Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoeten ze in Cafes etc gratis glazen water schenken?

Moeten ze in Cafes etc gratis glazen water schenken?

123 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Christiaan18 zei:
je kan ook goedkoop bier halen. of het te zuipe is is een 2de
Klik om te vergroten...

Bier moet wel ook echt lekker zijn :) Ik drink alcohol op 1e plaatst voor de alcohol maar de smaak krijg toch wel plaats 1a :grin: :P

Dus palm bijvoorbeeld :) betaal je bijna een euro per blikje voor in de supermarkt :wink:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Palm! :beer:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jammer dat die Private Messages uit staan, voel er weinig voor om m'n MSN hier neer te gooien :P
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#4
1 euro tering drink eigenlijk altijd heiniken of grolsch. maar drink zowiezo niet zo gek veel.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bal0n zei:
Palm! :beer:
Klik om te vergroten...

Ja precies! Dat is BIER!

Heineken is tsja... Wat is dat eigenlijk?

En grolsh weet ik wel te waarderen als er een heel kratje van naast me bank staat :wink:
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#6
we zijn wel lekker aan het posten hiero :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hmm, ik moet zeggen dat ik halve liters ook vaak wel relaxed vind..en dan het goedkoopste van het goedkoopste he...kweenie waarom, maar het heeft ook wel wat :mrgreen:
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#8
zwerversbier
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#9
Christiaan18 zei:
we zijn wel lekker aan het posten hiero :P
Klik om te vergroten...

Over gaan op MSN? :wink:
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#10
vind het best :grin:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#11
wwaazzaapp zei:
ja dat dacht ik dus ook, maar in de praktijk blijkt dit lang niet altijd zo te gaan :openmouth:


:stoned:
Klik om te vergroten...

maar als ze da verplicht zijn, moet ge da toch gratis krijge... die gaan da nooit gratis aanbiede, maar als ge da vraagt moete ze da echt geven gewoon.
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja, maar als ik het vraag krijg ik het ook nog lang niet altijd, en als ik water ben ben ik naar de klote, dus dan kan ik ook die discussie niet goed meer aan gaan. maarja, ik koop tegenwoordig een flesje spa blauw, wat ik keer op keer weer lekker aanvul op de plee :rolleyes:


:stoned:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#13
wwaazzaapp zei:
ja, maar als ik het vraag krijg ik het ook nog lang niet altijd,
Klik om te vergroten...

kkan da wel begrijpe, als cafeuitbater zouek er ook liever geld voor krijge...

maar ge kunt die aanklage desnoods e :) de wet is de wet :tongueout:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#14
Minn en ik zijn gewijgerd omdat we water wilden ipv alcohol..
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#15
lot zei:
Minn en ik zijn geweigerd omdat we water wilden ipv alcohol..
Klik om te vergroten...

hoeda?
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nou we hadden die aaf speed gedaan toch dus we dachten doen we maar niet zoveel alcohol..
Helemaal aan het begin van de avond waren we daar geweest en wat water gedranken beetje gerookt gewoon chill..
Zo halverwege kwamen we weer terug maar als we geen alcohol gingen drinken 'moest hij ons vriendelijk verzoeken weg te gaan'....
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#17
toen ik een keer xtc ophad en mn flesje water niet mee naar binnen mocht nemen en aan het eind van de avond zonder water zat waardeerde ik het toch echt vheel erg dat ik onderweg naar huis bij een cafetje gratis een glas water kreeg dus ik stem ja
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#18
gewoon water uit de kraan geven is goed. Moet ook gratis zijn.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zouden Cafes, discotheken en dergelijke altijd een gratis glas water moeten aanbieden of niet? Het lijkt mij nogal logisch omdat Teveel alcohol zonder tussendoor een glas water/andere drank te drinken erg gevaarlijk kan zijn!

Ik was op vakantie in Texel en ging daar naar de discotheek de Toekomst. Na veel gedronken te hebben was ik door mijn geld heen en zat een beetje aan de bar (ik kon niet veel anders meer?) Ik heb niet doorgehad dat ik zoveel achter elkaar gedronken had en kon gelukkig nog net bedenken dat ik veel water moest drinken!

Dus ik vraag een glas water met als reactie daarop : 2 euro graag! Ik was door mijn geld heen en legde dat uit en vertelde ook dat ik echt een glas water nodig had maar ik kreeg hem niet! Na enige tijd was ik dan gelukkig in staat te bedenken dat ik ook gewoon een glas van de bar kon jatten en naar de wc kon gaan om daar een glas met water te vullen, dat heb ik toen maar gedaan.

Is het niet belachelijk dat ze in zo'n discotheek geen gratis water schenken (alles is daar al zo duur!) Zijn discotheken dat niet wettelijk verlplicht?
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ze zijn het niet verplicht, in restaurants enzo is water ook niet altijd gratis. Maar ja, ik vind wel dat het gratis moet zijn, gewoon wat water uit de kraan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."