#1
Maar in de sticky van Saivy is natuurlijk alles al gezegt............
alcohol vind ik nu nie zo goedkoop ze.. een avondje goed zuipen kost toch al vlug 10-20€ terwijl met lsd, weed, speed en xtc nog niet zo vlug aan 10€ op een avond zitpepito zei:Alcohol is iig de meest geaccepteerde en de meest goedkope... maar ook zorgt t voor t meeste decorum verlies (schaamte achteraf omdat je je weer onsterfelijk belachelijk hebt gemaakt, over je broek hebt gezeken, met t meisje van je maatje hebt gefriemelt etc.) en is het de grootste sloper: je hersens,slokdarm, maagwand,darmen, vatenstelsel, nieren, lever, etc.etc................en maakt het je ongelooflijk DOM. maar goed, af en toe en met mate(n) best lekker...........![]()
Jeller zei:2de lekkerste.. vroeger de derde, maar ik ben tot besef gekomen dat het leuker is dan mdma
azgaza zei:Alcohol is toch eigenlijk alleen leuk in de zomernachten, als je stomdronken om half 7 's ochtens ergens buiten zit en half dubbel ziet en denkt 'jezus, wat is er echt gebeurd?'
En dat dan de herinneringen terugkomen, en adt ze ronduit hilarisch zijn, en dat je blij mag zijn dat je je niet kan herinneren wat je zélf gedaan hebt.

op zichzelf is het gevoel van mdma natuurlijk wel vele keren beter, maar ik vind niet dat er echt leuke dingen gebeuren dan, je komt minder grappige situaties tegen dan wanneer je zuipt of triptQocaïne zei:Jeller zei:2de lekkerste.. vroeger de derde, maar ik ben tot besef gekomen dat het leuker is dan mdma
Oh echt? Ik vind MDMA toch écht wel leuker.
Ten minste, als je het allebei met mate doet.
Een lichte alcohol en MDMA roes is lekker. Té veel is gewoon niet meer leuk. Dan wordt ik in mezel gekeerd.
Alcohol is leuk.. maar staat niet in mijn top 3![]()
."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."