#1
Ligt eraan hoe dronken ik ben, maar meestal weet ik ook bijna niks meer. Alleen het begin en daarna word het steeds vager totdat er gewoon niks meer is in m'n geheugen.
Ik zie het niet als geschenk, denk niet dat het goed is dat je dingen niet meer weet. Daarmee bedoel ik hoofdzakelijk de oorzaak.
Ik zie het niet als geschenk, denk niet dat het goed is dat je dingen niet meer weet. Daarmee bedoel ik hoofdzakelijk de oorzaak.

