Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallohallo! Ben nieuw hier.... Gisteren heb ik mijn allereerste xtc-pil genomen. Een halfje want ik ben nogal een schijtbak. Maar ik heb me de hele avond super gevoeld! Hele tijd staan dansen en energie voor 10. Alleen een nadeeltje was dat ik niet voelde dat het zo warm was want het zweet droop van me af... Ze hebben me echt even van de dansvloer moeten halen. Toen ik in bed lag hoorde ik trouwens de stemmen van degene met wie ik uit was maar ze waren er helemaal niet. Kon dr gelukkig wel om lachen. Trouwens, is het normaal dat ik nu nog de hele tijd mijn kaken opelkaar klem? Word er beetje moe van :P En afentoe lijkt het nu net of gevoel soms terug komt"
"Nouja, afgelopen nacht zeg maar rond een uurtje of 2. Haha, dus dan niet doen als je de volgende dag moet werken. Mare, we hadden allemaal een halve genomen en volgens mij is ie bij toch wel het hardst gegaan want ik liep echt hele domme gesprekken te voeren (hoe plant men een geldboom?) Terwijl de rest wel wat rustiger was. Ohw ja, om het gevoel van de eerste keer te behouden is het verstandig om beter 1 maandje of langer te wachten om het nog een keer toe doen?"
"17.... Ben echt compleet van de wereld geweest, was geen leuke ervaring!"
"Om weer even op het onderwerp teru te komen Ik ben dus een meisje en drink 9 van de 10 keer bier. Afentoe een mixie maar zowieso zijn die prijzen al belachelijk"
"Nee dankje... Twee keer in combinatie gedaan en voelde me compleet kut. De eerste keer dat ik blowde had ik al aardig wat alcohol op, niet erg slim!"