Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNooit een kater

Nooit een kater

38 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kan best aardig drinken, en ik heb ook regelmatig tijden in een avondje dat ik niets meer weet van wat ik gedaan heb, maar hoeveel ik ook drink ik heb nóóit een kater. Nooit hoofdpijn, nooit misselijk, helemaal niks.
Zijn er meer mensen?
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb ook nog nooit een kater gehad, meestal ben ik de dag erna doodmoe door het slaapgebrek, maar nog nooit hoofdpijn of zo gehad :)
g
germanaaizerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Prijs jullie gelukkig zou ik zo zeggen! Afgelopen vrijdag is het weer op een drinkfeest uitgedraaid. Ik voel de gevolgen er nog steeds van... (al véél minder dan gisteren maar toch)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb ook vrijwel nooit last van een kater ... wel het brakke gevoel.
Maar niet dat ik moet braken of zo misselijk ben als een draai tol.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb ook niet gauw een kater. Wel dikwijls flink gaar na een avondje zuipen, maar als ik echt een kater heb, heb ik ook ECHT een kater. Dan ben ik er goed ziek van.
Komt gelukkig niet vaak voor.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
ook nooit echt een kater
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#7
heb niet zo snel een kater heel af en toe.
ligt ook aan wat ik heb gedronken.
kermissen eindigen altyd bij mij in een black out van paar uur en een dag in bed hangen met een emmer naast me bed.
echt als ik een kater heb dan heb ik hem ook goed. hoofdpijn kotsen geen honger alles draait verhoging maar toch koud hebben kapot zweten, niet goed.

moet dan ook echt de hele dag in me bed blijven liggen en het liefst zoveel mogelijk slapen.
d
dubbel tLid
01-01-2024, 00:00
#8
wakker worden met een kater?
uhl! sex met dieren o.k.... maar dan wel vrouwelijke dieren
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
als ik te veel heb gezopen merk ik dat wel de volgende dag
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sex met dieren mag niet, behalve als ze dood zijn.

Ik had tot voor kort ook nooit echt katers. Laatste tijd heb ik bij een weekend goed doorleven en uitgaan op de zondag toch wel een kater. Draaierige maag, beetje misselijk, moe, soms hoofdpijn alhowel ik dat weinig heb. Drink altijd genoeg water voordat ik ga slapen :grin:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oh, ik ben niet zo van de medicijnen. :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vaak voel me me behoorlijk gaar de dag na een avond steving te hebben gedronken. Ik heb tot nu toe 1 keer in m'n leven een echte kater gehad, Inclusief misselijk zijn, hoofdpijn etc etc.. Mja dat mag ook wel na het drinken van een halve fles Jack Daniels. Ik raak dat spul echt nooit van m'n leven meer aan. :P
d
dubbel tLid
01-01-2024, 00:00
#13
TrippyShit zei:
Sex met dieren mag niet, behalve als ze dood zijn
Klik om te vergroten...

waar slaat dat op?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
dubbel t zei:
TrippyShit zei:
Sex met dieren mag niet, behalve als ze dood zijn
Klik om te vergroten...

waar slaat dat op?
Klik om te vergroten...
als een pik op een dood varken? :beer:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb geen échte katers, vaak maar een beetje hoofdpijn en een naar gevoel in al mijn ingewanden gecombineerd met slapheid, wel honger maar geen eetlust, maar echt misselijk, koppijn en draaien krijg ik er niet van. Het kan wel zo meer dan één dag duren als ik echt te veel zuip dus mensen die echt geen katers krijgen wees ZO blij!
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#16
op zn minst droge bek en flinke moeheid,,maar naar wat glazen vruchtensap en goed gegeten te hebben ben ik al aardig opgeklaard.

sex met dieren? Ja mn ex,,dat was een dier.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
Was ze dood? Anders ben je een strafbaar feit begaan jongeman :openmouth: !!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nooit geen kater........ik zou willen dat ik dat kon zeggen. Er is een tijd geweest dat ik de dag na het drinken kotsend wakker werd en dan ook bleef door kotsen tot ergens op de avond en als toegift een heerlijke migraine. Erg vermoeiend. Het bleek (achteraf) te liggen aan een te hoge bloeddruk. Als ik nu drink (te veel drink) dan heb ik de volgende dag een klein beetje hoofdpijn wat ik gelukkig met een paracetamol kan weg werken.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#19
TrippyShit zei:
Was ze dood? Anders ben je een strafbaar feit begaan jongeman :openmouth: !!
Klik om te vergroten...

Dat was ze na die tijd.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nooit maar dan ook nooit pep combineren met (veel) alcohol drinken.
Ik heb het ooit gedaan op een studentenfeest, mijn afscheidsfeest van het bestuur. Daar heb ik niet gedronken, maar gruwelijk veel gezopen. Door de pep merk je dat niet, tot het moment dat het is uitgewerkt. Ai ai ai wat was ik toen ziek. Ik kon niks anders dan liggen hihi

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."