Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshet nut van 1 biertje.

het nut van 1 biertje.

72 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het nut van één biertje? Ik drink meestal maar één tot twee biertjes (met uitzonderingen ofcourse)

Vinden jullie dat niet nuttig dan?

Redenen:
Het ontspant me (want ik drink amper)
Het versterk mijn keta effect
Het neemt het scherpe kantje van de pep weg
In combinatie met één joint is dat zo lekker :hearteyes:
Voor de smaak? Omdat ut lekker is !
Je tong toch weer wat losser is
Omdat een beetje alcohol gezond is :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Of je zegt gewoon, op 1 been kan je ook niet lopen, dus doe er nog maar 1, of 5

BOOM!

edit:
Het boom niet als boem maar letterlijk als boom.
Om de (on)duidelijk te versterken.
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat is nou precies het nut van 1 biertje? je voelt er niks van, het is niet lekker.. ik vraag me echt af waarom je dat zou doen?
b
blowvaakblowveelLid
01-01-2024, 00:00
#4
iraqio zei:
wat is nou precies het nut van 1 biertje? je voelt er niks van, het is niet lekker.. ik vraag me echt af waarom je dat zou doen?
Klik om te vergroten...
Uhhhm ik en veel andere mensen vinden de smaak van bier heerlijk hoor :grin:
enne het is natuurlijk wel zo, hoe meer hoe beter :stoned:
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#5
dorst lessen?

Op een warme zomerdag klok ik er zo eentje weg hoor :)
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#6
@TS: Dus jij drinkt bier terwijl je het niet lekker vind. Maar als je het drinkt, drink je er meerdere voor het effect?

Deel 1 kan ik niet begrijpen, deel 2 wel, maar niet als je het uberhaupt niet lekker vind. Neem gewoon iets ander met alcohol wat je wel lekker vind. Er is keuze te over.

Ik hou erg van bier en neem zelf nooit 1 biertje. Een bier is de start van een reeks omdat je, eenmaal de smaak te pakken (..), ook een duidelijker effect wil hebben van de alcohol. Minimaal 3-4 heb ik het dan over, liefst meer want ja, we zijn begonnen he met die ene.

En van 1 bier kan ik heus wel wat merken hoor. Lege maag /snel gedronken / valt zwaar etc.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Omdat het lekker is? Omdat je dorst hebt en er zin in hebt? Omdat sommige mensen van bier kunnen genieten zonder dat ze dronken willen worden?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je drinkt bier omdat je het lekker vind, of omdat je niet stoer bent en er niet bij hoort als je dat niet doet. Als je drinkt voor het effect, kies dan iets wat je wel lekker vind (maarja helaas is het drinken van zoete drankjes ook niet stoer en wiskey is ook niet lekker he) en natuurlijk is bij het drinken van dat ene biertje op een zonnig terrasje niet het effect waar het om gaat.

En dat is niets persoonlijk, iedereen die nu bier of sigaretten lekker vind heeft ze ook ooit vies gevonden en gedronken / gerookt om erbij te horen. Ik ook.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#9
En dat is niets persoonlijk, iedereen die nu bier of sigaretten lekker vind heeft ze ook ooit vies gevonden en gedronken / gerookt om erbij te horen. Ik ook.
Klik om te vergroten...

Hoeft niet hoor, ik deed het niet perse om er bij te horen maar wilde alles wel een keer proberen, als je het na een tijdje nog steeds vies vind dan neem je het niet
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
1 biertje drinken lukt niet, althans ik heb daarna altijd trek in meer :grin:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
paulXTC zei:
En dat is niets persoonlijk, iedereen die nu bier of sigaretten lekker vind heeft ze ook ooit vies gevonden en gedronken / gerookt om erbij te horen. Ik ook.
Klik om te vergroten...

Hoeft niet hoor, ik deed het niet perse om er bij te horen maar wilde alles wel een keer proberen, als je het na een tijdje nog steeds vies vind dan neem je het niet
Klik om te vergroten...

Als het eerste biertje niet lekker was (en dat is bij nagenoeg iedereen zo geweest, en bij sigarenten denk ik bij 100% iedereen) waarom dan een tweede en derde etc voordat je het na de 300e eindelijk lekker gaat vinden? hardnekkig blijven proberen zullen we het maar noemen ? :grin:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#12
iraqio zei:
wat is nou precies het nut van 1 biertje? je voelt er niks van, het is niet lekker.. ik vraag me echt af waarom je dat zou doen?
Klik om te vergroten...
Sommige mensen hebben andere smaakpapillen dan jij en vinden een biertje daarom wél lekker

:rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Niet alles heeft een reden..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
iraqio zei:
wat is nou precies het nut van 1 biertje? je voelt er niks van, het is niet lekker.. ik vraag me echt af waarom je dat zou doen?
Klik om te vergroten...

Omdat het kan.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het nu van 1 biertje is hetzelfde als het nut van 1 frisse cola met ijsblokjes en een schijfje citroen op een terrasje in het zonnetje.
E
EuryLid
01-01-2024, 00:00
#16
iraqio zei:
wat is nou precies het nut van 1 biertje? je voelt er niks van
Klik om te vergroten...

Je slaat de spijker al zelf op de kop :wave:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
:tearsofjoy: Wat een verschrikkelijk domme vraag. Een biertje is afentoe gewoon lekker. Helemaal een koud biertje op een zonnige dag. Eerst luste ik het ook niet echt hoor maar je moet het ook een beetje leren drinken. Vooral een hertog-jannetje kan ik wel waarderen tegenwoordig al moet ik zeggen dat ik nog steeds liever iets van wodka ofzo drink. Als je het écht niet lekker vind, drink dan wat anders. 1biertje doe ik niet vaak omdat ik dan, zoals meerdere hier al gezegd hebben, de smaak te pakken heb en er nog wel 1tje lust :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat is het nut van 20 bier drinken?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Immo zei:
Wat is het nut van 20 bier drinken?
Klik om te vergroten...

Gequoteerd voor de waarheid.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#20
Immo zei:
Wat is het nut van 20 bier drinken?
Klik om te vergroten...
Wat is het nut van schilderijen? Kijken naar een vel ingelijste verf :confused:

Maar dat heeft niks met een biertje te maken. vond die van Eristoff wel goed voorbeeld opzich al moet ik zeggen dat ik alleen ook wel is een biertje drink en dan is het nou niet spontaan gezelligheid opentop ofzo :P Tiss gewoon lekker afentoe, verder niet zeuren!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."