Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Overdag 3 flesjes Heineken gedronken daarna nog 2 halve liters Grolsch. In een domme bui naar de stad gegaan en 1,5 gram speed en een halfje gram iets wat op coke leek, gekocht. Het was toen 18.00 uur, beide dingen maar samen gedaan en weggesnoven tot 8.00 uur 's morgens met 's avonds nog een Grolsch erbij. Ik voelde me soms best angstig dus maar tussendoor 120 mg Oxazepam en 30mg Diazepam genomen. Ik gebruik heel zelden coke en speed (1 keer per jaar) en nooit zo veel. Nu lees ik op het forum dat zelfs doorgewinterde gebruikers hoogstens een gram of zo per avond gebruiken. Benzo's en alcohol zijn geen probleem daar heb ik een heel hoge tolerantie voor. 's Nachts en 's morgens had ik een hartslag van 115 en bloeddruk van 160/110, nu is dat (om 15.30) gelukkig slechts 90 BPM en 130/90 en een gewone speed kater. Had dit helemaal verkeerd kunnen aflopen of ben ik genaaid en heb ik heel erg versneden spul gekregen? Iig mijn lesje geleerd, zeker geen alcohol, coke en speed mengen en vooral de laatste twee voorlopig niet meer doen en zeker niet in die hoeveelheden."
"psychopsychedelic zei: zomaar door stress ja Klik om te vergroten... Dat klopt wel, een hartstilstand wordt bv. veroorzaakt door heel veel stress, gecombineerd met een hoge bloeddruk."
"Eesje zei: ik had anders ook best dood kunnen zijn nu, mijn hartslag is volgens mij al bijna 24 uur sneller dan normaal, 90 of 100. en ik heb niet eens speed gebruikt maar mdma poeder versneden geplette duracellbatterijen ofzo ik weet het niet....... Klik om te vergroten... Maar lees dit bv. http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=45165, jongen van 18 en zijn vriendin overlijden bijna door hartaanval na speed."
"psychopsychedelic zei: ow jezus paulus dat is me een opgave tever, egt serieus lezen is niet egt mijn sterkste kant op dit moment, zeker niet in het engels xD haha maar dat soort gevallen komen zo weinig voor, gelukkig, maar die mensen die egt die 5 gram wegwerken in n weekend zijn gewoon iets te ver doorgewinterd en vastkomen te zitten in de sneeuw, zelf zou ik rond de 4 gram al dood zijn denk ik xD Klik om te vergroten... Kort samengevat, hij had met zijn vriendin voor het eerst speed geprobeerd en daarna naar een feestje gegaan. Daar nam zijn vriendin nog meer met haar vriendinnen en begon te trillen en flauw te vallen. Hij racete naar het ziekenhuis en kreeg zelf in het ziekenhuis een lichte hartaanval door de speed en de stress."
"Pff, vorige week probeerde ik sinds jaren pep, helaas vermengt met caffeine. Ik bleef bijna 3 dagen wakker met op de tweede dag ernstige hallucinaties en paniekaanvallen. Ik weet niet of je ervoor eerder regelmatig pep gebruikt hebt en/of 2 dagen wakker bent gebleven, maar als je een newbie bent net als ik, kun je behoorlijk ernstige bijwerkingen verwachten zowel van de pep als het slaaptekort. Misschien kun je beste steeds om 2-3 uur een heel klein lijntje nemen om de hallucinaties te voorkomen maar dat zullen de ervaren gebruikers wel beter weten. Ik heb het iig. gehad met pep, mijn slaapritme is nog steeds naar de klote (slaap pas rond 4-5 uur in en sta op na twaalven) en de hallucinaties waren ook niet mis."
"Hoe kwam je aan het spul? Ik had gisteren en eergisteren caffeine-pep gesnoven en gisterennacht/ochtend stortte ik helemaal in. Ik zag alles vloeien en bewegen, zachte stemmen en toen begon ik mezelf gek te maken door te denken dat het helemaal mis, wat weer paniek veroorzaakte etc. etc. Zelfs gewone speed kan een soort lichte psychotische/hallucinerende toestand veroorzaken, heb ik gisteren gelezen, en dat hangt puur van de persoon af. Maak jezelf dus niet gek zoals ik gisteren gedaan heb, het gaat vanzelf over."
"SperSIZEboon zei: Marla Singer zei: Caffeine pep waarschijnlijk, de markt is er momenteel zeer vervuild mee en goede pep lijkt vrij schaars op dit moment (omg A'dam, weet het niet v/d rest van NL eigenlijk...). Een nachtje goed slapen doet wonderen en waarschijnlijk ben je dan weer helemaal van je klachten af! Klik om te vergroten... nergens last van hier Klik om te vergroten... Nou ik wel, pff vandaag slechts van 11 tot 16 uur geslapen, maar dat kwam door die oxazepam. Gelukkig waren toen ik opstond de hallucinaties en de paniek weg. Zit echter nog steeds tandeknarsend voor de pc. Ik denk niet dat ik gauw in slaap val, zal wel rond 7-8 uur zijn maar dan slaap ik weer een halve dag en word 's avonds weer wakker Zo draait mijn ritme helemaal om! Enig idee iemand om dat op te lossen, zonder gebruik van pep natuurlijk want na de ellende van dit weekend heb ik het helemaal gehad. Misschien maandag 's avonds goed eten, veel vitamines en dan 's avonds heel wat biertjes om in slaap te vallen? Niet erg gezond natuurlijk en dinsdag vast een "gewone" kater maar dan zit ik tenminste weer in een normaal ritme."
"SperSIZEboon zei: waarom in godsnaam bier drinken om in slaap te komen Klik om te vergroten... Uhmm, misschien omdat ik daarvan in slaap val"
"psychopsychedelic zei: xD wel van biertjes en niet van oxazepam? vreemd Klik om te vergroten... Tsja iedereen reageert anders op benzo's, van oxazepam wordt ik meestal rustig maar niet slaperig, van temazepam slaap ik snel in maar wordt ook gauw wakker en van valium slaap ik juist goed en lang en ben ik ook rustig. Helaas heb ik nu geen valium. Zit trouwens nog steeds met een knarsende kaken, spierpijn en een pep-kater, inmiddels 48 uur na het laatste gebruik. Snap niet dat jullie dat kunnen nemen, die paar uurtjes lol zijn die die 2 dagen naar de klote zijn toch niet waard?"
"Aangeraden wordt om bij alcohol veel water te drinken om de volgende dag de kater dragelijker te maken. Nu lees ik echter dat de Romeinen wijn met water vermengden. Zou dat eigenlijk hetzelfde effect hebben? Ik heb het nu even geprobeerd, smaakt idd. wat "waterig""