#1
je moet de "goede" absinthe hebbe. Toen ik in Tsjechie was heb ik de goede gedronken.... nou LIJP :P
Recept
1. Doe de alsembladeren (het groene zakje met de waarschuwing) in de wodka (of een andere drank).
2. Verwijder de bladeren na 12-24 uur.
3. Laat alle andere ingrediënten weken in de wodka gedurende 2-3 dagen.
4. Verwijder de kruiden met behulp van een filter/zeef
5. Doe de waarschuwingsticker van het groene zakje op de fles absint
Bal0n zei:Is al geruime tijd weer legaal hoor.

Beste mensen, ik ben op zoek naar mensen die mij wat info kunnen verschaffen over absinthe, ik ga het binnenkort zelf proberen maar ben op zoek naar mensen die mij handige tips kunnen geven over het gebruik hiervan en hun ervaringen zodat ik wat meer inside informatie heb. Ik hoop zodoende dat ik wat meer weet wat ik verwachten kan, dus wie kan mij helpen a.u.b.? (Ik heb al info van het web afgehaald, maar wil ook wel wat persoonlijke ervaringen en tips horen)"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."