#1
Gisteren voor de lol weer eens gedronken, voor het eerst in 3 maanden ofzo. Dat was wel lachen, na 5 of 6 biertjes al echt aangeschoten enzo.
Daarna een paar jointjes gerookt en nog meer gedronken, toen was ik wel echt helemaal de weg kwijt.
Maar zoals ik eerder al aangaf in dit topic, not my drug of choice.
Maar zo voor een keertje wel weer vet, lekker goedkoop lam ook, zo zonder tolerantie.
Daarna een paar jointjes gerookt en nog meer gedronken, toen was ik wel echt helemaal de weg kwijt.
Maar zoals ik eerder al aangaf in dit topic, not my drug of choice.
Maar zo voor een keertje wel weer vet, lekker goedkoop lam ook, zo zonder tolerantie.

.
