Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsalcohol in de morgen

alcohol in de morgen

44 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Serenity zei:
Liever niet eigenlijk. Doe mij maar gewoon een bruine boterham met kaas ofzo.
Klik om te vergroten...
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik bedoel ook niet elke dag fzo :rolleyes:
maar omdat jullie altijd zo heftig reageren als iemand smorgens alcohol drinkt
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom zou je 's morgens alcohol drinken? vraag ik me dan weer af.
Het is iets wat voor mij bij gezelligheid hoort, of een goed gesprek ofzo. en niet als ik net mijn bed uitkom. Dan moet ik al amper aan eten denken, laat staan alcohol :confused:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga dan toch liever voor de nasale versnapering.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alcohol in de ochtend oké, maar dan na een nacht doortrekken op drank en drugs. Zal nooit net na het opstaan een fles Jack opentrekken.

Heb eens op vakantie het toch gedaan, zuipen en hamburgers vreten bij wijze van breakfast of Champions. Laten we het erop houden dat de drank niet smaakte :wink:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#6
wel speed of ghb maar geen alcohol??
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#7
liever bakje pleu
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Play_bunny zei:
Waarom zou je 's morgens alcohol drinken? vraag ik me dan weer af.
Het is iets wat voor mij bij gezelligheid hoort, of een goed gesprek ofzo. en niet als ik net mijn bed uitkom. Dan moet ik al amper aan eten denken, laat staan alcohol :confused:
Klik om te vergroten...
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#9
het is ook niet whiskey dat je smorgens moiet drinken.
wodka of tequilla
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
barry zei:
het is ook niet whiskey dat je smorgens moiet drinken.
wodka of tequilla
Klik om te vergroten...

Haha waarom is dat beter 'sochtends? Ik ben meer van de rum en whisky.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik slaap het liefst in de ochtend.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Deranged zei:
Ik slaap het liefst in de ochtend.
Klik om te vergroten...

idem :mrgreen:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#13
DreamWeaver zei:
barry zei:
het is ook niet whiskey dat je smorgens moiet drinken.
wodka of tequilla
Klik om te vergroten...

Haha waarom is dat beter 'sochtends? Ik ben meer van de rum en whisky.
Klik om te vergroten...

ligt aan de smaak.
en ook
van tequilla of wodka kan je gekke bekken trekken als je dat naar binnen shot, dat doet wel deugd smorgens soms
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drank in de morgen is begin van het einde. Verslaving = niet de afhankelijkheid van een middel maar de begrenzing van de persoon. En een goede grens is m.i. niet overdag drinken tenzij festival oid :beer:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#15
pepito zei:
Drank in de morgen is begin van het einde. Verslaving = niet de afhankelijkheid van een middel maar de begrenzing van de persoon. En een goede grens is m.i. niet overdag drinken tenzij festival oid :beer:
Klik om te vergroten...

dat kan je dan toch ook over speed enzo zeggen?
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Maar de poll gaat over alcohol doesnt it?
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#18
barry zei:
pepito zei:
Drank in de morgen is begin van het einde. Verslaving = niet de afhankelijkheid van een middel maar de begrenzing van de persoon. En een goede grens is m.i. niet overdag drinken tenzij festival oid :beer:
Klik om te vergroten...

dat kan je dan toch ook over speed enzo zeggen?
Klik om te vergroten...

Middel = alles. dus ook speed. wiet. vraag ging over alcohol,dat ziet acidboy juist.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik doe het ook wel eens. soms for fun en soms om te onderdrukken
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#20
Alcohol in de morgen komt hier nooit tot bijna nooit voor. Laatste keer was 3 jaar geleden op een metal-festival.. daar krijg je dat soort dingen. =P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."