Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik vind alcohol eigenlijk de lekkerste drugs

ik vind alcohol eigenlijk de lekkerste drugs

72 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drink de laatste tijd niet veel maar nu ik jarig ben heb ik ff een flesje gehaald.
Dit keer vieux, heb nu 0,75l op en ik voel me relaxed.
Ik moet eerlijk zeggen, dit vind ik de enige drugs die me altijd relaxed valt.
Ik heb in me leven al alle drugs gebruikt met positieve en negatieve uitwerkingen, en alcohol heb ik nog nooit problemen meegehad, valt altijd goed en kan er nooit bad van gaan.
Mja, misschien ben ik een beetje apart hahaha
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#2
FREAK!
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind het 1 van de kutste drugs.
maar ieder z'n eigen.
E
EyezblackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind alcohol ook zwaar relaxed! Maar komt ook eigenlijk omdat ik ook nooit teveel drink. Ben altijd op zn hoogst zwaaaaar aangeschoten.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toen ik met alles gestopt was, ben ik veel gaan drinken omdat dat zogenaamd wel ´sociaal geaccepteerd´ is... :rolleyes:
En ik dacht toen ook: joh, wat ben ik toch stom geweest, had ik al die jaren van poeders maar gewoon gedronken, dan had er niks aan de hand geweest .

Maar, nu ik ook zo goed als niet meer drink al een tijdje, zie ik dat die gedachte dikke onzin is.

Afgelopen weekend weer zat geweest, en man man, als ik daarop terug kijk.... Altijd als ik zat ben doe ik stomme dingen, heb ik spijt van alles wat ik heb gezegd en gedaan. Heb ik mezelf totaal niet meer onder controle.
Op het moment dat je drinkt is idd alles oké, bij mij ook altijd. Maar de káter! Geestelijk en lichamelijk. Maar het is wel zo dat drank vrijwel altijd in de goede zin valt, dat is bij mij ook zo. Omdat het je dan ook allemaal niks meer kan schelen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb wel eens van die avonden gehad dat ik al niet zo blij was, en ging drinken, en dat het elke slok net iets naarder werd allemaal. Dus hielt ik maar weer op. Maar verder is alcohol wel leuk opzich, maar niet het leuktst, zéker niet het leukst, en ook niet leuk om vaak te doen.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#7
sinds ik clean ben, ben ik weer veel gaan zuipen eigenlijk. Ik heb me wel een regel opgesteld en dat is buitenshuis niet dronken worden.
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#8
choose beer. choose a bar. choose a bottle. choose a pint.
choose a fucking massive hangover
choose pissing in a shop doorway. choose disgusting food.
choose a spinning bedroom.
choose lying in gutters. choose a police escort.
choose being sick in the back of a taxi.
choose missing your keyhole ten times before getting in.
choose sleeping with ugly people.
choose drinking competitions. choose dancing like an idiot.
choose phoning friends at two in the morning to sing to them.
choose talking to the tramps. choose bad karaoke.
choose dissapointing sex. choose beer breath.
choose empty pockets. choose pissing every five minutes.
choose arguing with inanimate objects.
choose to laugh at unfunny jokes. choose falling asleep in a club.
choose to argue with barmen. choose losing your phone.
choose to pick a fight with the biggest person around.
choose talking bullshit. choose walking home at the end of it all
thinking what a fucking embarrassment you've been but then planning next weekend..
choose your future.
choose beer

alcohol is gewoon charmant, punt uit :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vind het inderdaad ook vooral erg charmant :grin:
Kinderen en dronkenmannen spreken altijd de waarheid.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lana zei:
Afgelopen weekend weer zat geweest, en man man, als ik daarop terug kijk.... Altijd als ik zat ben doe ik stomme dingen, heb ik spijt van alles wat ik heb gezegd en gedaan. Heb ik mezelf totaal niet meer onder controle.
Op het moment dat je drinkt is idd alles oké, bij mij ook altijd. Maar de káter! Geestelijk en lichamelijk. Maar het is wel zo dat drank vrijwel altijd in de goede zin valt, dat is bij mij ook zo. Omdat het je dan ook allemaal niks meer kan schelen.
Klik om te vergroten...

