#1
SpacingBen zei:ts zei:Als je gratis water gaat weggeven als kroegbaas, verkoop je nagenoeg geen spa blauw meer, of in ieder geval veel minder. Dus in dat opzicht wel logisch. Als je het echt nodig hebt kun je dan idd gewoon ff naar de wc gaan (wel uit de kraan en niet uit de wc halen, zoals ik onlangs een kameraad zag doen)
Werk zelf ook in een discotheek en als mensen vanwege slecht zijn ff een glas kraanwater vragen, krijgen ze dat ook wel. Alleen lastig is het wanneer anderen dat zien die dan net daarvoor voor een spa blauw dus wel moesten lappen.
jij zou mij dus geen glas water geven als ik 5 bier op heb en zoiets heb van, ff een glas water want dit is niet gezond zo... (ik ga natuurlijk geen spa blaus kopen als ik voor dezelfde prijs een biertje kan krijgen!)
en met wat alcohol op denk je niet altijd aan de kraan en ga je zelfs niet altijd naar de wc(pis je in je broek:P) Naja dat heb ik gelukkig nog nooit gehad :P Maar toch, water moet gewoon gratis al is het voor de gezondheid van mensen die geen water voor 2 euro willen kopen!
Die discotheken draaien al genoeg omzet aan al die glazen alchol! Spa blauw wordt misschien 5 keer op een avond gekocht?
Ik heb tot nu toe ook meestal wel een glas water gekregen hoor! Alleen op texel was het moeilijk... De toekomst vond ik sowieso een ballendiscotheek(qua personeel) dus het gevolg was dat ik daar niet meer heen wou en de bewuste avond ook niks meer kocht! (ze maken dan dus eerder verlies lijkt mij?)
Helaas, jij niet
Nee, werk in een grote discotheek en bij mijn bar gaan er op een drukke zaterdagavond sowieso wel 6 flessen spa blauw door. Maar ik ben het wel met je eens hoor, als ik gewoon ff glaasje water wil, dan hoort dat gewoon gratis te zijn. Alleen hoor ik er een munt voor te vragen en kan het mij eigenlijk weinig schelen wat de klanten van mij vinden, niet dat ik donders arrogant doe, maar ik krijg mn centen dr wel om.
Persoonlijk drink ik eigenlijk nooit water tussendoor, gewoon dom door pilsen.


