Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAbsinthe

Absinthe

35 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#1
je moet de "goede" absinthe hebbe. Toen ik in Tsjechie was heb ik de goede gedronken.... nou LIJP :P
M
MattsoLid
01-01-2024, 00:00
#2
En de goede is de goud geelige met 35mg/kg van dat speciaal stofje erbij:)
Ben net vzn gisteren terug uit praag, dus heet allemaal getest en gezien :)
s
slowcheetahLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als het goed is, zijn 2 a 3 glazen de oplossing, na 5 eindig je aardig dronken, het effect zou 30 minutjes duren, en voorbeeld is deze absinth
http://www.originalabsinthe.com/absinth ... -p-56.html

Maar aangezien t best duur is, heb k het maar bij de goedkope versie gehouden zonder buitegenwoon effect
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
je kunt i.p.v zo'n dure fles aan te schaffen er natuurlijk ook zelf alsem aan toevoegen.

Sweet shadow heeft er een topic van gemaakt: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=3191&highlight=absinth
helaas staan de foto's er niet meer in.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#5
op azarius is er een doe het zelf absint kitje dan heb je wel de stoffen :wink:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Zou je dan ook ipv wodka een fles absithe van de slijterij kunnen gebruiken? dat je gewoon extra sterke absithe krijgt?
Want ik kan nou niet echt zeggen dat ik wodka erg lekker vind.. :P
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Recept
1. Doe de alsembladeren (het groene zakje met de waarschuwing) in de wodka (of een andere drank).
2. Verwijder de bladeren na 12-24 uur.
3. Laat alle andere ingrediënten weken in de wodka gedurende 2-3 dagen.
4. Verwijder de kruiden met behulp van een filter/zeef
5. Doe de waarschuwingsticker van het groene zakje op de fles absint
Klik om te vergroten...
s
slowcheetahLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gaaf, idd beter dan een zo'n dure fles!
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Bal0n zei:
Is al geruime tijd weer legaal hoor :).
Klik om te vergroten...

Precies gewoon legaal te verkrijgen in de slijterijen. Heb 1 keer absint gedronken die me ouders uit Spanje hadden gehaald.

Was die echte gifgroene kleur :P 70% vol en dodelijk sterk duhh :P

Was maar 0,5 liter met ze alle aantal slokken gehad mooi te vies en te sterk. Was wel flink ver heen die avond maarja kwam niet alleen door de absint al had ik verreweg het meeste op :)

Tja er gaan hele verhalen te ronte van hallucinaties enzo maarja als je gewoon glaasje drinkt ben je al ver heen maar echt die effecten nog nooit gehoord van iemand.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Absint

:wave:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#10
alleen zit het hallucinerende stofje er niet meer in..
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
kheb een flesje staan, tis nie te drinken. Je moet t geloof ik met een suikerklontje vermengen (op 1borrel) en dan ff in de fik steken en dan drinken. Geen aanrader brrrrr
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
welk?
M
MystiXLid
01-01-2024, 00:00
#13
:smoke: Beste mensen, ik ben op zoek naar mensen die mij wat info kunnen verschaffen over absinthe, ik ga het binnenkort zelf proberen maar ben op zoek naar mensen die mij handige tips kunnen geven over het gebruik hiervan en hun ervaringen zodat ik wat meer inside informatie heb. Ik hoop zodoende dat ik wat meer weet wat ik verwachten kan, dus wie kan mij helpen a.u.b.? (Ik heb al info van het web afgehaald, maar wil ook wel wat persoonlijke ervaringen en tips horen)

MOD-Edit: ff verplaatst naar alcohol.
p
p4r4n01dLid
01-01-2024, 00:00
#14
is dat niet een schoonmaak middel ofzo :confused:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
nee dat is een alcoholosch drankje met hallucinerende stoffe drin, is glf k ook verboden in nederland
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#16
Is al geruime tijd weer legaal hoor :).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."