#1
Ik zou er toch niet zo heel trots op zijn als ik heel eerlijk ben. (verder geen vervelend bedoelde krtiek, maar dat is het eerste dat er in mij op kwam..)
chica.xxx zei:Denken jullie dat je op het moment zelf wel weet wat je aan het doen bent?
chica.xxx zei:Denken jullie dat je op het moment zelf wel weet wat je aan het doen bent?
Gr. Chica.xxx

acidboy zei:vind het altijd iets droevigs hebben, dat je jezelf zo niet meer onder controle hebt dat je gewoon niet meer weet wat je gedaan hebt.
Kees Klapkaak zei:Ik ben nu 20 jaar en al sinds m' n 13e aan de zuip. Sinds een jaar of 2 merk ik dat mijn geheugen op een avondje stappen mij in de steek laat. Gisteravond ook weer flink aan de zuip, nu merk ik dat z' on 90% van het verhaal niet in m' n geheugen staat geprent.

knolselderij zei:ik merk zelf dat ik steeds vaker last heb van zwarte stukken in mn geheugen waar ik dr vroeger helemaal geen last van heb, iemand enig idee hoe het komt dat ik hier steeds vaker last van heb?
Flameon zei:knolselderij zei:ik merk zelf dat ik steeds vaker last heb van zwarte stukken in mn geheugen waar ik dr vroeger helemaal geen last van heb, iemand enig idee hoe het komt dat ik hier steeds vaker last van heb?
hersencellen beschadigd door veelvuldig overmatig alcoholgbruik, in combinait met een slechte voeding. Te weinig vitamine b krijg je denk ik binnen
endor zei:Gewoon niet zoveel zuipen.
knolselderij zei:endor zei:Gewoon niet zoveel zuipen.
vroeger dronk ik meer en had ik hier veel minder last van
knolselderij zei:endor zei:Gewoon niet zoveel zuipen.
vroeger dronk ik meer en had ik hier veel minder last van
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."