Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnder invloed van alcohol zin in cocaine.

Onder invloed van alcohol zin in cocaine.

36 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nooit zin in coke met een slok op, wel in pep...
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik een biertje of 4 -5 drinke (Zit nu of 6 blikken) heb ik altijd een drang naar cocaine en kandit dan ook niet laten.
hebben meer mensen hier last van?
Aangeschoten/dronken betekend bij mij automatisch cocaine.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik gedronken heb, begin ik zin te krijgen in speed en begin ik daar ook zwaar naar op zoek te gaan. Is een beetje hetzelfde denk ik. Misschien moet je leren dronken zijn zonder coke te gaan gebruiken. Maar eigenlijk zou het gewoon beter zijn om gewoon ook de alcohol te laten staan.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Met alcohol vervagen je grenzen en word je lust gevoel sterker. Als jij in je onbewuste zin hebt in coke, dan zal het naar boven kunnen komen als je wat biertjes je keel hebt laten afglijden.
Tip: Combineer geen coke en alcohol, dat is geen goeie en gezonde combinatie!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb dit ook soms, maar pas na 10-12 pinten ofzo en meestal koop ik geen coke hehe
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#6
hebben volgens mij alle coke gebruikers die krijgen allemaal zin er in als ze gedronken hebben
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voor het gros geldt dat ja, voor mij gelukkig niet omdat ik nooit heb toegegeven aan die combinatie, voornamelijk om deze reden (+ dat het nog een stuk ongezonder is).
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klopt inderdaad, in ieder geval als je er ervaring mee hebt, zoals Acidboy hierboven al zei.. als je nooit de combinatie alcohol + coke hebt gebruikt, is die drang er niet/een stuk minder.
Wat je ook op meer plekken kan vinden op dit forum, is dat als je alcohol + coke tegelijkertijd gebruikt, je een nieuwe stof aanmaakt, coca-ethyleen. Dit is weer een andere stof dan als je alleen coke of alcohol in je lichaam hebt.

Ook ik betrap mijzelf er regelmatig op.
Meestal heb ik het de dagen nadat ik heb gebruikt heel erg, maar het ebt in de loop van de tijd wel weer weg.
Ik ben blij dat ik sterk genoeg in m'n schoenen sta om er weerstand tegen te bieden
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik drink krijg ik vaak zin in lsd. Best vreemd al zeg ik het zelf.
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Yep, een keer begonen en het einde is zoek. Mijn goede voornemens verdwijnen en het beest gaat los :rock: :rock: :rock:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik juist in wiet. Als ik wat op heb kan ik het niet laten om een dikke joint te draaien, hoe groter/puurder hoe beter.
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#12
daarom vind ik coke ook zo gevaarlijk en koop het dus bijna nooit (1 keer per jaar misschien).Maar met speed heb ik het ook.Avondje stappen,lekker lijntje snuiven voor het vertrek en dan in het café of dancing aan de rhum.Na 4 a 5 glazen,de alcohol begint serieus te werken terug een lijn gaan snuiven om niet dronken te worden.Weer beginnen drinken.............Zo de ganse avond door.Redelijk verslavend,je zit gewoon in een visieuze cirkel.Moet soms op men tanden bijten als ik begin te drinken om niet in herhaling te vallen.
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#13
Iedereen die coke met alcohol combineert heeft dit. Gelukkig heb ik geen nummers van dealers anders was ik heel vaak om gegaan. In de middag denk je je hoeft geen sos te halen want we gaan het niet doen, maar als je dan savonds 5 whisky achter je kiezen hebt denk je daar heel anders over :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ken het wel. Had het keer toen ik nog nooit coke had gevoeld. Had 1x gedaan maar was zooi. Later een keer goeie geregeld maar heeft me gelijk laten inzien dat ik coke waardeloze zooi vind. Niet mijn drug. Coke+Alcohol=inderdaad een gevaarlijke combi. Die 2 maken samen een 3e stof aan. Ben de naam even kwijt. Deze stof is verslavender en schadelijker. Nee, dit is geen bullshit is echt waar. Daarom is alcohol en coke gevaarlijk en wordt het veel gedaan.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Alcohol & Coke maken samen de stof Coca-ethyleen aan. Deze stof zorgt er voor dat je sneller verslaafd raakt en is schadelijker voor je lichaam, met name je hart. Bovendien leggen je hersenen door de stof de connectie dat alcohol en coke bij elkaar horen. Waardoor je dus bij een lijntje zin krijgt in alcohol en vice versa.
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#16
als ik heb gedronken krijg ik zin in veel drugs, en vooral sos :(
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
[SF] Safiertje zei:
Alcohol & Coke maken samen de stof Coca-ethyleen aan. Deze stof zorgt er voor dat je sneller verslaafd raakt en is schadelijker voor je lichaam, met name je hart. Bovendien leggen je hersenen door de stof de connectie dat alcohol en coke bij elkaar horen. Waardoor je dus bij een lijntje zin krijgt in alcohol en vice versa.
Klik om te vergroten...

Oja jij vertelde me dat :P Coca-ethyleen was het idd.
Zo leer je nog is wat he.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als het bier is in de man,
hij vaak de sos niet laten kan.

:P

maar klinkt zeer bekend ja :rolleyes: :)
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik merk de laatse tijd wel dat als ik veel sos gebruik en veel drink dat ik hele rare dingen doen in me slaap :grin:
N
NomiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb zin in maakt niet uit wat als ik gezopen heb vooral pep.

Gelukkig is het in het weekend lang leve de lol dus vind ik het niet zo'n probleem.

Als ik midden in de week drink heb ik hier niet zo'n last van.

Als dit wel het geval is doe ik het dus gewoon niet anders ga ik mezelf alleen maar ellendig en schuldig voelen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."