Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik vind alcohol eigenlijk de lekkerste drugs

ik vind alcohol eigenlijk de lekkerste drugs

72 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#1
*me sets mode - Limburgs Psycho_Chrono* :wink:

Drank is de drugs die ik al jarenlang gebruik, in tegenstelling tot alle andere middelen. Ik zou niet eens weten of het m'n favoriet is.. ik gebruik het wel het vaakst, zo leuk, met een paar maten een paar glaasjes drinken, goeie muziek erbij, toppie! Maar het kan toch niet tippen aan (relatief korte) hemelse momenten die ik met andere drugs kan beleven.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alcohol vind ik maar een kutdrug.. is me nooit bevallen. Nouja op de momenten vaak wel eventjes.. heb redelijk wat gedronken voor mn 16e... toen ben ik er eigenlijk mee gestopt en meer gaan blowen. Toen gestopt met blowen voor 4 maanden ofzo, wel weer wat gaan drinken... Maar ik vind het maar niets.. Kan niet goed uitleggen waarom.
En die 'sociale acceptatie' is echt in en in triest vind ik. Drink een biertje en je hoort er bij, rook een joint en je bent een junk... rot toch op man. (dit is niet tegen iemand persoonlijk bedoeld hoor, alleen tegen de verknipte maatschappij waar we in proberen te leven)
Nee, doe mij maar wiet of hasj.
Ben ik overigens in 4 jaar roken nog maar 1 keertje bad van gegaan. Toen blowde ik nog helemaal niet veel en had toen een nacht niet geslapen en de dag erna bijna niets gegeten. Toen een joint opgestoken... tsjah, niet zo wijs .. :rolleyes:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik vind alcohol eigenlijk de lekkerste drugs
Klik om te vergroten...

Ik niet.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Saivy zei:
ik vind alcohol eigenlijk de lekkerste drugs
Klik om te vergroten...

Ik niet.
Klik om te vergroten...

ik ook niet :wink:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
ikk had er gister te veel van op, ben nog zo zat als een aap
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bier is zo onweerstaanbaar als je d'r net 3 hebt gehad.

Laat staan als je d'r al 15 hebt gehad.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#7
MetaalKonijn zei:
Bier is zo onweerstaanbaar als je d'r net 3 hebt gehad.

Laat staan als je d'r al 15 hebt gehad.
Klik om te vergroten...

En je pens groeit en groeit
oleeee oleeeee

boh ben zat, lijk wel zwanger:tongueout:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
:tearsofjoy:

Pass mij ook een fleske.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat ik wel altijd heel grappig vind is dat de non drugs mensen altijd druggebruikers als marginaal aanzien en de druggebruikers gana dan alcohol beschrijven als één of ander vergif :rolleyes:

uiteindelijk is het gewoon alletwee vergif hé jongens en beiden zijn pleziering en blijven ook plezierig als je er nie mee overdrijft
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#10
De lekkerste sowieso, althans de vormen waarin het aanwezig is.

Leukste weet ik niet, het is in ieder geval wel heel erg relaxed.
J
JuultjuhLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja, ik vind alcohol wel het meest practische. Het is om de hoek te verkrijgbaar. Sommige dranken hebben wel een lekkere smaak.
Ik ben ook nog nooit bad gegaan, maar een vriend van me ging daardoor kotsen.
Mijn kaststaat bomvol
van liqeur en alcohol

Mischien heb ik het mis?
Vroeger was Alcohol toch verboden? Dus mischien in de nabije toekomst dat Wiet ook gewoon legaal te verkrijgen is :P maarja nevermind :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
das ook wel waar, maar op sommige momenten kunnen ze allemaal en dan moet je wel een keuze maken :tongueout:
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#13
is wiet niet legaal te verkrijgen nu dan?
alles wat je in een winkel kan kopen is legaal voor mij :wink:
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik denk niet echt van alcohol vn 'dat is de fijnste drugs'. Ik vind dat iedere drugs zijn ideale momenten heeft.

Als ik chil in een park naar reggae zit te luisteren heb ik meer trek in een joint en dan vind ik weed de ideale drugs voordat moment.

Als ik s'avond uitga heb ik meer zin om mij canard te zuipen.

Toen ik in de paasvakantie alleen thuis was voor een paar dagen heb ik eens paddo's geprobeerd :mrgreen:

Ik vind het alle 3 zalige drugs, maar kan wel moeilijk zeggen wat ik het nu het meest prefereer. Hangt van moment/plaats/situatie af voor mij.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jeller zei:
das ook wel waar, maar op sommige momenten kunnen ze allemaal en dan moet je wel een keuze maken :tongueout:
Klik om te vergroten...

of niet
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
alle3 te gelijk is ook een keuze hé :wink:
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jeller zei:
das ook wel waar, maar op sommige momenten kunnen ze allemaal en dan moet je wel een keuze maken :tongueout:
Klik om te vergroten...

Dan kies ik voor de roes waar ik in wil zitten en de bijpassende drugs :wink:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#18
PaRa[NL] zei:
Ik vind het 1 van de kutste drugs.
maar ieder z'n eigen.
Klik om te vergroten...

Mee eens.

Laatste keer dat ik dronken was is inmiddels zon 5 jaar geleden. Toen was ik ook echt heel ver heen. Daarvoor was ik elke weekend dronken, sinds die keer nooit meer. :)
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bier geeft plezier, troep en wijn geeft venijn. Heb me vanacht ook zeer goed vermaakt op bier. :beer:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben alcohol weer wat meer gaan appreciëren lately :beer:

OFFTOPIC: Geweldige signature Eier :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."