#1
Bekend fenomeen ja; dat zin hebben in coke als je gedronken hebt..en visa versa ![:grin:]()
Soma zei:Tom Boonen krijgt blijkbaar ook zin in coke als hij gedronken heeft![]()
Soma zei:Als ik gedronken heb, begin ik zin te krijgen in speed en begin ik daar ook zwaar naar op zoek te gaan. Is een beetje hetzelfde denk ik. Misschien moet je leren dronken zijn zonder coke te gaan gebruiken. Maar eigenlijk zou het gewoon beter zijn om gewoon ook de alcohol te laten staan.
+
= "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."