Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoeten ze in Cafes etc gratis glazen water schenken?

Moeten ze in Cafes etc gratis glazen water schenken?

123 antwoorden
51 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, hehe, denk ik ook :rolleyes:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
cola voor 2 euro vind i ktoch echt te duur :wink:

Bier ook maar dat is drugs :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik drink sowieso weinig als ik uitga...maar als ik drink, drink ik vaak bier en heel soms wel cola ja. Ik blow eigenlijk vooral :stoned:
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#4
cola ook zit caffeine in.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kan je beter wodka-red bul drinken..maar goed,d at wordt dan wel weer heel duur
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
haha klopt maar je hebt wel gelijk :)

Cafeine is relatief goedkoop tenopzichte van alcohol :)
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#7
je kan ook goedkoop bier halen. of het te zuipe is is een 2de
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Christiaan18 zei:
je kan ook goedkoop bier halen. of het te zuipe is is een 2de
Klik om te vergroten...

Bier moet wel ook echt lekker zijn :) Ik drink alcohol op 1e plaatst voor de alcohol maar de smaak krijg toch wel plaats 1a :grin: :P

Dus palm bijvoorbeeld :) betaal je bijna een euro per blikje voor in de supermarkt :wink:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#9
Palm! :beer:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jammer dat die Private Messages uit staan, voel er weinig voor om m'n MSN hier neer te gooien :P
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#11
1 euro tering drink eigenlijk altijd heiniken of grolsch. maar drink zowiezo niet zo gek veel.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bal0n zei:
Palm! :beer:
Klik om te vergroten...

Ja precies! Dat is BIER!

Heineken is tsja... Wat is dat eigenlijk?

En grolsh weet ik wel te waarderen als er een heel kratje van naast me bank staat :wink:
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#13
we zijn wel lekker aan het posten hiero :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hmm, ik moet zeggen dat ik halve liters ook vaak wel relaxed vind..en dan het goedkoopste van het goedkoopste he...kweenie waarom, maar het heeft ook wel wat :mrgreen:
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#15
zwerversbier
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#16
Christiaan18 zei:
we zijn wel lekker aan het posten hiero :P
Klik om te vergroten...

Over gaan op MSN? :wink:
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#17
vind het best :grin:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mooi gezegd van die klantvriendelijkheid. Ben ik het best wel mee eens. Iedereen gaat wel eens over de schreef, maar vaak met wat water kom je er ook weer bovenop.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb al een paar keer gedaan, gewoon vragen of je wat water mag uit de kraan. Nog nooit problemen mee gehad.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
zwerversbier
Klik om te vergroten...
ja misschien wel ja, maar maakt niet uit...kan soms best relaxed zijn en je wordt er wel relaxed dronken van...

Over gaan op MSN?
Klik om te vergroten...
Hmm, liever niet, ik wil mijn email adres niet zomaar op het net hebben eigenlijk...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."