#1
alleen zit het hallucinerende stofje er niet meer in..
Beste mensen, ik ben op zoek naar mensen die mij wat info kunnen verschaffen over absinthe, ik ga het binnenkort zelf proberen maar ben op zoek naar mensen die mij handige tips kunnen geven over het gebruik hiervan en hun ervaringen zodat ik wat meer inside informatie heb. Ik hoop zodoende dat ik wat meer weet wat ik verwachten kan, dus wie kan mij helpen a.u.b.? (Ik heb al info van het web afgehaald, maar wil ook wel wat persoonlijke ervaringen en tips horen)dallandra zei:alleen zit het hallucinerende stofje er niet meer in..
Je moet er gesmolten suiker en een klein scheutje water in vermengen. Dan vind ik het echt heel erg lekker!caatje zei:kheb een flesje staan, tis nie te drinken. Je moet t geloof ik met een suikerklontje vermengen (op 1borrel) en dan ff in de fik steken en dan drinken. Geen aanrader brrrrr
Hmm, het thujon molecuul is volgens mij aan het voetballen. :PBal0n zei:Wat zou het Thujone molecuul dan doen? Volgens mij is het een fabeltje.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."