#1
Gewoon na elk biertje even pissen. 



Gelegenheidsgebruiker zei:Omdat er een schijttopic was wilde ik ook wel een pistopic (een kotstopic leek me minder geslaagd)
Wie gaan dr ook allemaal zo ontzettend veel pissen van bier![]()
AmAlive zei:Ik moet ook te vaak ineens ontzettend nodig pissen. Vooral als je op de fiets zit is dat kut. Daarom heb ik de volgende kunst ontwikkeld:
Fietsend Pissen:
1. Je bent aan het fietsen
2. Je hangt hem uit je gulp.
3. Je maakt een bocht naar links en blijft zo rondjes rijden. (afhankelijk van hou lang je moet)
4. Je pist naar rechts terwijl je met je linkerhand je stuur vasthoud en met je rechterhand je geslachtsdeel.
Doe dit op een openplek als bijv.
Een parkeerterrein, kruispunt, rotonde of in een hele grote bocht.
Doe het niet als het te koud is dan vriest ie eraf![]()
AmAlive zei:Ik moet ook te vaak ineens ontzettend nodig pissen. Vooral als je op de fiets zit is dat kut. Daarom heb ik de volgende kunst ontwikkeld:
Fietsend Pissen:
1. Je bent aan het fietsen
2. Je hangt hem uit je gulp.
3. Je maakt een bocht naar links en blijft zo rondjes rijden. (afhankelijk van hou lang je moet)
4. Je pist naar rechts terwijl je met je linkerhand je stuur vasthoud en met je rechterhand je geslachtsdeel.
Doe dit op een openplek als bijv.
Een parkeerterrein, kruispunt, rotonde of in een hele grote bocht.
Doe het niet als het te koud is dan vriest ie eraf![]()
:P veels te grappig man!AmAlive zei:Ik moet ook te vaak ineens ontzettend nodig pissen. Vooral als je op de fiets zit is dat kut. Daarom heb ik de volgende kunst ontwikkeld:
Fietsend Pissen:
1. Je bent aan het fietsen
2. Je hangt hem uit je gulp.
3. Je maakt een bocht naar links en blijft zo rondjes rijden. (afhankelijk van hou lang je moet)
4. Je pist naar rechts terwijl je met je linkerhand je stuur vasthoud en met je rechterhand je geslachtsdeel.
Doe dit op een openplek als bijv.
Een parkeerterrein, kruispunt, rotonde of in een hele grote bocht.
Doe het niet als het te koud is dan vriest ie eraf![]()
het is een kunst als je dat kan denk ik
sjaartrol zei:iedereen moet veel pissen van bier (alcohol in t algemeen) .
en de reden waarom is simpel: de alcohol moet uit je lichaam
AmAlive zei:Ik moet ook te vaak ineens ontzettend nodig pissen. Vooral als je op de fiets zit is dat kut. Daarom heb ik de volgende kunst ontwikkeld:
Fietsend Pissen:
1. Je bent aan het fietsen
2. Je hangt hem uit je gulp.
3. Je maakt een bocht naar links en blijft zo rondjes rijden. (afhankelijk van hou lang je moet)
4. Je pist naar rechts terwijl je met je linkerhand je stuur vasthoud en met je rechterhand je geslachtsdeel.
Doe dit op een openplek als bijv.
Een parkeerterrein, kruispunt, rotonde of in een hele grote bocht.
Doe het niet als het te koud is dan vriest ie eraf![]()


maarja joh vind het wel grappig dan vooral om wild te pissenHeerlijk om gewoon je lul uit je broek te hangen en zonder je handen te gebruiken van je afstralen..angerfist zei:ooeeh ik pis altijd veel als ik kort ben en het is zo goed als doorzichtitgmaarja joh vind het wel grappig dan vooral om wild te pissen
Supervlieg zei:Heerlijk om gewoon je lul uit je broek te hangen en zonder je handen te gebruiken van je afstralen..angerfist zei:ooeeh ik pis altijd veel als ik kort ben en het is zo goed als doorzichtitgmaarja joh vind het wel grappig dan vooral om wild te pissen
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."