Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGekste shit op katers!

Gekste shit op katers!

35 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
r
ronnyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kdenk dat ik hem heb, deze vond ik op wikipedia:

Bij een alcoholvergiftiging kan ook een psychose optreden, meer bekend onder de naam delirium
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jou symptomen heb ik echt niet als ik een kater heb. Dan voel ik me meer beroerd, hoofdpijn en duf. Het bed in met een fles water is dan de beste optie voor mij.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
ronny zei:
Ik en een goeie vriend dronken een half jaartje terug echt enorm veel als we uitgingen, zwarte gaten van 4-5uur waren geen uitzondering. Maar het gekste kwam de volgende dag, katereffecten die bijna niemand kent zoals:

-Een overklaarbare vernielingsdrang

Zijn er nog mensen met gekke dingen meemaken als ze een kater hebben (enkel van alcohol)??
Klik om te vergroten...

Die heb ik altijd als ik nog dronken ben en samen met vrienden uit de kroeg loop.
Door tuinen rennen en complete schuttingen omver duwen, tuinstoelen tegen elkaar aangooien en proberen een muur om te schoppen :confused:
Alcohol is slecht voor me, en laat me nog slechtere dingen doen, althans het maakt de drempel een stuk lager...'t is niet de alcohol maar ikzelf die dat doet natuurlijk. Waren mooie destructieve tijden...
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ga eens langs de dokter misschien kan die je helpen?
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#5
ronny zei:
-extreme geilheid
-Een overklaarbare vernielingsdrang
Klik om te vergroten...

Deze dingen had ik vroeger altijd als ik onder invloed was. Niet zozeer erna, dan had ik vooral zin om te liggen en te blowen :P

Maar de extreme geilhied ken ik wel, had steeds voordat ik ging slapen zin om het te doen, en werd onder alcohol van inlvoed meestal snel wakker en dan had ik dus weer zin... Gelukkig had mn vriendin daar detijds niet zo'n moeite mee.

Vernielingsdrang altijd als de kroegen dicht waren en we gingen ergens heen. Voeten uitsteken om zeispiegels van auto's af te slaan, pissen in briebevenbussen, allemaal van die ongein.

Maar ik drink gelukkig al lang geen alcohol meer dus die vreemde behoefen heb ik niet meer :)
g
germanaaizerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zin om van jetje te geven na een flinke zuippartij klinkt me bekend in de oren :). De vernielzucht durft ook wel 'ns toeslaan, maar dat is ook eerder tijdens dan na het drinken. Vooral als ik met sterke drank begin en blijf doorgaan, sneuvelt er onderweg nogal 'ns iets. Voor de rest is het de normale zooi: hoofdpijn, verkorven maag... En als ik een safje opsteek :kots:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik een avond veel gedronken heb dan heb ik de volgende dag meestal closed eye visuals. Het is niet zo dat ik dan patronen zie maar ik zie dan vaag allemaal mensen langs lopen die aan het feesten zijn :grin: . Dit is dan gewoon de kleur van je oogleden als je je ogen dicht hebt. Best wel komisch opzich, maar de kater is minder...

Heeft iemand dit ook wel eens? :rolleyes:
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#8
ronny zei:
Indd Petrovic!

Dat komt bij mij ook het meeste voor! Feestende mensen, of mensen die tegen me aan het praten zijn zoals op een feestje (maar dan zonder geluid)... Patronen heb ik ook niet. Altijd bestaande zaken.
Klik om te vergroten...

Wel "grappig" ik vond het eerst een beetje bullshit wat je zei maar gister ochtend had ik dus zelf ook gewoon een soort CEV"s... ik zag gewoon personen helemaal in kleur en alels gewoon lopen enzo en dingen doen... heeel raar weet ook niet hoe blij ik hiermee moet zijn :( Denk eraan om echt super te minderen met drank omdat ik het niet waard vind mn hersenen te "verspillen" aan alcohol.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik krijg ook altijd diarree als ik te veel gezopen heb...
p
pilsbaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
CHIASME zei:
ronny zei:
Indd Petrovic!

Dat komt bij mij ook het meeste voor! Feestende mensen, of mensen die tegen me aan het praten zijn zoals op een feestje (maar dan zonder geluid)... Patronen heb ik ook niet. Altijd bestaande zaken.
Klik om te vergroten...

Wel "grappig" ik vond het eerst een beetje bullshit wat je zei maar gister ochtend had ik dus zelf ook gewoon een soort CEV"s... ik zag gewoon personen helemaal in kleur en alels gewoon lopen enzo en dingen doen... heeel raar weet ook niet hoe blij ik hiermee moet zijn :( Denk eraan om echt super te minderen met drank omdat ik het niet waard vind mn hersenen te "verspillen" aan alcohol.
Klik om te vergroten...
Had ik eerst ook regelmatig, tegenwoordig heb ik het niet meer.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Voorkom een kater en zorg dat je doorlopend dronken bent. :P
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#12
whaha mooie reacties hierop :P
T
TB-303Lid
01-01-2024, 00:00
#13
caatje zei:
Voorkom een kater en zorg dat je doorlopend dronken bent. :P
Klik om te vergroten...
:hearteyes:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
caatje zei:
Voorkom een kater en zorg dat je doorlopend dronken bent. :P
Klik om te vergroten...
Daar zwoor ik vroeger bij.

Nu niet meer, though, ik houd 't een beetje netjes, en onderga de zeeën van pijn in knieën, handen en rug, weke ledematen, ogen die niet open kunnen en algemene brakheid zo nu en dan maar eens, als ik toch een keertje doorgezakt ben.

Ik ben er nog nooit geil, baldadig, of wazig van geworden zoals in de eerste post beschreven werd. o.O

Vage shit, ik zou eens wat rustiger aan doen met de drank, eventueel.

Olle
r
ronnyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Indd Petrovic!

Dat komt bij mij ook het meeste voor! Feestende mensen, of mensen die tegen me aan het praten zijn zoals op een feestje (maar dan zonder geluid)... Patronen heb ik ook niet. Altijd bestaande zaken.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bij een speedkater ja, maar bij alcohol echt niet :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."