Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshet nut van 1 biertje.

het nut van 1 biertje.

72 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik drink vaak genoeg een biertje na het werk .... gewoon voor de smaak en ontspanning!
Wil ik dronken worden drink ik wel iets anders dan bier hihihi
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#2
als je weet dat het malt is smaakt het om een rede toch niet meer het zelfde
s
sjondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#3
iraqio zei:
wat is nou precies het nut van 1 biertje? je voelt er niks van, het is niet lekker.. ik vraag me echt af waarom je dat zou doen?
Klik om te vergroten...

Ach je hoeft het niet door te hebben dat je het voelt?

Als ik heb gewerkt gaik gezellig met mijn collegas een biertje drinken en als ik dan naar huis ga voel ik me gewoon relax. En dat is de bedoeling van een pilsje
Het smaakt me ook prima na hard te hebben gewerkt :beer:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#4
sjondebeuker zei:
iraqio zei:
wat is nou precies het nut van 1 biertje? je voelt er niks van, het is niet lekker.. ik vraag me echt af waarom je dat zou doen?
Klik om te vergroten...

Ach je hoeft het niet door te hebben dat je het voelt?

Als ik heb gewerkt gaik gezellig met mijn collegas een biertje drinken en als ik dan naar huis ga voel ik me gewoon relax. En dat is de bedoeling van een pilsje
Het smaakt me ook prima na hard te hebben gewerkt :beer:
Klik om te vergroten...

smaakt ook prima trouwens als je niet hebt gewerkt en nog geen kut hebt gedaan :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
knolselderij zei:
sjondebeuker zei:
iraqio zei:
wat is nou precies het nut van 1 biertje? je voelt er niks van, het is niet lekker.. ik vraag me echt af waarom je dat zou doen?
Klik om te vergroten...

Ach je hoeft het niet door te hebben dat je het voelt?

Als ik heb gewerkt gaik gezellig met mijn collegas een biertje drinken en als ik dan naar huis ga voel ik me gewoon relax. En dat is de bedoeling van een pilsje
Het smaakt me ook prima na hard te hebben gewerkt :beer:
Klik om te vergroten...

smaakt ook prima trouwens als je niet hebt gewerkt en nog geen kut hebt gedaan :P
Klik om te vergroten...

:grin:

Das niet de goeije instelling jungen!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ken wel een leuk flesje bier waarvan je kats bezopen bent als je hem op krijgt. :P

En ja, natuurlijk omdat het lekker is.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voor mensen die bier wél lekker vinden? Ik heb hier altijd al wel lekker gevonden, ik at als kind bier schuim met een thee lepeltje met mijn moeders warme zomer dag biertjes af, dan wen je vroeg aan de smaak en vind je het vroeg lekker. Ik drink helemaal niet vaak, maar vaak als ik drink drink ik er ook maar 1 of maximaal 2, voel je niks van maar het is wel lekker. Niks mis met bier.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#8
MetaalKonijn zei:
Das niet de goeije instelling jungen!
Klik om te vergroten...

ik vraag me af hoeveel mensen op dit forum met de goede instelling rond lopen
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
tsja indd, als je 1 biertje nuttigt ben je gewoon kinderachtig bezig. geen bier zonder cijfers in de 10 zeg ik altijd maar.

Of eigenlijk is bier sowieso voor mietjes, waarom zou je in gods naam iets drinken met een percentage onder de 30?

Dus zeik niet, en ga gauw kopen die fles whisky....
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#10
SpacingBen zei:
tsja indd, als je 1 biertje nuttigt ben je gewoon kinderachtig bezig. geen bier zonder cijfers in de 10 zeg ik altijd maar.

Of eigenlijk is bier sowieso voor mietjes, waarom zou je in gods naam iets drinken met een percentage onder de 30?

Dus zeik niet, en ga gauw kopen die fles whisky....
Klik om te vergroten...

jaja, en jij verminacht (is dat een woord :confused: ) een lekkere lijn pep? :wave:

OT: 1 biertje is lekker, 2 biertjes is ook nog wel lekker, maar meer dan dat hoeft van mij dan ook weer niet.

een goeie whiskey is dan ook wel weer erg lekker daar moet ik spacingben gelijk aan geven :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Goh, wat kunnen mensen onder invloed toch vervelend zijn. Ik lees hierboven ook weer iets waarvan ik denk. Wat zal er van die jongen terecht komen? Die heeft duidelijk geen flauw idee waar hij over praat..


O verrek, ik was het zelf :beer: :wave:

flauw flauw flauw! Maar hey, ik drink niet! (althans, geen alcohol :wink:)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe warmer het weer,hoe lekkerder het bier (bier moet wel koud zijn)
P
ParadoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik begin altijd misselijk te worden na 1,5 bier.. ALTIJD 1,5.. ik maak volgens mij nooit het 2e biertje op :tearsofjoy:
P
ParadoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flameon zei:
Misselijk? Hoe komt dat?
Klik om te vergroten...

Geen idee, zal de smaak wel zijn. Ik vind vrijwel geen enkel bier lekker.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#15
het nut van 1 biertje is dat je dan meer wilt
en dus lekker dronken gaat worden :mrgreen: :mrgreen: :hearteyes: :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Voor mensen die graag net als hun verslaafde ster willen worden wel ja
k
k.evinLid
01-01-2024, 00:00
#17
iraqio zei:
wat is nou precies het nut van 1 biertje? je voelt er niks van, het is niet lekker.. ik vraag me echt af waarom je dat zou doen?
Klik om te vergroten...

Niet lekker!!!!!!!!!!Bier moet je leren drinken en dan vind je het lekkerder als frisdrank :beer: .
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
1 biertje kan behoorijk verfrissend werken , vooral na een drukke dag . Maar ook gewoon even voor de smaak.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
k.evin zei:
iraqio zei:
wat is nou precies het nut van 1 biertje? je voelt er niks van, het is niet lekker.. ik vraag me echt af waarom je dat zou doen?
Klik om te vergroten...

Niet lekker!!!!!!!!!!Bier moet je leren drinken en dan vind je het lekkerder als frisdrank :beer: .
Klik om te vergroten...

+ Eum oneindig ofzo..
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#20
soms is het beter ergens geen reden voor te hebben

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."