Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeb jij wel eens alcohol 'bewust' door de plee gespoeld?

Heb jij wel eens alcohol 'bewust' door de plee gespoeld?

78 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
A
AmAliveLid
01-01-2024, 00:00
#1
11e gebod:
Gij zult alchohol nooit door een andere gat dan het keelgat gooien. :beer:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zat namelijk zojuist aan mijn 3e biertje van vanavond. Begon me al aardig euforisch te voelen... Tot ik dacht: waar ben ik nou mee bezig man? Zit ik al weer aan de harddrugs. Het is dan wel zo dat ik wil gaan minderen met blowen, en elke keer als ik dat doe ga ik aan de zuip... Maar dat is nog veel erger!

Dus bij m'n 3e bier d8 k... mmm, dit is lekker maar voelt nie goed! (te lekker) toen heb ik zo alles door de plee gespoelt :grin:

Is dat goed of is dat niet goed?:P

Hopelijk kan ik met die 2 bier het ook zonder jiontje doen vanavond haha :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het enige wat ik ooit door de plee heb gespoeld is zo'n 5 gram verpoederde ritalin, een paar jaar geleden. De laatste keer ook dat ik die troep heb aangeraakt.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#4
dingen door het TOILET (plee sssjongejongejonge :P )
heb ik nog nooit gedaan, je krijgt er achteraf toch maar spijt van denk ik
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
nee ik zal nooit bier door de plee spoelen en drie bier is ook absoluut geen harddrug .
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
oja trouwens , wel eens aan het eind van de avond bewust half lege blikken door de plee gespoeld
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nooit spijt gehad van die ritalin.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb wel na een zatte avond met een stel maten vaak blikken bier die om een of andere vage reden nog halfvol waren door de gootsteen gegooid.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deranged zei:
Ik heb wel na een zatte avond met een stel maten vaak blikken bier die om een of andere vage reden nog halfvol waren door de gootsteen gegooid.
Klik om te vergroten...

ja dat heb ik ook al gedaan, of de laatste restjes drank van de vorige avond door het toilet spoelen

en deranger over die relatine, zoveel te beter he :wave:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mr.jiho zei:
dingen door het TOILET (plee sssjongejongejonge :P )
heb ik nog nooit gedaan, je krijgt er achteraf toch maar spijt van denk ik
Klik om te vergroten...

Een harddrugs door de plee spoelen is altijd een goede daad :)

En bij 3 bier zit j idd nog niet aan de harddrugs... Maarja, ik hou het daar vrijwel nooit meer bij dus dit was de beste oplossing! :grin:

Maja, of ik van de joint af kan blijven vandaag... :P
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#11
nog nooit iets door de plee gespoeld qua drugs ofzo wel bijna een ker een fles wodka in de gootsteen omgegooid maar we hadden nog een goed genoeg reactie vermogen :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja maar dan na t nuttigen :kots: like this :wink:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Alcoholmisbruik vind ik het.
Het enige bier dat ik weggooi is bier dat al te lang staat om nog op te drinken.

Maar ken het wel, het een met het ander vervangen heeft idd weinig nut en denk dat je beter kan blowen dan kan zuipen.
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#14
caatje zei:
ja maar dan na t nuttigen :kots: like this :wink:
Klik om te vergroten...

yep, geld voor mij ook.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#15
jaa,
wel 1 keer gedaan
was met een vriendin, en ze was zo ongeloofelijk van de kaart, en ze wou maar blijven drinken en drinken, en ik werd er gek van, dus heb k de restanten alcohol door de plee gespoeld :mrgreen: :wave:
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sorry maar bier door de plee spoelen is alcoholmisbruik

Ik heb dus nee gedaan
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#17
NOOIT! een schande is het
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Elektronik_dynamite zei:
NOOIT! een schande is het
Klik om te vergroten...

Amen!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Gelegenheidsgebruiker zei:
Sorry maar bier door de plee spoelen is alcoholmisbruik

Ik heb dus nee gedaan
Klik om te vergroten...

Naäper :wink:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#20
wel eens een paar flessen wijn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."