#1
ik moet van bier ook altijd zoveel pissen.
om t kwartier ogeveer...
om t kwartier ogeveer...


barry zei:hehe i kdenk dat gewoonVOL denkt dat je in je balzak knijpt
waar ligt je blaas trouwens ? om er in te knijpen




paupie zei:mja dat heb ik ook altijd. Soms sta ik te pissen en dan heb ik echt zoiets van, ik kan net zo goed hier bier drinken want ik blijf heen en weer lopen![]()
Saivy zei:Ik moet eigenlijk sowieso al veel pipi doen.![]()

sjaartrol zei:iedereen moet veel pissen van bier (alcohol in t algemeen) .
en de reden waarom is simpel: de alcohol moet uit je lichaam
AmAlive zei:Ik moet ook te vaak ineens ontzettend nodig pissen. Vooral als je op de fiets zit is dat kut. Daarom heb ik de volgende kunst ontwikkeld:
Fietsend Pissen:
1. Je bent aan het fietsen
2. Je hangt hem uit je gulp.
3. Je maakt een bocht naar links en blijft zo rondjes rijden. (afhankelijk van hou lang je moet)
4. Je pist naar rechts terwijl je met je linkerhand je stuur vasthoud en met je rechterhand je geslachtsdeel.
Doe dit op een openplek als bijv.
Een parkeerterrein, kruispunt, rotonde of in een hele grote bocht.
Doe het niet als het te koud is dan vriest ie eraf![]()


maarja joh vind het wel grappig dan vooral om wild te pissenHeerlijk om gewoon je lul uit je broek te hangen en zonder je handen te gebruiken van je afstralen..angerfist zei:ooeeh ik pis altijd veel als ik kort ben en het is zo goed als doorzichtitgmaarja joh vind het wel grappig dan vooral om wild te pissen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."