Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEnergydrank + alcohol

Energydrank + alcohol

35 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
2
2C-G-5Lid
01-01-2024, 00:00
#1
heerlijk zn redbull met rodewodka!
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
nooit ergens te veel van nemen. Dan kun je vrij veel maken.
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#3
je krijgt hartkloppingen van de energydrink.
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik vind het niet echt een goeie combinatie van die energydrank wordt je hyper en dat wil je toch zeker niet als je dronken bent :confused:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb talloze liters wijn, wodka en likeur samen met zakken vol cocaine weggewerkt in mijn lichaam en die rampzalige aanslag op mijn gestel overleefd.
Zou mezelf dus niet zo druk maken om de softdrinkcombi waarin dit topic sprake van is mensen.
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#6
yeti zei:
Ik heb talloze liters wijn, wodka en likeur samen met zakken vol cocaine weggewerkt in mijn lichaam en die rampzalige aanslag op mijn gestel overleefd.
Zou mezelf dus niet zo druk maken om de softdrinkcombi waarin dit topic sprake van is mensen.
Klik om te vergroten...
Mee eens dat je, je niet heel druk moet maken om zo'n combi of wat hartkloppingen.
Maar elke persoon is anders, sommige zullen misschien jouw combi's niet overleven. Ook als jij op je 40ste een hartaanval krijgt doordat je hart toch wat optaters heeft gehad gaat je vergelijking natuurlijk niet op.

Je hoeft het echt niet altijd direct te merken als je schade aanricht aan je lichaam.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Daar heb je meer dan gelijk in! Was niet meer zo helder & scherp toen ik dit neertikte :wink:
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#8
niet teveel want je gigantisch in de schijterij de volgende dag hahhahahahahahahahh :smoke: :smoke: :smoke:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Yeah, vooral van BLACK BOOSTER moet ik al tijdens het drinken ervan poepen als giertank.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#10
niet te veel he,,,anders ga je kotsen :wink:
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb gehoord dat dit dingen als hartkloppingen enzo kan veroorzaken.

Ik heb nu 3 biertjes van 0,33L op (ik heb totaal geen tolerantie, drink bijna nooit eigenlijk misschien eens per maand). Maar begin moe te worden wil eigenlijk nog ff een energydrankje er achteraan mieteren. Kan dit gewoon?

Groeten :stoned:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#12
wat denk je van (rode) wodka redbull... of wat denk je dat er in flügel zit?

lijkt me bullshit dus :rolleyes:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hmm een energiedrankje kan best als je er maar geen 10 gaat drinken, speed+ alcohol gaat ook. (is wel slecht maar dat is een ander verhaal)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zazuu. zei:
nooit ergens te veel van nemen. Dan kun je vrij veel maken.
Klik om te vergroten...

Dat vind ik een hele goeie waar ik het mee eens ben. Combinaties zijn soms dan wel niet gezond, maar zolang je het in geen overdreven vorm doet zal het wel mee vallen bij de meeste combi's.

Qua drank heb ik met name in mijn studententijd ook wel vaker veel combi's gedaan, ook met oppeppende drugs want de feesten duurde soms erg lang. Ja, ik was echt een party animal in mijn studententijd .... maargoed tot dusver niks van ondervonden. En ik word 2x per jaar medisch gekeurd, ook mijn hersenen haha.
Het wilt niet zeggen dat ik gezond heb geleefd en ik deze combi's dus weer wekelijks over zou doen. Studententijd is voorbij ... bepaalde combi's ook!
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flameon zei:
ik word 2x per jaar medisch gekeurd, ook mijn hersenen haha.
Klik om te vergroten...
Ben benieuwd welke methode ze hanteren bij dat deel van het onderzoek Flameon?
Ga je dan de CT-scanner in? :wink:

D
DopejooLid
01-01-2024, 00:00
#16
zelf vind ik dat het chilste wat er is met alcohol.
ik was op een feest. beetje sterke drank, + 12 blikjes energy en wat jointjes. helemaal kapot stronken en alsnog superveel energie. et mooiste wat er is denk ik:tongueout:


en op et nieuws was ook iets daarover, dat energy-alcoholise drankjes(voorgemixt) niet meer verkocht mogten worden ofzo, omdat je dan sneller teveel alcohol in je neemt, je merkt minder van de drank, en kan zo makkelijker zoveel drinken dat et veelteveel is voor je lichaam en hersenen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."