Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEnergydrank + alcohol

Energydrank + alcohol

35 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Van teveel caffeine krijg je hartkloppingen. Van teveel energydrank dus ook, alleen heeft dat denk ik weinig met de alcohol te maken.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#2
niet te veel he,,,anders ga je kotsen :wink:
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#3
SperSIZEboon zei:
pffffffffff hee

je gaat heus niet zomaar dood hoor
Klik om te vergroten...

Nee, maar dat betekent niet dat ik niet dingen als hartklopping wil voorkomen, jij kan wel stoer gaan doen, ga je gang :wink:
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik kreeg wel eens hartkloppingen van energy drink ben 5 jaar verslaafd geweest heb nu al 2 weken niets gedronken :)

Experts raden trouwens af energy drink en alcohol samen te combineren het is namelijk allebij erg slecht voor je hart en dan in combinatie dus nog slechter:wink:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#5
DUDE.... het is ENGERGYDRINK...
Het zou enigzins slecht voor je hart kunnen zijn om pep met ghb te combineren, of soortgelijke combinaties. Maar please.. van energydrink en alcohol krijg je echt geen hartklachten en als je ze krijgt ben je FOKKING PARA en moet je sowieso evnetjes langs de dokter :rolleyes:
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#6
energiedrank of energy drink :P

als je het veel samen drinkt krijg je wel een gruwelijke droge bakkes de volgende morgen. Alcohol droogt je lichaam al uit en die energiedrank helpt daar nog een handje bij mee.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik hou persoonlijk wel van de combinatie van veel alcohol en veel caffeine.
Word je toch stevig opgepept van! :grin:
Als ik een avond wat moe ben drink ik een paar vodkas met redbull. Nooit last van hartkloppingen. Enkel een uitgedroogd gevoel en een fikse kater smorgens. Wat natuurlijk logisch is omdat zowel alcohol als caffeine vocht afdrijvend werkt.. Dus gezond is het dus niet, maar dood zal je er niet van gaan.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik weet dat het ongezond is maar ik denk dat ik al snel aan de 5 a 6 blikjes energy drink zit als ik op school ben, ik weet niet of er tolerantie bestaat bij caffeine, maar ik heb er echt geen moeite mee om te zuipen en dan energydrink er bij te gooien, ik denk alleen dat ik dan n beetje misselijk word.
E
EristoffLid
01-01-2024, 00:00
#9
Energydrink + Alcohol schijnt zelfs gezonder te zijn dan alcohol alleen. De taurine in energiedrankjes vermindert de leverschade die de alcohol aanricht :)

--> http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/magazine/4563760.stm
2
2C-G-5Lid
01-01-2024, 00:00
#10
heerlijk zn redbull met rodewodka!
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
nooit ergens te veel van nemen. Dan kun je vrij veel maken.
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#12
je krijgt hartkloppingen van de energydrink.
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik vind het niet echt een goeie combinatie van die energydrank wordt je hyper en dat wil je toch zeker niet als je dronken bent :confused:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb talloze liters wijn, wodka en likeur samen met zakken vol cocaine weggewerkt in mijn lichaam en die rampzalige aanslag op mijn gestel overleefd.
Zou mezelf dus niet zo druk maken om de softdrinkcombi waarin dit topic sprake van is mensen.
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#15
yeti zei:
Ik heb talloze liters wijn, wodka en likeur samen met zakken vol cocaine weggewerkt in mijn lichaam en die rampzalige aanslag op mijn gestel overleefd.
Zou mezelf dus niet zo druk maken om de softdrinkcombi waarin dit topic sprake van is mensen.
Klik om te vergroten...
Mee eens dat je, je niet heel druk moet maken om zo'n combi of wat hartkloppingen.
Maar elke persoon is anders, sommige zullen misschien jouw combi's niet overleven. Ook als jij op je 40ste een hartaanval krijgt doordat je hart toch wat optaters heeft gehad gaat je vergelijking natuurlijk niet op.

Je hoeft het echt niet altijd direct te merken als je schade aanricht aan je lichaam.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Daar heb je meer dan gelijk in! Was niet meer zo helder & scherp toen ik dit neertikte :wink:
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#17
niet teveel want je gigantisch in de schijterij de volgende dag hahhahahahahahahahh :smoke: :smoke: :smoke:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Yeah, vooral van BLACK BOOSTER moet ik al tijdens het drinken ervan poepen als giertank.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zazuu. zei:
nooit ergens te veel van nemen. Dan kun je vrij veel maken.
Klik om te vergroten...

Dat vind ik een hele goeie waar ik het mee eens ben. Combinaties zijn soms dan wel niet gezond, maar zolang je het in geen overdreven vorm doet zal het wel mee vallen bij de meeste combi's.

Qua drank heb ik met name in mijn studententijd ook wel vaker veel combi's gedaan, ook met oppeppende drugs want de feesten duurde soms erg lang. Ja, ik was echt een party animal in mijn studententijd .... maargoed tot dusver niks van ondervonden. En ik word 2x per jaar medisch gekeurd, ook mijn hersenen haha.
Het wilt niet zeggen dat ik gezond heb geleefd en ik deze combi's dus weer wekelijks over zou doen. Studententijd is voorbij ... bepaalde combi's ook!
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flameon zei:
ik word 2x per jaar medisch gekeurd, ook mijn hersenen haha.
Klik om te vergroten...
Ben benieuwd welke methode ze hanteren bij dat deel van het onderzoek Flameon?
Ga je dan de CT-scanner in? :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."