Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik vind alcohol eigenlijk de lekkerste drugs

ik vind alcohol eigenlijk de lekkerste drugs

72 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar in de sticky van Saivy is natuurlijk alles al gezegt............
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
pepito zei:
Alcohol is iig de meest geaccepteerde en de meest goedkope... maar ook zorgt t voor t meeste decorum verlies (schaamte achteraf omdat je je weer onsterfelijk belachelijk hebt gemaakt, over je broek hebt gezeken, met t meisje van je maatje hebt gefriemelt etc.) en is het de grootste sloper: je hersens,slokdarm, maagwand,darmen, vatenstelsel, nieren, lever, etc.etc................en maakt het je ongelooflijk DOM. maar goed, af en toe en met mate(n) best lekker........... :grin:
Klik om te vergroten...
alcohol vind ik nu nie zo goedkoop ze.. een avondje goed zuipen kost toch al vlug 10-20€ terwijl met lsd, weed, speed en xtc nog niet zo vlug aan 10€ op een avond zit
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
2de lekkerste.. vroeger de derde, maar ik ben tot besef gekomen dat het leuker is dan mdma
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#4
vieze smaak dat wel
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
qua smaak vind ik alcohol wel het lekkerste, speed / coke / etc. vind ik maar een vieze smaak hebben, enkele alcohol soorten vind ik een lust voor de smaakpappillen
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#6
zoveel drinken om zat te worden en de dag er na een kater
geef mij dan maar wa pille is in een paar seconde al binnen en hebk ik maar een klein afkickje de dag erna :wink:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Met pillen krijg je wel meer schadelijke verschijnselen op kortetermijn.. voelt naar mijn mening wel schadelijker aan dan een avond flink heisen.
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vond alcohol eerst helemaal de bom, jezelf lekker van de wereld zuipen. Maar sinds ik weleens harddrugs gebruik, vind ik alcohol gewoon kut. Als ik lekker wazig wil gaan vind ik het tegenwoordig leuker om MDMA te gebruiken ofzo.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
nah mdma is zo artificial happiness, je krijgt er van die dwaze zeverbuien van die echt op niets slaan, terwijl die zeverbuien van alcohol veel grappiger zijn.. van mdma krijg je zelfs niet eens lachkiks en echt actief wordt je er ook nie van..

en da nen stomme kop da je ervan krijgt :wave:

Als ik zelf geen xtc neem dan vind ik mensen op xtc ech saaie mensen.. Ik heb er mij nog nooit mij geamuseerd, behalve dan met hen uit te lachen.. met zatte mensen maakt ge ten minste nog grappige stoten mee en daar moet ge nie altijd zelf zat voor zijn om da grappig te vinden :wink:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gisteren voor de lol weer eens gedronken, voor het eerst in 3 maanden ofzo. Dat was wel lachen, na 5 of 6 biertjes al echt aangeschoten enzo.
Daarna een paar jointjes gerookt en nog meer gedronken, toen was ik wel echt helemaal de weg kwijt.
Maar zoals ik eerder al aangaf in dit topic, not my drug of choice.
Maar zo voor een keertje wel weer vet, lekker goedkoop lam ook, zo zonder tolerantie.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jeller zei:
2de lekkerste.. vroeger de derde, maar ik ben tot besef gekomen dat het leuker is dan mdma
Klik om te vergroten...

Oh echt? Ik vind MDMA toch écht wel leuker.
Ten minste, als je het allebei met mate doet.

Een lichte alcohol en MDMA roes is lekker. Té veel is gewoon niet meer leuk. Dan wordt ik in mezel gekeerd.

Alcohol is leuk.. maar staat niet in mijn top 3 :)
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#12
alcohol goedkoop? ga maar is een avondje wodka redbull's drinken :wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alcohol is toch eigenlijk alleen leuk in de zomernachten, als je stomdronken om half 7 's ochtens ergens buiten zit en half dubbel ziet en denkt 'jezus, wat is er echt gebeurd?'
En dat dan de herinneringen terugkomen, en adt ze ronduit hilarisch zijn, en dat je blij mag zijn dat je je niet kan herinneren wat je zélf gedaan hebt.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
azgaza zei:
Alcohol is toch eigenlijk alleen leuk in de zomernachten, als je stomdronken om half 7 's ochtens ergens buiten zit en half dubbel ziet en denkt 'jezus, wat is er echt gebeurd?'
En dat dan de herinneringen terugkomen, en adt ze ronduit hilarisch zijn, en dat je blij mag zijn dat je je niet kan herinneren wat je zélf gedaan hebt.
Klik om te vergroten...

haha, ja ik ken die momenten, eerst lach je hard, en dan schiet je ineens iets te binnen.... en is het weer stil, en mijmer je een tijdje voor je uit, hehe :mrgreen:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Qocaïne zei:
Jeller zei:
2de lekkerste.. vroeger de derde, maar ik ben tot besef gekomen dat het leuker is dan mdma
Klik om te vergroten...

Oh echt? Ik vind MDMA toch écht wel leuker.
Ten minste, als je het allebei met mate doet.

Een lichte alcohol en MDMA roes is lekker. Té veel is gewoon niet meer leuk. Dan wordt ik in mezel gekeerd.

Alcohol is leuk.. maar staat niet in mijn top 3 :)
Klik om te vergroten...
op zichzelf is het gevoel van mdma natuurlijk wel vele keren beter, maar ik vind niet dat er echt leuke dingen gebeuren dan, je komt minder grappige situaties tegen dan wanneer je zuipt of tript :wink:

kvind dat de meeste mensen op mdma ook de neiging hebben om zichzelf belachelijk te maken.. is echt al veel te veel gebeurd :wink:
zatte mensen maken zich ook wel eens belachelijk, maar tis op een grappige manier en ze hebben nog wel door als je met hen lacht, dat hebben de mdma'ers niet echt als ze ver heen zijn :tongueout:
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nou, ik heb mezelf weleens terug gezien op een fimplje...hadden ze me gefilmd toen ik aan de MDMA zat. Nou nou nou, ik kon het echt niet aanzien...ziet er belachelijk uit. Wat een wazig gezever allemaal.
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Af en toe een avondje zuipen is zeker vermakelijk ( en gezellig ), maar ik vind het zeker niet de lekkerste drug die er is!
T
The-Ultimate-DjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
drank is zeker goed spul maar om het elke dag te gebruiken zal niet goed vallen in de maatschappij (school, werk, verkeer) maar in je vrije tijd lekker drinke
G
GiowLid
01-01-2024, 00:00
#19
Net zoals elke drug heeft alcohol zijn voor-en nadelen.
De kater is bv minder, daarom rook ik soms liever een Joint.
Hiervan (krijg ik) geen hoofdpijn,; en kotsneigingen.
Kotsneigingen van een Joint heb ik nog maar 1x gehad omdat ik in de auto zat.

Maar soms is het effect wel leuker,; ik wordt socialer.
Ik denk dat ik interesant ben :rolleyes: .
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Van bier alleen mag je ook hard je best doen wil je kotsen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."