Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel voor je dronken ben?

Hoeveel voor je dronken ben?

395 antwoorden
131 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
3 Het Kanon.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat dan.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het zijn d'r maar 3. Het kan veel ernstiger. Niet om stoer te doen, ik denk dat je wel meer kan hebben.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jeller zei:
MetaalKonijn zei:
Deranged zei:
Een joint erbij helpt ook altijd wel.
Klik om te vergroten...

Zeker. Soms zijn er avonden dat ik me voorneem om er géén joint bij te roken. Heb probleem is dat je na 2 bier 't onmogelijk meer kan weigeren, tenminste, hier dan. :P
Klik om te vergroten...
idd ken dat probleem ook wel, als je echt al zat bent is het soms wel geen slecht idee om de joint te weigeren :tongueout:
Klik om te vergroten...

:mrgreen: True true, maar wanneer je dat inziet (als je dat uberhaupt al doet :P ) is 't vaak al ernstig te laat. :mrgreen: :mrgreen:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Qocaïne zei:
El Retro zei:
matthijs zei:
Een joint na heel veel bier is fokking goddelijk!
Klik om te vergroten...

Bij mij is dat dodelijk :grin:.
Klik om te vergroten...

Inderdaad... Dat wordt 100% nekken :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Blij dat ik dat niet heb en intens kan genieten van een joint na het uitgaan. En ik moet zeggen dat ik het altijd een perfect idee vind :tongueout:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#6
matthijs zei:
Qocaïne zei:
El Retro zei:
matthijs zei:
Een joint na heel veel bier is fokking goddelijk!
Klik om te vergroten...

Bij mij is dat dodelijk :grin:.
Klik om te vergroten...

Inderdaad... Dat wordt 100% nekken :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Blij dat ik dat niet heb en intens kan genieten van een joint na het uitgaan. En ik moet zeggen dat ik het altijd een perfect idee vind :tongueout:
Klik om te vergroten...

idd joint is echt leuk als je een beetje aangeschoten bent
maar wanneer je thuis dan gaat slapen is echt elke beweging die je in je bed doet te veel en moet je bijna kotsen :)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#7
De minste beweging met men oog is soms al te veel :grin:.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Absoluut geen last van. Denk dat je ervoor moet wennen aan hasj/wiet.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Das waar, niet doen als je het niet gewend bent, zoals mij dus. Maar heb het niet met hasj en wiet.
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
El Retro zei:
matthijs zei:
Een joint na heel veel bier is fokking goddelijk!
Klik om te vergroten...

Bij mij is dat dodelijk :grin:.
Klik om te vergroten...


Hahahaha, same here :mrgreen:
Kan goed tegen bier als het bij bier blijft of in combinatie met coke of speed. Maar zo gauw er wiet of hasj bij komt kijken weet ik niet meer wat voor of achter is.
Toch doe ik het regelmatig als ik na het stappen op weg naar huis ben, omdat ik dat draaiende gevoel in bed na de combi bier en cannabis best kan waarderen met een lekker muziekje erbij haha :stoned: :beer: :mrgreen:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hmm het verschilt vorige week een avond een keer 5 biertjes en daarna nog 1 slok van de 6e en ik kon met moeite van mijn plek komen. Normaliter probeer ik me te beperken tot maximaal één krat of één fles sterke drank (dus 1 liter wodka of jagermeister oid)
L
LambikLid
01-01-2024, 00:00
#12
verschilt , 9 bier wordt ik dronken!
en voor de rest bij anderen soorten drank , moet ik kotsen of wordt ik stuk sneller dronken!

vooral bij dat jagermeister , wat ik nooit van me leven meer drink! :smilingimp:
dat kwam er dus 7 keer weer uit , en dat was thuis!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
matthijs zei:
Absoluut geen last van. Denk dat je ervoor moet wennen aan hasj/wiet.
Klik om te vergroten...
idd, heb er ook geen last van hoor, maar je wordt er soms gewoon veel te loom van.. khad bv ooit eens 15 bier op, ik rookte een joint en ik wou direct slapen.. zo gezegd zo gedaan dan :)
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#14
matthijs zei:
Welke bewegingen?
Neervallen en pitten is het :tongueout:
Klik om te vergroten...

je kleren uitdoen, je kussen verleggen, zelfs het gaan liggen is al dodelijk voor me dan :) en dan als je eindelijk ligt als een baksteen in slaap vallen en volgende dag wakker worden met een knoert van een kater :)
t
testLid
01-01-2024, 00:00
#15
Na een stuk of 7 voel ik het toch al goed opkomen :beer:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#16
KataStrofe zei:
Als ik in halve liters reken, ben ik na de 4e oid aangeschoten, echter pas na ongeveer de 10e een beetje dronken aant worden (ik reken mezelf droknen vanaf het punt dat ik geen evenwicht meer heb :P)
Klik om te vergroten...

Ik reken jou dronken vanaf het moment dat je heel hard gaat ontkennen dat je dronken bent :P

Ik weet van mezelf niet echt wanneer ik dronken ben.. Ik drink maar 2 keer per jaar en dan drink ik ook direct in heel korte tijd tyfus veel sterke drank..
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Waar leg je trouwens de grens.. Wanneer ben je 'dronken'? Tis een relatief begrip..

Ik heb meestal door dat ik bezopen ben op het moment dat ik weiger toe te geven dat ik bezopen als ik er opmerkingen over krijg. :P
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Safire zei:
Ik reken jou dronken vanaf het moment dat je heel hard gaat ontkennen dat je dronken bent :P
Klik om te vergroten...

Ghahaha, je was me voor :grin:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoe kun je daar nu een antwoord op geven ?

Heb wel eens gehad dat ik na 15 bier nog weinig merkte. Ook wel eens na 2 bier op een zonnig terrasje in de auto gestapt om tot de conclusie te komen dat ik eigenlijk te dronken was om te rijden.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#20
KataStrofe zei:
Als ik in halve liters reken, ben ik na de 4e oid aangeschoten, echter pas na ongeveer de 10e een beetje dronken aant worden (ik reken mezelf droknen vanaf het punt dat ik geen evenwicht meer heb :P)
Klik om te vergroten...
het spijt me zeer liefje, maar jij bent na 10 halve liters nog niet dronken. En daar durf ik wel een tray Jaeger tegenover te zetten......

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."