#1
Ja hoor, dat lust ik wel. Een lekker biertje of wodkatje gaat er wel in ´s ochtends. Soms een paar slokken uit de wijnfles. Jointje erbij.
Dan begint de dag lekker. Meer zin om op te ruimen, kan er beter het ritme inhouden om nuttige dingen te doen. Anders komt er niks van terecht.
Dan begint de dag lekker. Meer zin om op te ruimen, kan er beter het ritme inhouden om nuttige dingen te doen. Anders komt er niks van terecht.