Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGekste shit op katers!

Gekste shit op katers!

35 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MescalineLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iedereen heeft het idd weleens..
Maar merk soms bijme zelf als ik veel gedronken heb dat het de volgende dag erger is..
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik een avond veel gedronken heb dan heb ik de volgende dag meestal closed eye visuals. Het is niet zo dat ik dan patronen zie maar ik zie dan vaag allemaal mensen langs lopen die aan het feesten zijn :grin: . Dit is dan gewoon de kleur van je oogleden als je je ogen dicht hebt. Best wel komisch opzich, maar de kater is minder...

Heeft iemand dit ook wel eens? :rolleyes:
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#3
ronny zei:
Indd Petrovic!

Dat komt bij mij ook het meeste voor! Feestende mensen, of mensen die tegen me aan het praten zijn zoals op een feestje (maar dan zonder geluid)... Patronen heb ik ook niet. Altijd bestaande zaken.
Klik om te vergroten...

Wel "grappig" ik vond het eerst een beetje bullshit wat je zei maar gister ochtend had ik dus zelf ook gewoon een soort CEV"s... ik zag gewoon personen helemaal in kleur en alels gewoon lopen enzo en dingen doen... heeel raar weet ook niet hoe blij ik hiermee moet zijn :( Denk eraan om echt super te minderen met drank omdat ik het niet waard vind mn hersenen te "verspillen" aan alcohol.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik krijg ook altijd diarree als ik te veel gezopen heb...
p
pilsbaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
CHIASME zei:
ronny zei:
Indd Petrovic!

Dat komt bij mij ook het meeste voor! Feestende mensen, of mensen die tegen me aan het praten zijn zoals op een feestje (maar dan zonder geluid)... Patronen heb ik ook niet. Altijd bestaande zaken.
Klik om te vergroten...

Wel "grappig" ik vond het eerst een beetje bullshit wat je zei maar gister ochtend had ik dus zelf ook gewoon een soort CEV"s... ik zag gewoon personen helemaal in kleur en alels gewoon lopen enzo en dingen doen... heeel raar weet ook niet hoe blij ik hiermee moet zijn :( Denk eraan om echt super te minderen met drank omdat ik het niet waard vind mn hersenen te "verspillen" aan alcohol.
Klik om te vergroten...
Had ik eerst ook regelmatig, tegenwoordig heb ik het niet meer.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Voorkom een kater en zorg dat je doorlopend dronken bent. :P
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#7
whaha mooie reacties hierop :P
T
TB-303Lid
01-01-2024, 00:00
#8
caatje zei:
Voorkom een kater en zorg dat je doorlopend dronken bent. :P
Klik om te vergroten...
:hearteyes:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
caatje zei:
Voorkom een kater en zorg dat je doorlopend dronken bent. :P
Klik om te vergroten...
Daar zwoor ik vroeger bij.

Nu niet meer, though, ik houd 't een beetje netjes, en onderga de zeeën van pijn in knieën, handen en rug, weke ledematen, ogen die niet open kunnen en algemene brakheid zo nu en dan maar eens, als ik toch een keertje doorgezakt ben.

Ik ben er nog nooit geil, baldadig, of wazig van geworden zoals in de eerste post beschreven werd. o.O

Vage shit, ik zou eens wat rustiger aan doen met de drank, eventueel.

Olle
M
MescalineLid
01-01-2024, 00:00
#10
Iemand wel eens last van niet uit je woorden kunnen komen de volgende ochtend en een gedeelte van de middag(dan trekt het weer weg)
Of ben ik de enige die daar last van heeft??

Die geilheid kan ikme trouwens ookwel in vinden.. maar die heb ik meestal als ik nog in on-nuchtere staat ben :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mescaline zei:
Iemand wel eens last van niet uit je woorden kunnen komen de volgende ochtend en een gedeelte van de middag(dan trekt het weer weg)
Of ben ik de enige die daar last van heeft??
Klik om te vergroten...
Haha, niet alleen met/na booze
j
jossieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hallo, eerste post van mij hier, ik was was aan het bladeren en zag deze topic. Ik heb exact hetzelfde, en ik weet dat dit psychotische toestanden zijn. Volgens mij heet dit een 'delirium'.

