#1
knolselderij zei:endor zei:Gewoon niet zoveel zuipen.
vroeger dronk ik meer en had ik hier veel minder last van
Dat was omdat je 't gewend was zoveel te drinken.
Logisch toch , tolerantie.
knolselderij zei:endor zei:Gewoon niet zoveel zuipen.
vroeger dronk ik meer en had ik hier veel minder last van
knolselderij zei:endor zei:Gewoon niet zoveel zuipen.
vroeger dronk ik meer en had ik hier veel minder last van

Kees Klapkaak zei:AI, dat klink wel ernstig.
Gelukkig drink ik niet vaak maar als het er op aan komt!![]()

acidboy zei:^Hangt er van af wat je lief is![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."