Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshet nut van 1 biertje.

het nut van 1 biertje.

72 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik drink vaak genoeg een biertje na het werk .... gewoon voor de smaak en ontspanning!
Wil ik dronken worden drink ik wel iets anders dan bier hihihi
E
EristoffLid
01-01-2024, 00:00
#2
1 biertje drinken is hetzelfde als simpelweg 1 of 2 hijsjes nemen van iemand z'n joint: je voelt er niets van, maar je doet het toch gewoon voor de smaak of gezelligheid.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eristoff zei:
1 biertje drinken is hetzelfde als simpelweg 1 of 2 hijsjes nemen van iemand z'n joint: je voelt er niets van, maar je doet het toch gewoon voor de smaak of gezelligheid.
Klik om te vergroten...
d
darklord667Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind het ook heerlijk om met een witbiertje op het terras te zitten, of lekker achter in de tuin. Dan drink ik ook voor de smaak. Alleen op een feestje of in het weekend drink ik meer.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sarori zei:
Oom Klaas zei:
Of je zegt gewoon, op 1 been kan je ook niet lopen, dus doe er nog maar 1, of 5

BOOM!

edit:
Het boom niet als boem maar letterlijk als boom.
Om de (on)duidelijk te versterken.
Klik om te vergroten...
Ik heb je posts tot dusverre altijd begrepen, maar nu snap ik er geen hol van.

Het zal er wel niet bij 1 zijn gebleven vandaag met dat mooie weer denk ik als ik je bijdrage lees :)
No offence, het was ook de eerste echt mooie terrasdag van het jaar :wink:
Het is je gegund!
Hik... :wave:
Klik om te vergroten...

Een boom is een amsterdammertje.
Een maat van me en ik hebben 't een keer ergens gehoord, sindsdien lopen roepen en na een jaar roepen weten ze nu bij de stamkroeg wat we bedoelen.
Als je ooit in Schagen bent en je hoort een paar mensen op 't terras boom roepen,
dan weet je wie er tussen zit :grin:
n
nitroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarom vind iedereen het eerste biertje altijd het viest? Ik vind het juist de lekkerste. Vooral op een warme dag lekker buiten een koud biertje drinken. Genieten! En bij 1 biertje laten, jazeker, ben ik dan 1 van de weinigen die het kan? :tearsofjoy:
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het nut van bier merk je pas als je erna een Spliff opsteekt :wink:
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#8
iraqio zei:
wat is nou precies het nut van 1 biertje? je voelt er niks van, het is niet lekker.. ik vraag me echt af waarom je dat zou doen?
Klik om te vergroten...

Een kriek-biertje is toch lekker? :grin:
Ik vind het aanbod van bier groot genoeg,om ergens toch een biertje te ontdekken dat best lekker kan zijn.
Een heel koude pils kan zelfs eens best lekker zijn,vooral op een warme zomerse dag.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik drink vaak genoeg op een avond 1 of 2 biertjes, ik vind het wel lekker smaken. Nee je voelt er niks van maar of bier lekker is is ook een kwestie van smaak.
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heerlijk na het werk of een warme dag een koud Biertje.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
azgaza zei:
Ik drink vaak genoeg op een avond 1 of 2 biertjes, ik vind het wel lekker smaken. Nee je voelt er niks van maar of bier lekker is is ook een kwestie van smaak.
Klik om te vergroten...

Zo simpel als dat! :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
En nu ga ik 1 biertje doen :grin:
L
LaunchedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Misschien heeft het gewoon geen nut, maar wel smaak!
S
SvstonedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Er ligt bijvoorbeeld niks anders in de koelkast!
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wacky zei:
Je drinkt bier omdat je het lekker vind, of omdat je niet stoer bent en er niet bij hoort als je dat niet doet. Als je drinkt voor het effect, kies dan iets wat je wel lekker vind (maarja helaas is het drinken van zoete drankjes ook niet stoer en wiskey is ook niet lekker he) en natuurlijk is bij het drinken van dat ene biertje op een zonnig terrasje niet het effect waar het om gaat.

En dat is niets persoonlijk, iedereen die nu bier of sigaretten lekker vind heeft ze ook ooit vies gevonden en gedronken / gerookt om erbij te horen. Ik ook.
Klik om te vergroten...

ik heb bv de eerste keer gerookt in m'n eentje, dat is dan helemaal om erbij te horen? Was voor mij gwn 1 experiment en heb het dan ook nooit meer gedaan, niet eens een leuk effect, het smaakt echt niet lekker, alcohol leer je drinken door als 10 jarige altij een slokje van je vader mee te drinken, daarna vind je het meestal vanzelf lekker :wink:
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Één biertje smaakt ook lekker hoor! Even lekker onderuit gezakt voor de televisie na het werk.. heerlijk! :)
M
MEKSsLid
01-01-2024, 00:00
#17
nitro zei:
Waarom vind iedereen het eerste biertje altijd het viest? Ik vind het juist de lekkerste. Vooral op een warme dag lekker buiten een koud biertje drinken. Genieten! En bij 1 biertje laten, jazeker, ben ik dan 1 van de weinigen die het kan? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

ik weet niet met wat voor 12 jarigen jij om gaat, maar volgens mij vind bijna iedereen het eerste biertje het lekkerst :confused:
B
BontkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik drink niet meer maar toen ik het nog wel deed heb ik bier echt nooit iets gevonden om de dorst te lessen, ik ging er trouwens van transpireren. Voor de dorst beter een ijskoude coca cola, of lekker koud water.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
1 glas alcohol is het beste middel tegen apatischheid
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Of je zegt gewoon, op 1 been kan je ook niet lopen, dus doe er nog maar 1, of 5

BOOM!

edit:
Het boom niet als boem maar letterlijk als boom.
Om de (on)duidelijk te versterken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."