Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Early bird (geloof van Joris Voorn) Zoveel zin in de zomer daardoor!!! Gewoon dat lekkere deuntje... Tudududu"
"Paddo's leken mij altijd heel eng maar wil het nu toch wel eens proberen.. Even opzoek naar zo'n kit. Of ben ik nu echt veel te laat..?"
"Laatst voor t eerst G gedaan samen met X. had een half pilletje op (weinig mdma, geen hele goeie pil en niet getest...) en kreeg wat G van een vriend, was te vertrouwen, maar achteraf heel dom want gevaarlijk om dat zomaar te combineren. half buisje gehad en in het uur daarna nog een halve pil. Super de luxe goeie avond en echt een heerlijk gevoel.. Maar of het heel verstandig is.. I don't know. En pas op met wat je neemt, het is fel spul."
"Ik heb een kuur voor blaasontsteking en neem zaterdagochtend de laatste pil. Is het gevaarlijk om die zaterdag avond een pil te nemen? Of kan ik dit zonder zorgen doen. Ik weet dat het met alcohol niet erg verstandig is maar ben benieuwd naar de gevolgen met xtc. Misshcien iemand ervaring?"
"Ok thanks voor je reactie man. Ik doe het dan rustig aan. Het met arts overlegt en die zei, de helft nemen van wat je normaal neemt. Ik zie wel."
"Bij een halfje zal het wel meevallen na tien uur. En rare trekken praat je jezelf aan, als je niet wilt kauwen dan hoeft dat ook echt niet overdreven veel zoals je soms mensen tekeer ziet gaan. En pupillen dat is een risico, soms zie je het nog heel erg de andere keer niet. Misshcien gewoon biertjes gaan doen??"
"plantenbak zei: J86 zei: Extisi zei: Het slaat nergens op. Altijd maar dat gezeik over rijden onder invloed. Mijn vriend drinkt 4 of 5 halve liter's weg en rijd nog steeds perfect. Hij rijdt knetterstoned en ook daar valt niks aan op. En zelfs onder X heeft ie wel is gereden. Niks aan het handje. Maarja, misschien reageert de ene hier anders op, dan de andere. Klik om te vergroten... Wat een idioot... En jij ook trouwens dat je dit goedkeurd. Is het je misschien niet opgevallen hoeveel verkeersongelukken er in Nederland gebeuren en hoeveel gewonden en DODEN hierbij vallen? Per jaar gaan er gemiddeld 800 mensen in Nederland dood in het verkeer. Er is hier in de buurt laatst een meisje van 16 doodgereden door een gast van 20 die met 5 biertjes achter het stuur zat en een rood stoplicht niet had gezien. Tuurlijk gaat het meestal goed. Maar FEIT is dat je reactievermogen bij IEDEREEN achteruit gaat door alcohol en als jou vriendje dit risico neemt hoop ik echt dat hij zichzelf in een muur rijd voor hij een onschuldig persoon straks van het leven beroofd. hier kan ik echt zo kwaad om worden.. sommige mensen zijn zo dom.. Klik om te vergroten... idd, en dat ze zichzelf dan kapot rijden is een ding maar zoals bij het verhaal hier boven ook mensen die er niets mee te maken hebben. Klik om te vergroten... Dat jullie hier uberhaupt nog van opkijken, Extisi heeft standaard dit soort bullshit reacties. Gewoon een klein meisje dat graag wilt provoceren en om de reacties lacht. Maar je hebt gelijk hoor J86 en Plantenbak, het is inderdaad belachelijk als mensen onder invloed gaan rijden!!!! Vind dit ook heel ernstig en ontzettend domme mensen."
"Vriend van me ging ook weer na 7 maanden stop. Begon rustig met een halfje en uiteindelijk anderhalve pil gehad. Gewoon rustig aandoen inderdaad dan merk je t wel."
"Ik hoor ook vaak dat mensen meteen een halve of hele nemen. Persoonlijk vind ik het heel relaxed om steeds een stukje te nemen. Dus echt een klein hapje. Een driehoekje neem ik dus in 3 a 4 keer. Ik vind het lekker omdat je dan heel langzaam steeds meer voelt en je geleidelijk aan mega lekker voelt.. Maar voor iedereen is t persoonlijk lijkt me"
"Heel leuk maar ik zit dan lekker te spacen op Voltt."