Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hy, iedereen, heb de moeite niet gedaan om jullie reacties te lezen omdat ik mij eigelijk niets meer herinner van deze forums maar wou je ff zeggen, dat ik ondertussen enkel nog marihuana rook en enkel op feestjes nog es zou xtc gebruiken, maar dat is ook al (en feestjes doe ik mss nog 4 keer op een jaar) in 2006 heb ik een zware periode gehad met speed; ondertussen heb ik al 2 kindjes, dus nu leef ik verantwoordelijk en geniet ik van mijn leven dat ik nu heb"
"hey hey hey !!!!!! ik ben nu 3 maand gestopt met speed en heb het echt moeilijk om mijn zenuwen onder controle te houden , ik kom rap agressief en kvoel me echt slecht door alles dat er gebeurd in mijn leven zoals inbraak in mijn huis alle bedreigingen enz... ik heb nu ook nergens een plaats om naartoe te gaan en mis mijn speedjes VERSCHRIKKELIJK !!! ik zoek al 1 maand constand achter speed en kvind er nergens , dus eigelijk ben ik gestopt ook omdat ik er niet vind ... maar het is zo lastig en kan er echt met niemand over praten ... nu wou ik gewoon eens weten of er mensen zijn die (ooit) gestopt zijn met speed en hoe je die tijd beleeft (hebt) ... en anders als er mensen mij kunnen helpen met iets ... just let me know"
"?"
"zucht back.... :P"
"wauw zo raar om mijn eigen berichten nog es te lezen, van 2006 dan nog ... ik herinner mij niets meer van dat ik op deze site zat !"
"ja hoor ! of toch met het regelmatig gebruik (van amfetaminen). ik had het begin 2007 helemaal gehad met afmetaminen en ben toen gestopt. ik heb nu ook al 2 kindjes dus ik neem ook mijn verantwoordelijkheden, maar als ik festivals doe (of grote feestjes, wat eigelijk niet veel gebeurd, mss hooguit 4 x per jaar) dan neem ik wel nog wat xtc. maar verder nooit. en ja, marihuana rook ik wel nog dagelijks, maar ook niet meer van smorgens ofz, enkel 'savonds ... . it's all about how you control your mind"
"ik gebruikte ong. 1gram per dag en nacht en soms 1.5 gram ... maar nu gebruik ik niets en als ik terug zou beginnen zou het denk ik eerst terug 0.5 gram zijn (denk ik ) ofwel ga ik de smaak volledig terug te pakken hebben en gebruik ik weer evenveel ... xxx"
"speed hey , is het nu overal zo dat je moeilijk aan speed kunt graken ? anders laat het mij eens weten want vroeger stonden ze met 10 rond mij om speed te verkopen en nu vind ik niets ... HELP ... :P haha xxx [email protected] ps : kben belg ..."
"zeg sorry zu nu ja ....twas nie slecht bedoeld ofzo e maar ale ..."