Denk de laatste tijd steeds meer precies hetzelfde. :)

Maar dan denk je, BIER! :smoke: :beer: :mrgreen:


... en beland je ergens om 4 uur snachts K.O ja. :rolleyes: :P
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zuipen zuipen zuipen! Olé olé

Ben zo zat als een kanarie
maar ach jongen da geef nie
Zuip je nog wat liters
oh jonge dat is mieters
Jaaa die alcohol die beukt
En weer een lelijk wijf geneukt
Hoezee!

traaaaaaaaaaaaaaalalalalalaaaaaaaaaaa
traaaaaaaaaaaaaaalalalalala
traaaaaaaaaaaaaaalalalalalaaaaaaaaaaa
Hatseflats jaja hoezee

©®
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als ik veel alcohol drink heb ik eigenlijk altijd gegarandeerd lol. Maar dan wel weer zwaar irritant dat ik mezelf dan (als ik teveel op heb) niet onder controle heb. En dan word ik de volgende dag wakker, meestal met het idee van WTF hoe kom ik hier?! En dan allemaal aanhoren wat voor vage acties ik wel weer niet heb uitgevoerd :rolleyes: Dus daarom is het niet mijn meest favoriete drug.

Nu spreek ik eigenlijk alleen over ladder zat zijn, maar zolang ik het bij een paar biertjes houd valt er niets te klagen :beer: niet dat daar vaak sprake van is...:P
]
]-[IG]-[Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Het is iig het makkelijkst om aan te komen. Valt altijd wel goed jah, alleen uitkijken dat je niet doorschiet naar het extreme want dan is de volgende dag een ramp.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psycho_Chrono zei:
Zuipen zuipen zuipen! Olé olé

Ben zo zat als een kanarie
maar ach jongen da geef nie
Zuip je nog wat liters
oh jonge dat is mieters
Jaaa die alcohol die beukt
En weer een lelijk wijf geneukt
Hoezee!

traaaaaaaaaaaaaaalalalalalaaaaaaaaaaa
traaaaaaaaaaaaaaalalalalala
traaaaaaaaaaaaaaalalalalalaaaaaaaaaaa
Hatseflats jaja hoezee

©®
Klik om te vergroten...

Juist, een kwestie van de juiste instelling hebben! :mrgreen: :smoke:
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben heel graag dronken, en mijn vrienden vinden mij ook plezant als ik zat ben.

Maar in combinatie met wiet crash ik veel te snel (en ik rook altijd)

En ik haat katers
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Af en toe een avondje zuipen is zeker vermakelijk ( en gezellig ), maar ik vind het zeker niet de lekkerste drug die er is!
T
The-Ultimate-DjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
drank is zeker goed spul maar om het elke dag te gebruiken zal niet goed vallen in de maatschappij (school, werk, verkeer) maar in je vrije tijd lekker drinke
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vond alcohol eerst helemaal de bom, jezelf lekker van de wereld zuipen. Maar sinds ik weleens harddrugs gebruik, vind ik alcohol gewoon kut. Als ik lekker wazig wil gaan vind ik het tegenwoordig leuker om MDMA te gebruiken ofzo.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
nah mdma is zo artificial happiness, je krijgt er van die dwaze zeverbuien van die echt op niets slaan, terwijl die zeverbuien van alcohol veel grappiger zijn.. van mdma krijg je zelfs niet eens lachkiks en echt actief wordt je er ook nie van..

en da nen stomme kop da je ervan krijgt :wave:

Als ik zelf geen xtc neem dan vind ik mensen op xtc ech saaie mensen.. Ik heb er mij nog nooit mij geamuseerd, behalve dan met hen uit te lachen.. met zatte mensen maakt ge ten minste nog grappige stoten mee en daar moet ge nie altijd zelf zat voor zijn om da grappig te vinden :wink:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gisteren voor de lol weer eens gedronken, voor het eerst in 3 maanden ofzo. Dat was wel lachen, na 5 of 6 biertjes al echt aangeschoten enzo.
Daarna een paar jointjes gerookt en nog meer gedronken, toen was ik wel echt helemaal de weg kwijt.
Maar zoals ik eerder al aangaf in dit topic, not my drug of choice.
Maar zo voor een keertje wel weer vet, lekker goedkoop lam ook, zo zonder tolerantie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."