Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb in mijn leven nog maar een keer of 3 speed gebruikt. De eerste keer had ik veel te veel genomen en daar dan nog eens veel te veel op gedronken wat resulteerde in een van de ziekste dagen uit mijn leven. De keren dat ik het daar achter gebruikt heb, waren beter, telkens maar 1lijntje, niet veel alcohol en tegen 5u naar bed. Nu wil ik een dezer dagen een avond weggaan, de volgende dag wakker blijven en die avond ook nog uitgaan tot smorgens. Nu is mijn vraag, kan ik slecht gaan gedurende pakweg 35uur als ik constant speed neem (lijn om de 7uur ofzo) ? Of komt dat rotte gevoel echt alleen maar als de speed uitgewerkt is. Btw, ben niet van plan alcohol te drinken tijdens die eerste uitgaansavond. Alvast bedankt."
"oké, bedankt. Dus als ik het goed begrijp kan ik buiten een beetje maagpijn van niets last hebben zolang ik af en toe eens een lijntje neem gedurende 2dagen?"
"bedankt allemaal. Ik heb in plaats van melk het plan yoghurtdrink te gaan kopen en daar een paar liter van naar binnen te gieten. Dat vult toch een beetje en je hebt iets op je maag liggen + het is nog gezond ook."
"Een beetje alcohol, of wat wiet kan je wel helpen denk ik."
"Roseta Stoned zei: GHB+Speed is nog beter dan Cocaine+Alcohol! Geen last van rusteloosheid van speed en de slaperigheid van ghb. En ik heb het gevoel alsof m'n hersenen klaarkomen. Qua intensiteit vergelijkbaar met MDMA maar ik vind deze geile mindstate veel prettiger en voelt minder nep aan GHB+een jointje na speed is essentieel voor mij. Totale maskering van je kater zodat je tijd hebt om te herstellen, uitrusten en goed te eten zonder dat je je kut hoeft te voelen en jezelf nog verder om zeep helpt (zoals bij alcohol). Ik neem uberhaupt geen speed meer als ik geen G voorhanden heb. Misschien een beetje een rare afsluiter maar ik raad je uberhaubt af om ooit GHB te nemen. Driekwart van de mensen die ik ken die het ooit gebruikt hebben is in verschillende mate verslaafd aan dat spul. En de combo G en speed (maar ook de de drugs afzonderlijk natuurlijk) ook nooit op normale dagen gebruiken als je slim bent. Uitzonderlijk verslavend, maar dat heb je natuurlijk zelf in de hand. Klik om te vergroten... Over welke doseringen hebben we het dan?? Klinkt goed alleszinds."
"Mede-dopers, als ik GHB gebruik voel ik me na mn eerste dosis van een ML of 5 steeds tiptop: sociaal, blij, geil,... Coole shit. Maar na een uurtje geraakt dit uitgewerkt en dan neem ik altijd opnieuw een ML of 2 3 todat ik opnieuw wat kort wordt. Probleem is, bij deze 2de keer bijnemen geraak ik niet meer waar ik na mn eerste dosis zat, ik wordt hoogstens wat chiller en wat verwarder/trager in mn hoofd. Nu mijn vraag aan jullie, wat is hier aan te doen? Hoe geraak je terug 'goed' en kan je een hele avond sociaal, geil en happy rondlopen...?"
"Ik en een vriend hebben nu 2x GHB geprobeerd. Eerste keer 3ml en erna per uurt 1ml bijgenomen, resultaat, eerder een lui gevoel, geen zin meer om uit te gaan, kortom, te weinig genomen en té voorzichtig geweest. Tweede keer 4,5ml genomen in den beginne, wat een leuk gevoel gaf, wat extra geilheid en een wazig zicht (we stonden net op een boot). Kortom, het gevoel wat GHB moet geven. Na 1u en 10 minuutjes was het fijne gevoel wel over. We besloten nog 50min te wachten en daarna 2,25ml te nemen, wat weinig of geen effect gaf, we kwamen zeker niet meer op hetzelfde gevoel als na de 4,5ml. Toen om de 3kwartier nog een mililitertje bijgenomen gedurende een uur of 3, wat uiteindelijk zorgde voor terug een iet of wat fijn gevoel, maar toen was alles op. Wéér te voorzichtig geweest. Nu mijn vraag: hoeveel nemen jullie bij na hoeveel tijd na jullie eerste dosering om ongeveer terug op hetzelfde punt te zitten? Alvast bedankt!"
"Flugeltje zei: Meet de zuurtegraad eens van je ghb met een digitale ph meter Klik om te vergroten... Tuurlijk, die heeft iedereen thuis liggen..."
"Geen met een digitale Ph-meter. En al zeker geen waar ik aan kan vragen om hun ph-meter te gebruiken omdat ik keelpijn krijg van de drugs. @TS: probeer aan Ph-strips te geraken, die zijn niet zo duur, bij een aquariumzaak ofzo. Of: doe een druppeltje op je hand, en laat het erop en ga zo slapen. Als je de volgende dag een oppervlakkig wondje hebt op die plek, weet je dat de zuurtegraad veel te hoog ligt."
"Even een snel vraagje tussendoor. Kan je trippen/visuals krijgen of je beeld vervormen bij 100mg MDMA kristallen? Zoja, in welke mate?"