Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hehe Ik drink bier :P wisky :P baileys :P Alles eigenlijk xD en ik rook, Shag, zware shag zelfs als het ff kan. Maar nooit als ik uitga, dan heb ik nooit zin om te draaien en dan heb ik dus sigaretten. Maar met sigaretten en bier ben ik echt zon kettingrookster en zal er wss ook niet echt sharmant uitzien. Maar ach :P Heb ik schijt aan xD Ksie er een andere x wel charmant uit :P"
"laat me lekker :P hij blijft tog prachtig :P offie nou oud is of nie"
"Prachtig xD"
"Thanx xD"
"Hee mense:P K ben nieuw hier, Maar goed, Ik gebruik wel eens speed. Niet vaak, misschien 2 tot 4 x in de maand, Maar k heb er nu eigenlijk tog wel weer zin in xD Alleen de kerel van wie ik het kreeg heb ik nu rusie mee en ik weet eig nie zo goed hoe ik het nu moet aanpakke K ben best verlegen en stap niet snel op mensen af en die jongen was echt de enige die ik ken die gebruikte Tips??"
"Jah kga lekker alleen naar de juiste feestjes"
"Omdat ik nie goed ben in op mense afstappe, Of k moet wat gedronke hebben Heb ik nergens mea problemen mee Maar dan pakt het ook niet zo goed uit Anyway Bedankt K probeer ut wel een keer :P , ooit een keer, in de verre toekomst as ik het lef heb om op mense af te stappe xD"
"Haha, Oke k probeer ut wel eens dan :P er hangt trouwes bij ons altijd wel een groep gebruikers rond in het centrum ik zou daar ook eens op kunne afstappe, Maar dat zijn dan weer allemaal kerels die drie koppe groter zijn dus dat doe ik denk ik ook nie ... en er is nog een meisje van wie ik de wiet krijgt, Ik weet heel toevallig dat zij snuift meot ik het eens bij haar proberen of wat?? Alwea bedankt trouwes:P Mag jou wel"
"Oke Bedankt mense, Sal nog wel ff dure voordak ut dan heb, Maar ik bedenk me net dat ik nog een meisje ken xD die de wiet van mij weer krijgt xD dus ut komt wel goed voortaan zal ik eerst ff nadenken voordak een topic open :P Doeeii"
"Jah dat mag je, Ik ben 17 jaar"