Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLiever sterke drank of geen sterke drank?

Liever sterke drank of geen sterke drank?

39 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geef mij maar gewoon een biertje. Krijg altijd van die vervelende katers van sterke drank. :)
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#2
Liever geen drank:grin: .
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#3
geef mij maar bier, met sterke drank vervaagt de grens voor mij te snel en drink ik alles weg of het cola is.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Whisk(e)y natuurlijk!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
BlackRobBlunt zei:
Jamaican Rum! :stoned:
Klik om te vergroten...

Ook heerlijk :hearteyes: Captain morgan blacklabel ofzo had ik laatst.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb laatst een keer voor de dure black label Johnny Walkers gekozen en mannnn.... Alsof er een engeltje over je tong heen piest :hearteyes:
De kater daarvan was overigens wel absurd.... :(
w
willem telLid
01-01-2024, 00:00
#7
advocaat en sherry vind ik niet lekker en vjeu bevalt me niet
maar de rest !!!!!!!!!!!
het is afhankelijk van tijd plaats en moment op stap bier of speciaal bier
van het werk in de winter sterke drank
als het mooier weer word ook gewoon bier en en neutje
uit eten na het eten borreltje met zoet bij de koffie ,of soms ook sterk
a
alylaLid
01-01-2024, 00:00
#8
geef mij maar rossia ice
en bacardi breezer (die groene dan)
^.^
sterke drank heb ik veel moeite mee om te drinke =\\
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#9
amstel bier en bacardi lemon cola
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vodka on the rocks in long drink glazen (met maar 2 a 3 ijsklontjes natuurlijk :flushed:) :rolleyes:

Maar hertoch jan, grolsch en malibu cola mogen er ook best wezen :beer:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#11
vroeger dronk ik sterke voor door de week en overdag met name tequilla dan en voor de uitgaansavonden bier wat dan snel overging in mixen
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heerlijke koude Jack Daniels :hearteyes:
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alles behalve bier, smerig goedkoop brouwsel laat ik mijn keel niet meer inlopen
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bacardi cola..
Whisky cola
Rum cola
Hennessy cola/Hennessy Red Bull

Malibu.. najah das niet zo heel sterk, 21%..

Ik hou gewoon van cola + sterke drank :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kleine voorkeur voor sterke drank, met name jenever. Om o.a. ook de rede van de topicstarter; van bier zit je zo snel vol.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tequila of Black Label Whiskey (Johnnie Walker) gaat er bij mij wel puur in :beer:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat vinden jullie nou het lekkerst? Sterke drank of niet al te sterke drank.
Met sterk bedoel ik niet iets van 15% maar meer vanaf de 30% ofzo.

Ikzelf ben meer van de sterke drank. Wodka :hearteyes: Rum :hearteyes:
Paar biertjes is lekker maar raak er zo snel vol van.
N
NadiaaahLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sterke Drank: Wiskey :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#19
033Amnesia zei:
Bacardi cola..
Whisky cola
Rum cola
Hennessy cola/Hennessy Red Bull

Malibu.. najah das niet zo heel sterk, 21%..

Ik hou gewoon van cola + sterke drank :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Bacardi is rum? Van het merk bacardi dus
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#20
pinheadlarry zei:
Tequila of Black Label Whiskey (Johnnie Walker) gaat er bij mij wel puur in :beer:
Klik om te vergroten...

het komt er bij jou ook lekker puur weer uit :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."