#1
Van teveel caffeine krijg je hartkloppingen. Van teveel energydrank dus ook, alleen heeft dat denk ik weinig met de alcohol te maken.


Aking zei:wat denk je van (rode) wodka redbull... of wat denk je dat er in flügel zit?
lijkt me bullshit dus![]()

gekkehenkie zei:Aking zei:wat denk je van (rode) wodka redbull... of wat denk je dat er in flügel zit?
lijkt me bullshit dus![]()
Haha, ja weet niet ben niet zon expert op drankgebied, drink eigenlijk alleen maar bier.Maar oke, nog even een blikje energy en daarna een hit from the bong om te slapen
![]()
Thanx voor de sneller antwoorden.![]()
Welhallodaar zei:Dat is de grootste bullshit ooit je mengt toch ook heel vaak met cola? denk je dat er een groot verschil tussen cola en energydrink zit? energydrink is mijn favoriet als het op het mixen van drankjes aan komt. Bij de Albert Heijn kun je bijvoorbeeld een 15% wodkamix kopen waarbij ze aanbevelen het met energydrink te mixen. Ik mix ook altijd mijn Grolsch kannontjes met energydrink.

Welhallodaar zei:Dat is de grootste bullshit ooit je mengt toch ook heel vaak met cola? denk je dat er een groot verschil tussen cola en energydrink zit? energydrink is mijn favoriet als het op het mixen van drankjes aan komt. Bij de Albert Heijn kun je bijvoorbeeld een 15% wodkamix kopen waarbij ze aanbevelen het met energydrink te mixen. Ik mix ook altijd mijn Grolsch kannontjes met energydrink.
SperSIZEboon zei:pffffffffff hee
je gaat heus niet zomaar dood hoor

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."