#1
Het nut van één biertje? Ik drink meestal maar één tot twee biertjes (met uitzonderingen ofcourse)
Vinden jullie dat niet nuttig dan?
Redenen:
Het ontspant me (want ik drink amper)
Het versterk mijn keta effect
Het neemt het scherpe kantje van de pep weg
In combinatie met één joint is dat zo lekker
Voor de smaak? Omdat ut lekker is !
Je tong toch weer wat losser is
Omdat een beetje alcohol gezond is![:wink:]()
Vinden jullie dat niet nuttig dan?
Redenen:
Het ontspant me (want ik drink amper)
Het versterk mijn keta effect
Het neemt het scherpe kantje van de pep weg
In combinatie met één joint is dat zo lekker
Voor de smaak? Omdat ut lekker is !
Je tong toch weer wat losser is
Omdat een beetje alcohol gezond is


