Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"iemand vertelde me als je pure coke snuift dat dit bijna niet te doen is ... erg pijn doet en meestal gelijk een bloed neus oplevert .... klopt dit?"
"ja ik snap er ook weinig meer van .... waar komt dan meestal dat brandende/stekende gevoel vandaan bij een snuif? suiker of creatine etc. brand iig niet .... dus er wordt nu gezegd dat hoe puurder hoe minder t moet branden?"
"dus als coke brand is t rotzooi .... hm tis toch algemeen bekend dat coke juist een steek in de neus geeft na een snuif ..... en wat kan dan t brandende zijn? ervan uitgaand dat t geen speed is wat ook wel es door coke heen zit..."
"hoe slecht is coke voor je hersennen ? als t goed is , is coke 1 van de gezondste drugs (ik weet t gezonde drugs bestaan niet)... maar pillen en speed .... en dan vooral pillen zijn wel de grootste aanslag op je brain ..... maar hoe zit t met coke ?"
"is dat niet een schoonmaak middel ofzo"
"ik heb gehoord dat je van keta bijna dood ervaringen krijgt ..... maar ze zullen hier die out-of-body ervaringen mee bedoelen neem ik aan ik wil deze shit ook wel es proberen .... maar iig niet tijdens een avondje uit ... dit lijkt me echt een drugs voor thuis ....."
"Junkie_I zei: True true en nog eens true... Probeer zelf van mn cokeverslaving af te komen. Maar had NOOIT gedacht dat het zover zou komen dat ik verslaafd zou raken aan die troep! Houd nu online een dagboek bij... over mn struggle! http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl Dus als je niets te doen hebt... Klik om te vergroten... jezus die site is neit te lezen .... al dat rosse doet pijn aan je ogen .. en die letters + achtergrond combo is gewoon erg fout .... wil je dat mensen relax je site kunnen lezen zul je toch echt de layout moetn veranderen ..... success ermee verder .... en success met afkicken"
"maar coke is niet zo'n brainkiller als pillen toch? ok die bijeffecten van coke daar was ik me bewust van .... maar echt hersencellen killen zoals pillen dat doen valt erg mee toch?"
"ik heb er dus echt wel schijt aan of iemand t wel of niet ziet dat ik snuif... zolang ik er niet wordt uitgekicked is alles best.... en de tenten waar ik kom wordt volop gedeald en gebruikt .... iedereen weet dat t daar gebeurd... kzal je sterker vertellen .... een kameraad van me is bijna nog nooit alleen naar de plee geweest daar .... elke keer kwam er iemand met m mee om of te kijken of er wat te snuiven viel of te kijken of ie wat kon verkopen/kopen de mensen die er achter de bar zijn die kijken altijd ff een andere kant op bij wijze van spreken dan ... zolang t maar niet voor hun neus wordt verkocht of gebruikt .... maar om weer ff ontopic te komen: alcohol + goede coke is perfecte combi in een bar/dance/disco gelegenheid.... zolang je t maar niet hoeft te verbergen voor iedereen dat je lijp bent .... dat lijkt me idd ook niet relax"
"maar van pillen kun je dingen als parkinson krijgen omdat het de diepe hersencellen kan beschadigen .... dit heb ik over coke nog nooit gehoord"