Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik vind alcohol eigenlijk de lekkerste drugs

ik vind alcohol eigenlijk de lekkerste drugs

72 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
T
The-Ultimate-DjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
drank is zeker goed spul maar om het elke dag te gebruiken zal niet goed vallen in de maatschappij (school, werk, verkeer) maar in je vrije tijd lekker drinke
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
als je van bier kotst is het eerder van teveel vocht in je maag dan van dronken zijn idd
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jeller zei:
das ook wel waar, maar op sommige momenten kunnen ze allemaal en dan moet je wel een keuze maken :tongueout:
Klik om te vergroten...

Dan kies ik voor de roes waar ik in wil zitten en de bijpassende drugs :wink:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
PaRa[NL] zei:
Ik vind het 1 van de kutste drugs.
maar ieder z'n eigen.
Klik om te vergroten...

Mee eens.

Laatste keer dat ik dronken was is inmiddels zon 5 jaar geleden. Toen was ik ook echt heel ver heen. Daarvoor was ik elke weekend dronken, sinds die keer nooit meer. :)
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bier geeft plezier, troep en wijn geeft venijn. Heb me vanacht ook zeer goed vermaakt op bier. :beer:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben alcohol weer wat meer gaan appreciëren lately :beer:

OFFTOPIC: Geweldige signature Eier :grin:
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#7
wahhhhhh, het enige was ik dus wel een vet nadeel is is de dag erna.
Ik heb gister een liter vieux gezopen en heb me heel de dag klote gevoel vandaag :mrgreen:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alcohol is iig de meest geaccepteerde en de meest goedkope... maar ook zorgt t voor t meeste decorum verlies (schaamte achteraf omdat je je weer onsterfelijk belachelijk hebt gemaakt, over je broek hebt gezeken, met t meisje van je maatje hebt gefriemelt etc.) en is het de grootste sloper: je hersens,slokdarm, maagwand,darmen, vatenstelsel, nieren, lever, etc.etc................en maakt het je ongelooflijk DOM. maar goed, af en toe en met mate(n) best lekker........... :grin:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maar in de sticky van Saivy is natuurlijk alles al gezegt............
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
pepito zei:
Alcohol is iig de meest geaccepteerde en de meest goedkope... maar ook zorgt t voor t meeste decorum verlies (schaamte achteraf omdat je je weer onsterfelijk belachelijk hebt gemaakt, over je broek hebt gezeken, met t meisje van je maatje hebt gefriemelt etc.) en is het de grootste sloper: je hersens,slokdarm, maagwand,darmen, vatenstelsel, nieren, lever, etc.etc................en maakt het je ongelooflijk DOM. maar goed, af en toe en met mate(n) best lekker........... :grin:
Klik om te vergroten...
alcohol vind ik nu nie zo goedkoop ze.. een avondje goed zuipen kost toch al vlug 10-20€ terwijl met lsd, weed, speed en xtc nog niet zo vlug aan 10€ op een avond zit
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
2de lekkerste.. vroeger de derde, maar ik ben tot besef gekomen dat het leuker is dan mdma
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#12
vieze smaak dat wel
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#13
qua smaak vind ik alcohol wel het lekkerste, speed / coke / etc. vind ik maar een vieze smaak hebben, enkele alcohol soorten vind ik een lust voor de smaakpappillen
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#14
zoveel drinken om zat te worden en de dag er na een kater
geef mij dan maar wa pille is in een paar seconde al binnen en hebk ik maar een klein afkickje de dag erna :wink:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Met pillen krijg je wel meer schadelijke verschijnselen op kortetermijn.. voelt naar mijn mening wel schadelijker aan dan een avond flink heisen.
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vond alcohol eerst helemaal de bom, jezelf lekker van de wereld zuipen. Maar sinds ik weleens harddrugs gebruik, vind ik alcohol gewoon kut. Als ik lekker wazig wil gaan vind ik het tegenwoordig leuker om MDMA te gebruiken ofzo.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
nah mdma is zo artificial happiness, je krijgt er van die dwaze zeverbuien van die echt op niets slaan, terwijl die zeverbuien van alcohol veel grappiger zijn.. van mdma krijg je zelfs niet eens lachkiks en echt actief wordt je er ook nie van..

en da nen stomme kop da je ervan krijgt :wave:

Als ik zelf geen xtc neem dan vind ik mensen op xtc ech saaie mensen.. Ik heb er mij nog nooit mij geamuseerd, behalve dan met hen uit te lachen.. met zatte mensen maakt ge ten minste nog grappige stoten mee en daar moet ge nie altijd zelf zat voor zijn om da grappig te vinden :wink:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gisteren voor de lol weer eens gedronken, voor het eerst in 3 maanden ofzo. Dat was wel lachen, na 5 of 6 biertjes al echt aangeschoten enzo.
Daarna een paar jointjes gerookt en nog meer gedronken, toen was ik wel echt helemaal de weg kwijt.
Maar zoals ik eerder al aangaf in dit topic, not my drug of choice.
Maar zo voor een keertje wel weer vet, lekker goedkoop lam ook, zo zonder tolerantie.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jeller zei:
2de lekkerste.. vroeger de derde, maar ik ben tot besef gekomen dat het leuker is dan mdma
Klik om te vergroten...

Oh echt? Ik vind MDMA toch écht wel leuker.
Ten minste, als je het allebei met mate doet.

Een lichte alcohol en MDMA roes is lekker. Té veel is gewoon niet meer leuk. Dan wordt ik in mezel gekeerd.

Alcohol is leuk.. maar staat niet in mijn top 3 :)
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#20
alcohol goedkoop? ga maar is een avondje wodka redbull's drinken :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."