Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPissen

Pissen

60 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik moet van bier ook altijd zoveel pissen.
om t kwartier ogeveer... :rolleyes:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2



Ik moet eigenlijk sowieso al veel pipi doen. :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
barry zei:
hehe i kdenk dat gewoonVOL denkt dat je in je balzak knijpt :)
waar ligt je blaas trouwens ? om er in te knijpen
Klik om te vergroten...



GewoonVOL bedoelt dat hij vindt dat hard op je blaas drukken terwijl je van de kaart bent een zieke bezigheid is.

Vind ik opzich ook wel. :P
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#4
oeps heb ik verkeerd gedacht :)

mijn excuses gewoonVOL :wave:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mja, ik 'pis' ook wel veel (te veel) als ik drink.
En vaak komt er meer uit dan er binnen gaat. :rolleyes:
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#6
mja dat heb ik ook altijd. Soms sta ik te pissen en dan heb ik echt zoiets van, ik kan net zo goed hier bier drinken want ik blijf heen en weer lopen :mrgreen:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
"I'm even drinkin' wile I'm taking a piss.":mrgreen:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#8
paupie zei:
mja dat heb ik ook altijd. Soms sta ik te pissen en dan heb ik echt zoiets van, ik kan net zo goed hier bier drinken want ik blijf heen en weer lopen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

whehehe ook wel grappig inderdaad :grin:!

Alcohol vrij drankje :sunglasses:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Saivy zei:
Ik moet eigenlijk sowieso al veel pipi doen. :)
Klik om te vergroten...

pipi doen :tearsofjoy:
ich muss pipi machen :mrgreen:
m
mercury.31Lid
01-01-2024, 00:00
#10
van bier moet ik idd veel pissen, maar het wordt pas erg als ik met een bong
smaaktabak rook, en bier erbij drink, dan moet ik vet nodig pissen, zo om het kwartier, en dan heb ik ook echt een volle blaas
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#11
iedereen moet veel pissen van bier (alcohol in t algemeen) .

en de reden waarom is simpel: de alcohol moet uit je lichaam
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#12
haha standaaryt veel zeiken maar als je na gaat ook neit gek want je drinkt ook veel op een avond :wink:

:wave:

als je thuis op doordeweeks avond thuis op de bank zit drink je toch ook geen 12 glazen ofzo :P dus moet je minder vaak plassen.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
sjaartrol zei:
iedereen moet veel pissen van bier (alcohol in t algemeen) .

en de reden waarom is simpel: de alcohol moet uit je lichaam
Klik om te vergroten...

euh ik denk dat het komt omdat alcohol je lichaam uitdroogt (vooral hersenen, denk aan katerkoppijn), dus niet dat "het" eruit moet... :wink:
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#14
AmAlive zei:
Ik moet ook te vaak ineens ontzettend nodig pissen. Vooral als je op de fiets zit is dat kut. Daarom heb ik de volgende kunst ontwikkeld:

Fietsend Pissen:

1. Je bent aan het fietsen
2. Je hangt hem uit je gulp.
3. Je maakt een bocht naar links en blijft zo rondjes rijden. (afhankelijk van hou lang je moet)
4. Je pist naar rechts terwijl je met je linkerhand je stuur vasthoud en met je rechterhand je geslachtsdeel.

Doe dit op een openplek als bijv.
Een parkeerterrein, kruispunt, rotonde of in een hele grote bocht.

Doe het niet als het te koud is dan vriest ie eraf :wink:
Klik om te vergroten...


zal het is een keer proberen :beer:
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#15
en jaa idd,,,als ik veel bier op heb,,,pis ik ook dubbel zoveel..
:smoke:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Djo + Bier = Pipi
d
davinhoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Azraël zei:
500 gram
Klik om te vergroten...

:confused: typfoutje zeker? :mrgreen:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik moet ook veel pissen van bier
een keer dat je niet meer moet pissen terwijl je nog aan het drinken bent, dan weet je zeker dat je een kater gaat hebben :(
a
angerfistLid
01-01-2024, 00:00
#19
ooeeh ik pis altijd veel als ik kort ben en het is zo goed als doorzichtitg :beer: maarja joh vind het wel grappig dan vooral om wild te pissen
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#20
angerfist zei:
ooeeh ik pis altijd veel als ik kort ben en het is zo goed als doorzichtitg :beer: maarja joh vind het wel grappig dan vooral om wild te pissen
Klik om te vergroten...
Heerlijk om gewoon je lul uit je broek te hangen en zonder je handen te gebruiken van je afstralen.. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."