#1
drank is zeker goed spul maar om het elke dag te gebruiken zal niet goed vallen in de maatschappij (school, werk, verkeer) maar in je vrije tijd lekker drinke
Jeller zei:das ook wel waar, maar op sommige momenten kunnen ze allemaal en dan moet je wel een keuze maken![]()
PaRa[NL] zei:Ik vind het 1 van de kutste drugs.
maar ieder z'n eigen.


alcohol vind ik nu nie zo goedkoop ze.. een avondje goed zuipen kost toch al vlug 10-20€ terwijl met lsd, weed, speed en xtc nog niet zo vlug aan 10€ op een avond zitpepito zei:Alcohol is iig de meest geaccepteerde en de meest goedkope... maar ook zorgt t voor t meeste decorum verlies (schaamte achteraf omdat je je weer onsterfelijk belachelijk hebt gemaakt, over je broek hebt gezeken, met t meisje van je maatje hebt gefriemelt etc.) en is het de grootste sloper: je hersens,slokdarm, maagwand,darmen, vatenstelsel, nieren, lever, etc.etc................en maakt het je ongelooflijk DOM. maar goed, af en toe en met mate(n) best lekker...........![]()
Jeller zei:2de lekkerste.. vroeger de derde, maar ik ben tot besef gekomen dat het leuker is dan mdma
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."