Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik gebruikgebruikte het om te vroeger vaak lexotan 12mg na het feesten, of na een tripje naar de 8ste hemel, coke dus. nooit las mee gehad, ik gebruikte het om mijn hartslag terug rustig te laten worden om te slapen.. nooit problemen mee gehad, ik heb het enkel keren gemengd met alcohol, dit is niet aan te raden, je blijft hiervan wakker en je bent enooorm wasted je doet dingen die je liever niet had gedaan en als het voorbij is en je wordt wakker herinner je je echt NIETS. En dan spreek ik over een blackoutje van pakweg twintig uur aan een stuk. nu ben ik met alles gekapt, enkel nog een jointje.. mvg"
"Psychedelic_Fairytale zei: Deranged zei: Breda is beter. Klik om te vergroten... ja maar roosendaal is dichterbij... Klik om te vergroten... Miami in bergen nog dichter, ma swat. Ik kom ook telkens van over de grens en als ik naar roosendaal ga, wordt het meestal de 'azul' (zeker de afgaan van daar meenemen, altijd kwaliteit) voor derest valt ie ook goed mee voor de wietjes enzo."
"De vloeitjes zijn op zich minder schadelijk als de gewone papieren vloeitjes, aangezien ze opgebouwd zijn uit cellulose, en dit is namelijk hetgeen een plant sterk houdt! Deze vloeitjes zouden ook je joint egaler verbranden, dus niet meer scheef branden ofzo.. Ik vind ze wel ok, maar hebben niet zo een smakelijk zicht, ik gebruik ze dan ook zelden en heb gewoon een pakje reserv zeg maar.. mvg!"
"Gbl is de vervanger, en deze kan je innemen in dosissen van 2 tot 3 ml."
"Hey mannen, weet er iemand een leuk adresje om vandaag te griojpen in de shop, het is nl koningingendag dusja... Of is dat alleen mr rommel da je kan grijpen? laterzz"
"Ik rol er altijd een gram of een kleine gram in, dat komt door je omgeving, door je vrienden door alles zowat eigelijk Als ik een zakje van 25 koop, zal ik er meestal 6 uit kunne rollen soms mss 7 meer zeker nie En geloof me, de zakjes zijn hier extra dik"
"En de goede is de goud geelige met 35mg/kg van dat speciaal stofje erbij Ben net vzn gisteren terug uit praag, dus heet allemaal getest en gezien"
"Ik ben net terug van Praag en heb mezelf ook wat absinthe aangeschaft, de meeste flesse absinthe die je daar kan kopen zijn trouwens van 50cl, maar je moet letten op de verhouding absinth die erin zit, meestal heb je er van 10mg/kg maar je hebt er ook van 35mg/kg en daarvan kan je sneller hallucinaties krijgen.. Maar mijn vraag is nu, ik zie dat jullie eht mengen met water enz.. Maar ze hebben me verteld dat je een shotje absinthe moet inschenken over een suikerkrlontje, dat suikerklontje derna aansteken en wanneer het gecaramelliseerd is er laten invallen, zodat heel het shotglaasje in brand staat, en dan snel een rietje erin en opzuigen... Ik heb het allesinds op deze manier gedaan en vond het zeker TOP! Ook hebbek heel weinig last gehad van het kater gevoel..."
"Op welke manieren kan je het allemaal gebruiken?"
"En roken? Basen? Chinezen? .."