#1
pepito zei:Drank in de morgen is begin van het einde. Verslaving = niet de afhankelijkheid van een middel maar de begrenzing van de persoon. En een goede grens is m.i. niet overdag drinken tenzij festival oid![]()
dat kan je dan toch ook over speed enzo zeggen?
