Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"JohnnyBlade zei: Ga het morgen ook een eerste (en enige) keer proberen... Iemand tips hoe ik er het me het beste aan kan voorbereiden? Klik om te vergroten... JohnnyBlade zei: Ik vond die eerste keer goed chill, maar had er toch meer van verwacht. Ik ga het zeker nog eens doen, maar eerst toch even een tijdje wachten. Klik om te vergroten... Lees, denk na, denk nog eens na, en doe het niet"
"CHIASME zei: ronny zei: Indd Petrovic! Dat komt bij mij ook het meeste voor! Feestende mensen, of mensen die tegen me aan het praten zijn zoals op een feestje (maar dan zonder geluid)... Patronen heb ik ook niet. Altijd bestaande zaken. Klik om te vergroten... Wel "grappig" ik vond het eerst een beetje bullshit wat je zei maar gister ochtend had ik dus zelf ook gewoon een soort CEV"s... ik zag gewoon personen helemaal in kleur en alels gewoon lopen enzo en dingen doen... heeel raar weet ook niet hoe blij ik hiermee moet zijn Denk eraan om echt super te minderen met drank omdat ik het niet waard vind mn hersenen te "verspillen" aan alcohol. Klik om te vergroten... Had ik eerst ook regelmatig, tegenwoordig heb ik het niet meer."
"Zat net een beetje rond te kijken op het net... Kwam wat verhalen van verslaafden tegen en herkende wel het e.e.a., en dat pas na 1.5 maand sos gebruik! Begon zo'n 5 á 6 weken terug met een half grammetje samen met iemand die ik kende. Vond het gevoel niet heel bijzonder, maar wel aardig. De volgende week nog een keer gebruikt, op woensdag en donderdag op kleine feestjes. De tweede keer was het veel lekkerder, hoewel het dezelfde sos was. De weken daarna greep ik ieder feestje aan om wat te nakken, zo'n 2 á 3x per week dus 0.3 tot 0.4 gram. Afgelopen week: maandag 2 lijntjes, woensdag een ruime halve, donderdag een ruime halve, vrijdag een halve. Heb net besloten helemaal te stoppen met deze drug voordat het mij onder controle heeft. Ik hou het wel bij af en toe een blowtje en XTC op zijn tijd. Het linke is dat het effect niet enorm sterk is, zoals bij XTC (dat je helemaal overrompeld wordt en van de kaart gaat, en een zieke kater hebt) maar juist dat het zo krachtig en mild te gelijk is is om het maar eens raar te verwoorden. Gelukkig zie ik dus nu in dat mijn leven (nu nog wel) leuk genoeg is zonder de sos, dus kap er helemaal mee. Ik dacht dat ik sterk genoeg was om het in de hand te houden, maar als ik mijn 'story-so-far' vergelijk met de verhalen van verslaafden merk ik toch te veel overeenkomsten. Poeee, dat is eruit, deze fase afgesloten voor de rest van mijn leven. Hoe anders zou het kunnen lopen als ik dat niet doe."
"Hoi Ruff Reider, Omdat ik helemaal nog niet zo lang coke heb gebruikt, is de drang (nog) goed te weerstaan. Het idee dat ik misschien wel op het randje van een verslaving heb gebalanceerd maakt het voor mij niet lastig om te stoppen. Gisteren uiteindelijk nog naar een feestje geweest, maar niets gebruikt, terwijl ik nog een halve bij me had. Dat gaf een heel goed gevoel. Ga mijn vertier weer bij andere dingen zoeken."
"Stoppen was niet gelukt.... Ben nog een maand doorgegaan met wekelijks zo'n 2 a 3 keer zo'n 0.4 per keer. Nu 'al' 2 weken niet meer, terwijl ik nog wel wat heb liggen! Hoeft van mij ook niet persé, en denk dat ik net door het oog van de naald ben gekropen. Houd het voortaan bij 1 keer per maand."
"Wat is het toch met coke. Altijd coke coke coke. Ik zou zeggen: lekker rustig leven en lekker aan het pils (zit ik nu ook aan) en een dikke staak erbij eventueel. En voor alle mensen, een oprecht leuke avond gewenst. X pilsbaas"
"Een paar maanden geleden heb ik eens een vrij sterke joint gerookt na meer dan een halve gram MDMA.... Een half uurtje later dacht ik dat ik doorlopend aan het pissen was, urenlang Nog steeds als ik te snel een jointje oprook krijg ik dit gevoel. En als ik wat rustiger rook dan voel ik het ook af en toe een beetje. Iemand hetzelfde gehad?"