Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben er vandaag mee gestopt....met drinken en roken ook trouwens.... Voel me best funky eigenlijk.... mijn middel tegen ontwenning: - regelmatig een stukje lopen tijdens werk - drie keer in de week sporten - veel water en kruiden thee (vooral groene thee!!!!!) - veel fruit - meer dan acht uur per dag slaap (warme melk helpt voor mij goed weet ik uit ervaring) - meditatie ('s ochtends en 's avonds), goed voor de stress en ontwikkeld geestelijke controle - zelfreflectie....schrijf het van je af!!!! veel succes aan mezelf en aan de andere stoppers en ontstoppers..."
"ik heb 's ochtends nooi gedronken...of ik lag nog te slapen, of ik wou eerste even ontbijten enzo... 's middags daarentegen...zuupen zuupen en dan 's avonds blowen zodat je nog zatter word... bleh...."
"fysiek: - wandelingen, je lichaam maakt 'happy-stofjes' aam - voedingssuplementen, je lichaam moet zich herstellen - groene thee!!!!!!!!! verminderd stresshormonen, geen energie zonder onrust zoals koffie of red bull (niet meer dan 10 kopjes per dag, verspreid) - valeriaan of warme melk voor het slapen gaan = voldoende rust geestelijk: - reflectie = schrijven, schrijven en nog meer schrijven - goed/nieuw sociaal contact, praten praten en nog meer praten - help/steun elkaar, op het internet zijn genoeg mensen te vinden die net zoals jij verslaafd zijn en net zoals jij, willen stoppen..... waarom denk je dat ik hier ben..... er zijn nog genoeg andere tips maar deze zijn lekker algemeen en redelijk effectief..."