#1
Wat ik me dan wel afvraag is of horeca ervoor zorgt dat je meer drinkt, of zwaardere drinkers vaker in de horeca terechtkomen. Want ik zie beiden gebeuren. Er is in een café ook wel iets meer aanzet natuurlijk. Maar zelfs in deftige restaurants komt het veel voor, het sluipt er zo makkelijk in (de wijnhandelaar zie ik bv na 10h ook niet meer nuchter, en dat word gewoon geaccepteerd door iedereen).
Ik heb uit mezelf nooit veel met drinken gehad, maar als ik zoals nu in de zomervakantie elke dag werk, moet ik toch wel bewust er voor kiezen het bijna altijd af te slaan of die gewoonte zat er ook in (want de zwaardere drinkers zetten ook wel aan).
Ik heb uit mezelf nooit veel met drinken gehad, maar als ik zoals nu in de zomervakantie elke dag werk, moet ik toch wel bewust er voor kiezen het bijna altijd af te slaan of die gewoonte zat er ook in (want de zwaardere drinkers zetten ook wel aan).