Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshet nut van 1 biertje.

het nut van 1 biertje.

72 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
w
weedloverLid
01-01-2024, 00:00
#1
waarom zou je bier moeten drinken voor het effect.
e goei pint om een warme dag, kan zeer goed smaken
Maar tis wel iets dat je moeten leren aprecieren, bier

grtz
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die zit!
wat is het toch allemaal eenvoudig, hè Vode?
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Precies! :grin:
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oom Klaas zei:
Of je zegt gewoon, op 1 been kan je ook niet lopen, dus doe er nog maar 1, of 5

BOOM!

edit:
Het boom niet als boem maar letterlijk als boom.
Om de (on)duidelijk te versterken.
Klik om te vergroten...
Ik heb je posts tot dusverre altijd begrepen, maar nu snap ik er geen hol van.

Het zal er wel niet bij 1 zijn gebleven vandaag met dat mooie weer denk ik als ik je bijdrage lees :)
No offence, het was ook de eerste echt mooie terrasdag van het jaar :wink:
Het is je gegund!
Hik... :wave:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
op 5 benen lijkt me ook lastig lopen.

1 bier?

tijdens het eten, of een biertje na het eten.

Stel je bent/was alcoholist en je wilt stoppen/minderen maar vindt het toch te lekker,
zou je op deze manier toch je pilsje kunnen drinken; alhoewel de verleiding
wel erg groot is om er nog eentje te pakken.

nog een reden is om de kater op de zondagochtend te tegen te gaan.
Eerder geestelijk dan dat ie echt weg is maar goeeed.

1 bier, men moet ergens beginnen. :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eristoff zei:
1 biertje drinken is hetzelfde als simpelweg 1 of 2 hijsjes nemen van iemand z'n joint: je voelt er niets van, maar je doet het toch gewoon voor de smaak of gezelligheid.
Klik om te vergroten...
d
darklord667Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het ook heerlijk om met een witbiertje op het terras te zitten, of lekker achter in de tuin. Dan drink ik ook voor de smaak. Alleen op een feestje of in het weekend drink ik meer.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sarori zei:
Oom Klaas zei:
Of je zegt gewoon, op 1 been kan je ook niet lopen, dus doe er nog maar 1, of 5

BOOM!

edit:
Het boom niet als boem maar letterlijk als boom.
Om de (on)duidelijk te versterken.
Klik om te vergroten...
Ik heb je posts tot dusverre altijd begrepen, maar nu snap ik er geen hol van.

Het zal er wel niet bij 1 zijn gebleven vandaag met dat mooie weer denk ik als ik je bijdrage lees :)
No offence, het was ook de eerste echt mooie terrasdag van het jaar :wink:
Het is je gegund!
Hik... :wave:
Klik om te vergroten...

Een boom is een amsterdammertje.
Een maat van me en ik hebben 't een keer ergens gehoord, sindsdien lopen roepen en na een jaar roepen weten ze nu bij de stamkroeg wat we bedoelen.
Als je ooit in Schagen bent en je hoort een paar mensen op 't terras boom roepen,
dan weet je wie er tussen zit :grin:
n
nitroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waarom vind iedereen het eerste biertje altijd het viest? Ik vind het juist de lekkerste. Vooral op een warme dag lekker buiten een koud biertje drinken. Genieten! En bij 1 biertje laten, jazeker, ben ik dan 1 van de weinigen die het kan? :tearsofjoy:
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het nut van bier merk je pas als je erna een Spliff opsteekt :wink:
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#11
iraqio zei:
wat is nou precies het nut van 1 biertje? je voelt er niks van, het is niet lekker.. ik vraag me echt af waarom je dat zou doen?
Klik om te vergroten...

Een kriek-biertje is toch lekker? :grin:
Ik vind het aanbod van bier groot genoeg,om ergens toch een biertje te ontdekken dat best lekker kan zijn.
Een heel koude pils kan zelfs eens best lekker zijn,vooral op een warme zomerse dag.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik drink vaak genoeg op een avond 1 of 2 biertjes, ik vind het wel lekker smaken. Nee je voelt er niks van maar of bier lekker is is ook een kwestie van smaak.
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heerlijk na het werk of een warme dag een koud Biertje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."