Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[hoe?] snel aangeschotenworden

[hoe?] snel aangeschotenworden

78 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
r
ravageLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo dat mensen hier nog posten:P,

me bedoeling was met snel aangeschoten zijn, goedkoop uitzijn eig.
Maar tegenwoordig drink ik sterke cocktails en daarna bier dat werkt perfect.

naamloze cocktail: Goldstrike, Wodka, Bols blue, Pina colade, Flugel, Ananassap, en nog iets volgens mij.
Wordt je aardig snel lam van.

Voel me nu nog steeds beetje licht in me hoofd, :angry:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re:

Lake zei:
Indrinken met halve liter blikken van de Aldi.
Klik om te vergroten...

Ik hoop altijd halve liters van de Albert Hein zijn goed te drinken. Ik bedoel dus echt het Albert Hein merk en niet het Euroshopper merk want die zijn niet te drinken. :)
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat ik vaak doe is het sterkste bier uit de supermarkt halen bijv. "amersterdam maximus 0,5l - grolsch kannon flesje 0,33 - grolsch kannon blik 0,5" en dan proberen op te zuipen meestal krijg ik niet meer dan 0,5 liter weg dan ben je al aardig van de kaart maar als je meer wilt zuipen moet je wat goedkope energy drink of lemon - lime of van die goedkope blikjes kopen en dan je sterke bier mixen.
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#4
martini met een andere sterke drank. ik voel het in ieder geval heel erg snel.
Op vakantie hadden we ook een of ander soort drankje dat La Bomba heette, iets typisch van onze camping.

- Je neemt een hoog shotglaasje.
zoiets.

- Je neemt 1/3 quaranteytres oftewel 43.

- Je neemt 1/3 Orangeau oftewel sinaasappellikeur.

- Je neemt 1/3 Pippermenta Sorel oftewel peperemuntlikeur.

- Zet het geheel in brand en doe je hand op de opening, laat het nu goed vacuum zuigen. Als het vacuum zuigt schud je ermee terwijl het shotglaasje aan je hand zit. Nu pak je een rietje en steek je die net onder je hand in het glaasje maar niet in de drank! Nu moet je de alcoholdamp opzuigen en daarna het shotglaasje z.s.m. legen in je keel, direct daarna weer je hand erop en weer zuigen.
K
K.WalkerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snel zat worden? Drink Champagne! Lekker en classy :sunglasses:

Maar op zich is het veel fijner om gewoon te drinken tot je tipsy genoeg bent en dan net genoeg te blijven drinken om dat gevoel te behouden... Zo kan ik toch wel een paar flessen op een avond verzetten. En als je er af en toe een glas cola of water tussendrinkt, vermijd je een kater van hier tot ginder. Wat ook nog helpt is minder roken (vaak heb ik meer last van de sigaretten dan van de drank the day after)!

En tequila shotjes doen het 'em ook wel om gauw dat tipsy gevoel te krijgen :wink:

Enjoy en pas op voor té veel! :grin:

PS: inslaappillen (zoals stilnoct) helpen ook om snel zat te worden, maar dat is meer iets voor diegenen wiens lichaam het gewoon is om snel van die drugstroep op te ruimen...
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#6
kap 2 duveltjes achterover ineens en dan drink je ze rustig op hehe je komt niet ver dan hoor :tongueout:
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#7
Varry zei:
Ik hou er net van om langzaam dronken te worden. Rustig op men gemaak bier drinken.
Als ik gewoon snel dronken wil worden, drink ik een duveltje of 3 (meer niet want dan smaakt het mij niet meer zo).
Klik om te vergroten...

Bier en duvel op het gemak drinken, af en toe een jointje erbij en je hebt een relaxte avond.

Drinken tot ik helemaal lam ben doe ik niet dikwijls. Toen ik 16 was ofzo wel maar die tijd is voorbij.


:P
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#8
asperines!
en ik had gedronken toen ik ongeveer 1 g (of mg, ik weet het niet meer..) lidocaine had binnengekregen dmv keelpastilles en toen hakte het er wel in
maar ik weet niet of je het goedje ook in nederland kan kopen..
J
Javaanse Jongen.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hollandia halveliters drinken voordat je uitgaat
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#10
Even een vraagje, ik ben een halfjaar verslaafd geweest aan wiet, ik ben nu een maand gestopt met steun van een kliniek. Ik heb nog nooit gedronken zonder dat ik geblowd heb, maar 1 keer 2x 0.33cl ik merkte hier echt niks van, die avond daar voor had ik geblowd en die zelfde avond nog dus geen combi.

Maar nu heb ik een halve lieter op, na een maand met 1 terugval clean te zijn geweest, het voel nu wel wat anders natuurlijk haha, maar ik voel me nu al alsof ik bijna aangeschoten ben, is dit nou omdat ik een tijdje niks heb gebruikt, dat het anders is of dat het verkeerd gevallen is ofzo?
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja, drinken met een rietje

dan wordt je pas snel dronken!!!
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#12
KurikintonFox zei:
ja, drinken met een rietje

dan wordt je pas snel dronken!!!
Klik om te vergroten...

Ik hoorde het is ja, ik geloofde het niet maar hoe kan dat dan? :confused:
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
kijk maar op google
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#14
halve liter goed schudden :smoke: en dan er een spijker in slaan en zuigen maar
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij mij ligt het eraan hoe snel ik aangeschoten wordt. Heb ik een dag gewerkt en ga ik daarna flink zuipen dan ben ik een stuk sneller aangeschoten dan dat ik lekker heb kunnen uitslapen, relax heb kunnen doen. Verder kan ik wel tegen een stootje :wink:
C
CocaineFTWLid
01-01-2024, 00:00
#16
Haal een fles Strohrum 80%.

2 shot glaasjes en je voelt hem al behoorlijk hangen.
Nog 2 en je bent zat.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#17
bier snel achterover gooien of wat je ook drinkt
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Na een wijntje of 3 verlies ik al sneller mijn evenwicht.
n
njiremLid
01-01-2024, 00:00
#19
Waar hebben jullie het in godsnaam over :rolleyes:

Drink 2/3 halve liters willekeurig bier en je bent aangeschoten

drink een (halve)fles wijn en je bent aangeschoten

neem een paar shotjes whisky(of whatever) en je bent aangeschoten

maakt allemaal niets uit, zolang er maar alcohol in zit



:rolleyes:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#20
4 wijn en 2 mummelmann en nu ben ikf link aangeschoten :grin: :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."