Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnder invloed van alcohol zin in cocaine.

Onder invloed van alcohol zin in cocaine.

36 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bekend fenomeen ja; dat zin hebben in coke als je gedronken hebt..en visa versa :grin:
F
FluffyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik krijg als ik gedronken heb altijd zin in speed, vooral als ik moe ben. Ik heb ook jarenlang kunnen drinken zonder iets erbij, en als je dat een tijdje volhoudt komt die trek niet, je lichaam went eraan en vraagt er dus ook niet meer om. Maar als je drinken en drugs een paar keer combineert stelt je lichaam zich daar op in en ga je automatisch naar drugs verlangen als je gedronken hebt. Als je eenmaal dat patroon hebt is het moeilijk te doorbreken, is mijn ervaring. Het is een kwestie van gewoonte, en van een gewoonte ben je niet zomaar af.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tom Boonen krijgt blijkbaar ook zin in coke als hij gedronken heeft :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Soma zei:
Tom Boonen krijgt blijkbaar ook zin in coke als hij gedronken heeft :)
Klik om te vergroten...

En zo nog duizenden :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat is geen onlogische reactie... alcohol in combinatie met cocaïne zorgt voor aanmaak van een nieuwe stof: cocaethyleen. Deze stof zorgt er juist weer voor dat de gebruiker in een andere dimensie terecht komt. De combinatie is inderdaad erg lekker!


Ik citeer:


Onlangs zijn er twee onderzoeken (een onderzoek onder gebruikers en een literatuuronderzoek) gedaan naar deze combinatie. Gecombineerd gebruik van alcohol en cocaïne is met name slecht voor je hart. Zowel cocaïne als alcohol veroorzaakt een toename van de hartslag. Je hart krijgt daardoor een grotere behoefte aan zuurstof. Cocaïne werkt echter vaatvernauwend, waardoor het hart minder zuurstof krijgt. Bovendien leidt gecombineerd gebruik van cocaïne en alcohol tot de vorming van een nieuwe stof in het lichaam, namelijk cocaethyleen. De werking van cocaethyleen is vergelijkbaar met die van cocaïne. Cocaïne en cocaethyleen jagen je hart verder op. De zuurstofbehoefte neemt toe, terwijl beide stoffen tegelijk zorgen voor een beperking van de zuurstoftoevoer. Dit alles kan leiden tot een acuut zuurstoftekort in de hartspier en tot hartritmestoornissen. Gecombineerd gebruik van alcohol en cocaïne leidt er ook toe dat je meer gaat drinken. Je voelt de alcohol minder, waardoor je blijft drinken. Van de andere kant kan de alcohol helpen om het effect van de cocaïne wat af te zwakken. Je bent meer relaxed en wat minder gespannen.

Ochjee, ik heb het zovaak gedaan!
En dan ook nog ff een pilleke erbij! :P

Maar dus niet erg slim jongens :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
Soma zei:
Als ik gedronken heb, begin ik zin te krijgen in speed en begin ik daar ook zwaar naar op zoek te gaan. Is een beetje hetzelfde denk ik. Misschien moet je leren dronken zijn zonder coke te gaan gebruiken. Maar eigenlijk zou het gewoon beter zijn om gewoon ook de alcohol te laten staan.
Klik om te vergroten...

ik heb bij speed juist dat ik door wil gaan met gebruiken, blik bier, joint, lijntje. alleen maar meer.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat ken ik wel ja. Ik heb nu al een tijdje geen speed meer gebruikt, maar toen ik nog gebruikte bleef ik meestal doorsnuiven tot de speed op was.
D
DailySmokerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik wat biertjes op heb, 6-7, dan krijg ik vaak enorme zin in een dikke joint, wat ik dan ook vaak doe. Ik kom dan in een soort roes maar dan echt vet relaxed.

:beer: + :stoned: = :sunglasses:
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik neem elke drug die me wordt aangeboden naar een bier of 10.
Hou dr zo van! :P
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je wil kappen met problematisch cocainegebruik, dan kan je de drank beter laten staan want anders gaat het gegarandeerd mis.
De cocaine lag boven op de boekenkast en liet me 3 weken compleet koud. Er lag nog 1 koud pilsje in de koelkast en toen ik daar mijn dorst mee leste pakte ik onmiddelijk dat pak poeder en snoof mezelf weer de twilightzone in. :angry:
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#11
Schuldig,
Nadat ik genoeg gedronken heb altijd zin in drugs f et nou een jointje is of sos. Maar het liefste dat sos natuurlijk.
Lekker combi is dat. :openmouth:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#12
als je zelf als niet zuchtig word en je dealer belt met je bezopen kop dan is t een van je vrienden wel en dan doe je mee. want zeg maar ns nee als je paar vrienden naast je ziet en hoort snuiven als je bezopen bent
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nooit zin in coke met een slok op, wel in pep...
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik een biertje of 4 -5 drinke (Zit nu of 6 blikken) heb ik altijd een drang naar cocaine en kandit dan ook niet laten.
hebben meer mensen hier last van?
Aangeschoten/dronken betekend bij mij automatisch cocaine.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als ik gedronken heb, begin ik zin te krijgen in speed en begin ik daar ook zwaar naar op zoek te gaan. Is een beetje hetzelfde denk ik. Misschien moet je leren dronken zijn zonder coke te gaan gebruiken. Maar eigenlijk zou het gewoon beter zijn om gewoon ook de alcohol te laten staan.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Met alcohol vervagen je grenzen en word je lust gevoel sterker. Als jij in je onbewuste zin hebt in coke, dan zal het naar boven kunnen komen als je wat biertjes je keel hebt laten afglijden.
Tip: Combineer geen coke en alcohol, dat is geen goeie en gezonde combinatie!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb dit ook soms, maar pas na 10-12 pinten ofzo en meestal koop ik geen coke hehe

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."