Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[hoe?] snel aangeschotenworden

[hoe?] snel aangeschotenworden

78 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#1
na een biertje of 40 begint het toch wel te jeuken in mijn reet
v
vireLid
01-01-2024, 00:00
#2
in paar willekeurige flessen uit de wijnkelder halen,
en voor elke pint die je vrienden drinken
zelf een fles drinken.

ben je toch al flink aangeschoten als je vrienden
nog met hun eerste biertje bezig zijn :)
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#3
veel shotjes nemen
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#4
als je voor het drinken heel weinig eet en drinkt raak je wel wat sneller aangeschoten.
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#5
- 3 biertjes achter elkaar achterover slaan (persoonlijk werkt dat bij mij)
- Op lege maag gaan snel en veel drinken
e
eelco_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re:

Lake zei:
Indrinken met halve liter blikken van de Aldi.
Klik om te vergroten...
:beer: Schultenbräu! :beer:
Ik zweer erbij! Goedkoop en aardig te drinken....Halve liters vind ik zelf zo lekker wegdrinken...

j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gewoon 2 maanden geen alcohol nuttigen.
Dan voel je hem al wel na 1 halve liter.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#8
schenk je sterke in een bierglas je bier in een halve liter glas.
P
PlayGirlLid
01-01-2024, 00:00
#9
je moet alcohol drinken met een rietje om snel aangeschoten te worden, door de lucht die je binnenkrijgt gaat het sneller:tongueout:
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#10
je moet lsd in je bier doen....
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alsof je dat wil? :rolleyes:
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#12
hoezo moet het in godsnaam snel, doe gewoon chill, drink wat biertjes, speel desnoods een spelletje, rook wat jointjes en na een uurtje is het allemaal gezellig. Lijkt me veel relaxter om gewoon rustig alles op te laten komen en genieten van je avond.
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#13
PlayGirl zei:
je moet alcohol drinken met een rietje om snel aangeschoten te worden, door de lucht die je binnenkrijgt gaat het sneller:tongueout:
Klik om te vergroten...

Wat lul jij nou weer - "daarnaast" krijg je juist GEEN lucht als je met een rietje drinkt.

Ook echt zo'n bacardibreezermeteenrietje-drinkende "PlayGirl" om te denken dat je hier sneller aangeschoten van word. (Sorry schat bedoel het niet verkeerd :wink: )

Waarom zou je snel aangeschoten willen worden
Gewoon, omdat je dan begint met chillen, of je drinkt bijvoorbeeld voor een feest begint. Zo doen sommige mensen dat nou, anderen nemen een lijn speed (bv) in 't begin van de avond om te 'chillen', en die doen toch ook niet 2 uur over die ene lijn?

Hoe word je snel aangeschoten
Gewoon sterke drank drinken en atten, ik ben binnen 10 min dronken als ik veel bacardi cola wegdrink. Als je gewoon goedkoop uit wilt zijn moet je maar zwerferbier drinken of gewoon niks eten, maar dan kots je wel sneller en is een irritant gevoel vind ik (lege maag).
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een krijtje in je pintje doen.
Zo'n krijtje waarmee de schooljuf vroeger op het schoolbord schreef.
Dat deden wij dikwijls in onze studentetijd voor iemand een loer te draaien, maar dan moet het wel in een blikje he, of het valt te neig op.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Van alles door elkaar drinken. Ik wens je wel alvast succes voor de volgende ochtend.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mayan zei:
Een krijtje in je pintje doen.
Zo'n krijtje waarmee de schooljuf vroeger op het schoolbord schreef.
Dat deden wij dikwijls in onze studentetijd voor iemand een loer te draaien, maar dan moet het wel in een blikje he, of het valt te neig op.
Klik om te vergroten...
Leg eens uit waarom dat werkt dan?
r
ravageLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zo dat mensen hier nog posten:P,

me bedoeling was met snel aangeschoten zijn, goedkoop uitzijn eig.
Maar tegenwoordig drink ik sterke cocktails en daarna bier dat werkt perfect.

naamloze cocktail: Goldstrike, Wodka, Bols blue, Pina colade, Flugel, Ananassap, en nog iets volgens mij.
Wordt je aardig snel lam van.

Voel me nu nog steeds beetje licht in me hoofd, :angry:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re:

Lake zei:
Indrinken met halve liter blikken van de Aldi.
Klik om te vergroten...

Ik hoop altijd halve liters van de Albert Hein zijn goed te drinken. Ik bedoel dus echt het Albert Hein merk en niet het Euroshopper merk want die zijn niet te drinken. :)
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
wat ik vaak doe is het sterkste bier uit de supermarkt halen bijv. "amersterdam maximus 0,5l - grolsch kannon flesje 0,33 - grolsch kannon blik 0,5" en dan proberen op te zuipen meestal krijg ik niet meer dan 0,5 liter weg dan ben je al aardig van de kaart maar als je meer wilt zuipen moet je wat goedkope energy drink of lemon - lime of van die goedkope blikjes kopen en dan je sterke bier mixen.
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#20
martini met een andere sterke drank. ik voel het in ieder geval heel erg snel.
Op vakantie hadden we ook een of ander soort drankje dat La Bomba heette, iets typisch van onze camping.

- Je neemt een hoog shotglaasje.
zoiets.

- Je neemt 1/3 quaranteytres oftewel 43.

- Je neemt 1/3 Orangeau oftewel sinaasappellikeur.

- Je neemt 1/3 Pippermenta Sorel oftewel peperemuntlikeur.

- Zet het geheel in brand en doe je hand op de opening, laat het nu goed vacuum zuigen. Als het vacuum zuigt schud je ermee terwijl het shotglaasje aan je hand zit. Nu pak je een rietje en steek je die net onder je hand in het glaasje maar niet in de drank! Nu moet je de alcoholdamp opzuigen en daarna het shotglaasje z.s.m. legen in je keel, direct daarna weer je hand erop en weer zuigen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."