#1
Ja, hehe, denk ik ook 



Christiaan18 zei:je kan ook goedkoop bier halen. of het te zuipe is is een 2de

Bal0n zei:Palm!![]()

Christiaan18 zei:we zijn wel lekker aan het posten hiero :P
ja misschien wel ja, maar maakt niet uit...kan soms best relaxed zijn en je wordt er wel relaxed dronken van...zwerversbier
Hmm, liever niet, ik wil mijn email adres niet zomaar op het net hebben eigenlijk...Over gaan op MSN?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."