Ik ga even de dingen overlopen, deze gebeuren dus NA het alcoholgebruik, als de kater opsteekt, ik weet meestal niet meer hoe ik thuisgeraakt ben en te zien aan het geld dat ik opgedaan heb is dat vaak 20-30 glazen sterke drank of meer (wodka orange, whisky cola, gin gini etc...).

-Closed eyes visuals
check, feestende mensen en mensen die tegen mij babbelen, ik heb wel altijd flitsen en bewegende patronen als ik mijn ogen toe doe, maar ik dact dat dit normaal is?
-extreme geilheid
check
-schrikachtig, soms angstig
angstig ... opeens heb ik schrik in het donker, schrik om mijn benen of armen naast mijn bed te houden, doemscenario's in mijn hoofd ... de engelse woorden 'anxiety' en 'terror' vind ik goed passen ... dit stoort mij vooral
-3D objecten zien in het donker
heel zeker daar heb ik mij al goed mee geamuseerd :/
-Geluiden veranderen naar woorden. Bv. In het geluid van een auto die door een plas rijdt je naam horen.
soms
-Een overklaarbare vernielingsdrang
nooit! ik blijf mij altijd 'braaf' gedragen als ik gezopen heb of als ik een kater heb

ik ben geen alcoholieker, ik zuip niet elke dag, maar als ik uitga drink ik wel veel

ik geraak vaak niet uit mijn woorden als ik veel gedronken heb maar de dag nadien lijkt het alsof ik alles klaarder inzie, snel tot nieuwe inzichten kom ...
is ook wel wa psychedelisch
M
MescalineLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kan me vinden in de extreme geilheid, al is dat niet altijd zo, het is niet standaard zeg maar..
Angstige gevoelens heb ik vaak de avond na het drinken, overdag geen last van savonds wel, maar dan moet ik ook wel zeggen dak dan vaak maar heel kort slaap, ook 3d objecten ken ik maar dat zijn maar flitsen..
Overigens de rest van de week geen last van, alleen de avond daarna, reden om te minderen?
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Uhm het opmerkelijkste wat ik ooit heb gehad op een kater was visuele hallucinaties. Opzich niet zo raar voor mij want die ik heb wel vaker. Maar deze keer waren ze extreem helder en hielden ze voor uren aan.
De dingen die ik zag waren (gedeeltelijk) transparanten mensen, soms kende ik ze, soms niet. Ze lachten naar me of deden dingen die ze leuk vonden (neem ik aan, want ze zagen er blij uit). Na een uur 2 twee raakte ik er wel aan gewend maar was wel even schrikken in het begin omdat ze zo helder en aanwezig waren.
De hallucinaties hebben voor een goede 8 uur aangehouden totdat ik in slaap kon vallen.
B
BontkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Die extreme geilheid bij katers kende ik ook toen ik nog dronk en het presteren ging ook erg fijn.
d
dark_ikkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#16
extreme geilheid heb ik wel standaard na een avondje stevig drinken
die andere verschijnselen heb ik alleen in combinatie met slaaptekort
behalve vernielingsdrang dan
l
lanxiangLid
01-01-2024, 00:00
#17
extreme geilheid heb ik wel standaard na een avondje stevig drinken
die andere verschijnselen heb ik alleen in combinatie met slaaptekort
behalve vernielingsdrang dan
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#18
ronny zei:
-Closed eyes visuals
-schrikachtig, soms angstig
-Een overklaarbare vernielingsdrang
Klik om te vergroten...

bovenstaande altijd tíjdens het drinken, niet ernaa..

zondagen zijn om uit te brakken, al dan niet met een jointje :stoned:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oom Klaas zei:
ronny zei:
-Een overklaarbare vernielingsdrang
Klik om te vergroten...

Die heb ik altijd als ik nog dronken ben en samen met vrienden uit de kroeg loop.
Door tuinen rennen en complete schuttingen omver duwen, tuinstoelen tegen elkaar aangooien en proberen een muur om te schoppen :confused:
Klik om te vergroten...
Rampentocht! :grin:

Maar ja, ik ga wel naar de hel nu. :(

ronny zei:
-extreme geilheid
Klik om te vergroten...
Dit heb ik ook tijdens mijn drank katers. Geen idee waarom eigenlijk, en veel heb ik er niet aan, aangezien ik met een kater ook niet op m'n best presteer. :rolleyes:

Olle
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat raar. Ik haat katers.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."