Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nicotine en wiet ook wel,maar niet meer zoals vroeger, enkele maanden geleden gebruikte ik dagelijks wiet. Nu een 2-4 dagen per week. Heel soms een hele week niet."
"Ik heb een directe busverbinding naar maastricht en regelmatig word die bus gecontroleerd door de politie. Als je wat bij hebt (niet meer dan 3 gram, want meer dan 3 gram mag je niet bijhebben in belgië) dan word alles gewoon afgenomen en krijg je bij je thuis een brief. Op die brijf staat dan wat er gebeurd is en nog ergens iets van een cursus over drugs die je kan volgen. Maar deze cursus moet je niet doen. Ik ben nog nooit betrapt (hoewel ik een 2 tot 3 tal keer per week ga ) dus ik weet niet zeker wat er in die brief staat, maar een kameraad was wel gepakt door de politie en die zei me dit. Maar als je voor je ouders de brief uit de brievenbus haalt dan is alles ok ."
"Ik haal tegenwoordig altijd in de shop. Kheb vroeger al een paar keer bij een dealer gehaald, maar bij een dealer weet je nooit wat je krijgt. Ik vind het fijner om bij de shop te gaan, dan weet je dat het goede kwaliteit is en je hebt nog eens keuze uit verschillende soorten."
"Ik heb wel eens de bong gerookt. Het was heel anders dan een joint vond ik. Je was niet zo stoned en sloom maar wel meer high. Ik weet nog da ik zeer licht was in men hoofd en da ik veel blijer en opgewekter was. Van joints krijg ik niet meer zo een echte lachkick zoals vroeger maar met de bong had ik dit wel terug. Maar tog vind ik joints beter dan de bong. Ik vind het gewoon fijner om te roken en het is veel handiger om mee te nemen. Je hoeft ook niets zuiver te maken. Want stel dat je high bent gewees, dan heb ik geen zin om dat ding nog schoon te maken en als ik zoiets niet onmiddellijk doe dan komt het er nooit van"
"Xtc Bob zei: heb het zelf niet maar maar mijn vriend heeft het wel altijd (wel bij xtc) Klik om te vergroten... En dat ben ik dus Altijd als ik xtc heb gepakt moet ik smorgens als het uitwerkt ook om de 10-15min naar de wc. Tis enorm klote, vooral als je in bed ligt. Maar volgens mij komt dit omdat veel afvalstoffe van xtc via de urine worden afgevoerd. Alé de is wa ik tog gehoord heb"
"Wij noeme da hier liquid ( likied uitgesproke). Ofwel Flugel ma Fluwel da heb ik tog nog nooit gehoord, mssn heb je het verkeerd verstaan. Da noeme ze gwn flugel omda da meestal in Flugelflesjes vekocht word, ma da is natuurlijk ni voor 1ne keer van te gebruike he. Daar kan je tog wel ne keer of 3-4 van gaan."
"Schijven, bollen, snoepjes, danscaramellen (voor speed: danspoeder )"
"Ik was een jaar of 13 denk ik, na de examens. En men moeder vroeg me of ik zat was maar ik bleef ontkennen terwijl ik me moest vasthouden . Maar nu vind ik zat zijn helemaal nimeer fijn, ik drink dus ook bena geen alcohol meer."
"Ik wou gistere spacecake gaan hale in maarstricht en de vrouw van de shop zei tege mij dat de shops geen spacecake meer moge verkope omda de politie niet weet hoeveel wiet er dan inzit."
"Psycho_Chrono zei: Trippelicious zei: Ik wou gistere spacecake gaan hale in maarstricht en de vrouw van de shop zei tege mij dat de shops geen spacecake meer moge verkope omda de politie niet weet hoeveel wiet er dan inzit. Klik om te vergroten... Ik denk dat je bij de verkeerde shop bent geweest maat, in Maastricht worden nog wel degelijk space-cake's in shops verkocht Klik om te vergroten... Ik ben naar de Heaven en naar de Phantasia geweest."