Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEnergydrank + alcohol

Energydrank + alcohol

35 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Van teveel caffeine krijg je hartkloppingen. Van teveel energydrank dus ook, alleen heeft dat denk ik weinig met de alcohol te maken.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#2
niet te veel he,,,anders ga je kotsen :wink:
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb gehoord dat dit dingen als hartkloppingen enzo kan veroorzaken.

Ik heb nu 3 biertjes van 0,33L op (ik heb totaal geen tolerantie, drink bijna nooit eigenlijk misschien eens per maand). Maar begin moe te worden wil eigenlijk nog ff een energydrankje er achteraan mieteren. Kan dit gewoon?

Groeten :stoned:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#4
wat denk je van (rode) wodka redbull... of wat denk je dat er in flügel zit?

lijkt me bullshit dus :rolleyes:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm een energiedrankje kan best als je er maar geen 10 gaat drinken, speed+ alcohol gaat ook. (is wel slecht maar dat is een ander verhaal)
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aking zei:
wat denk je van (rode) wodka redbull... of wat denk je dat er in flügel zit?

lijkt me bullshit dus :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Haha, ja weet niet ben niet zon expert op drankgebied, drink eigenlijk alleen maar bier. :grin: Maar oke, nog even een blikje energy en daarna een hit from the bong om te slapen :grin:

Thanx voor de sneller antwoorden. :stoned:
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja haha, ik zei het een beetje verkeerd :P

Eerst een energy drankje, 2 uur later pas slapen (waarvoor zou ik anders energy nemen). :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
gekkehenkie zei:
Aking zei:
wat denk je van (rode) wodka redbull... of wat denk je dat er in flügel zit?

lijkt me bullshit dus :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Haha, ja weet niet ben niet zon expert op drankgebied, drink eigenlijk alleen maar bier. :grin: Maar oke, nog even een blikje energy en daarna een hit from the bong om te slapen :grin:

Thanx voor de sneller antwoorden. :stoned:
Klik om te vergroten...

Energydrink voor het slapen, verstandig ja.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat is de grootste bullshit ooit je mengt toch ook heel vaak met cola? denk je dat er een groot verschil tussen cola en energydrink zit? energydrink is mijn favoriet als het op het mixen van drankjes aan komt. Bij de Albert Heijn kun je bijvoorbeeld een 15% wodkamix kopen waarbij ze aanbevelen het met energydrink te mixen. Ik mix ook altijd mijn Grolsch kannontjes met energydrink.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Welhallodaar zei:
Dat is de grootste bullshit ooit je mengt toch ook heel vaak met cola? denk je dat er een groot verschil tussen cola en energydrink zit? energydrink is mijn favoriet als het op het mixen van drankjes aan komt. Bij de Albert Heijn kun je bijvoorbeeld een 15% wodkamix kopen waarbij ze aanbevelen het met energydrink te mixen. Ik mix ook altijd mijn Grolsch kannontjes met energydrink.
Klik om te vergroten...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
energydrankjes zijn sowieso no go, brr..
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oke, ik dacht dat je misschien zon wisselwerking kreeg (uppers en downers met elkaar combineren), dit is natuurlijke een kleine hoeveelheid :) Maar ik wil graag zekerheid hebben voor ik iets probeer :mrgreen:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
pffffffffff hee

je gaat heus niet zomaar dood hoor
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#14
je kan tegen beetje energydrank, op sziget ook niks anders gezopen dan energie drank met wodka een week lang alleen dat, en ik doe het ook nog steeds.
dus niet miepe en zuipe, of gewoon je mond houden.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zolang je er geen 12 per dag, 2 maanden lang drinkt, zal het wel meevallen. :wink:
P
PaulusdeWodkabouterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Welhallodaar zei:
Dat is de grootste bullshit ooit je mengt toch ook heel vaak met cola? denk je dat er een groot verschil tussen cola en energydrink zit? energydrink is mijn favoriet als het op het mixen van drankjes aan komt. Bij de Albert Heijn kun je bijvoorbeeld een 15% wodkamix kopen waarbij ze aanbevelen het met energydrink te mixen. Ik mix ook altijd mijn Grolsch kannontjes met energydrink.
Klik om te vergroten...

Je hebt het over de grootste bullshit maar je hebt zelf geen verstand waar je het over hebt. In energiedrankjes zit wel soms tot 10 keer zoveel caffeine als in cola en daarnaast bevat het vaak stoffen als taurine en guarana. Al deze stoffen kunnen hartkloppingen veroorzaken. Lees wat wetenschappelijk onderzoek voordat je onzin neerzet.

Caffeine experts call for warning labels for energy drinks
http://www.physorg.com/news141449079.html

"The caffeine content of energy drinks varies over a 10-fold range, with some containing the equivalent of 14 cans of Coca-Cola"
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als ik te vaak energiedrankjes neem krijg ik serieuze hartkloppingen.
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#18
SperSIZEboon zei:
pffffffffff hee

je gaat heus niet zomaar dood hoor
Klik om te vergroten...

Nee, maar dat betekent niet dat ik niet dingen als hartklopping wil voorkomen, jij kan wel stoer gaan doen, ga je gang :wink:
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik kreeg wel eens hartkloppingen van energy drink ben 5 jaar verslaafd geweest heb nu al 2 weken niets gedronken :)

Experts raden trouwens af energy drink en alcohol samen te combineren het is namelijk allebij erg slecht voor je hart en dan in combinatie dus nog slechter:wink:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#20
DUDE.... het is ENGERGYDRINK...
Het zou enigzins slecht voor je hart kunnen zijn om pep met ghb te combineren, of soortgelijke combinaties. Maar please.. van energydrink en alcohol krijg je echt geen hartklachten en als je ze krijgt ben je FOKKING PARA en moet je sowieso evnetjes langs de dokter :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."