Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel voor je dronken ben?

Hoeveel voor je dronken ben?

395 antwoorden
132 weergaven
18-5-2026
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ligt er aan of het met of zonder coke is.
Met coke kan je namelijk echt blijven zuipen zonder bezopen te worden.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wromtraxe zei:
Nog erger als je van je vrienden moet doorblijven lopen als je bad gaat, op alc of andere zooi
Klik om te vergroten...
Fijne vrienden heb jij.
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
ExceptionalInsight zei:
Wromtraxe zei:
Nog erger als je van je vrienden moet doorblijven lopen als je bad gaat, op alc of andere zooi
Klik om te vergroten...
Fijne vrienden heb jij.
Klik om te vergroten...

Dat doen ze mij niet aan. Ze dragen me. En dan word ik agressief en ga aan haren trekken, chanteren ( als je van me houd breng je mij niet naar huis *schreeuw, schreeuw* , krabben , bijten. n__n
d
darklord667Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben vrij snel aangeschoten. Het ligt er bij mij een beetje aan, maar denk toch wel na 4 flesjes bier dat ik lichtelijk aangeschoten wordt. Dan moet ik stoppen, anders gaat het sowieso mis. Dan drink ik door en ben dan vaak na 8 of 9 flesjes wel zo ver heen, dat ik de volgende dag niet meer weet wat ik gedaan heb.

Daarom drink ik ook niet zo vaak meer :grin:. Ik rook liever een jointje.
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
darklord667 zei:
Ik ben vrij snel aangeschoten. Het ligt er bij mij een beetje aan, maar denk toch wel na 4 flesjes bier dat ik lichtelijk aangeschoten wordt. Dan moet ik stoppen, anders gaat het sowieso mis. Dan drink ik door en ben dan vaak na 8 of 9 flesjes wel zo ver heen, dat ik de volgende dag niet meer weet wat ik gedaan heb.

Daarom drink ik ook niet zo vaak meer :grin:. Ik rook liever een jointje.
Klik om te vergroten...
Wouw dat is best snel! Hoe kan dat dan?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat is best snel.... :rolleyes: Ik wil de rest wel eens zien nadat ze een flesje of 8/9 ophebben. Niemand blijft nuchter (al voelt het misschien wel zo) Verder zal het ook wel te maken hebben met je lichaamsvolume en regelmaat dat je drinkt.
d
darklord667Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou ja, in mijn omgeving zijn er veel mensen die er wel pap van lusten met alcohol. Die zijn misschien ook wel niet meer nuchter na 8/9 flesjes bier, maar die kunnen nog wel even doorgaan, en dat lukt mij niet :). Dat was wat ik bedoelde.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
scenemeisjeedana zei:
Haha meestal als ik drink heb ik coke of zo op dus ik word sowieso niet zat
Klik om te vergroten...


Grote meid!
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#9
caatje zei:
scenemeisjeedana zei:
Haha meestal als ik drink heb ik coke of zo op dus ik word sowieso niet zat
Klik om te vergroten...


Grote meid!
Klik om te vergroten...

O___.’ En nog eens O___.’
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
scenemeisjeedana zei:
caatje zei:
scenemeisjeedana zei:
Haha meestal als ik drink heb ik coke of zo op dus ik word sowieso niet zat
Klik om te vergroten...


Grote meid!
Klik om te vergroten...

O___.’ En nog eens O___.’
Klik om te vergroten...


koetsie koetsie -_- Nou meisje, het is weer leuk geweest, ga maar lekker buiten spelen en doe je dasje om want het is nog wat frisjes.
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je me vriend hierheen stuurt ga ik wel buiten spelen :grin: n__n niii
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
scenemeisjeedana zei:
Als je me vriend hierheen stuurt ga ik wel buiten spelen :grin: n__n niii
Klik om te vergroten...


Meisjes zoals jij hebben wel meer vriendjes waar ze doktertje mee spelen toch?
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee niet egt.. jij wel?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
scenemeisjeedana zei:
Haha meestal als ik drink heb ik coke of zo op dus ik word sowieso niet zat
Klik om te vergroten...

wtf jij bent veertien man, jij kan nog niet eens je eigen drank gaan halen
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sigaretten krijg ik ook mee (af en toe niet). En anders hallen anderen het voor mij. vrienden, mijn vriend.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Grappig hoe die dingen gaan.. mijn tolerantie was altijd vrij hoog, omdat ik vaak dronk. Nu ik heel veel minder drink sinds een maandje of 3, is mijn tolerantie ook meteen een stuk lager. Grappig hoe snel je lichaam went aan dingen.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja dat is inderdaad wel zo hoor.
opvallend is ook wel de 1ne keer ben ik dronken van 20 stuks,de andere keer dronken van 10 stuks.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben sowieso snel dronken. Vast omdat ik weinig drink qua alcohol.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja dat zal kloppen caatje,mijn moeder drinkt ook bijna nooit,na 1 of 2 glaasjes wijn is het al duidelijk zichtbaar aan haar;
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Xeloc zei:
cropp zei:
ieder een eigen kratje dus dat zijn er 12 voor we gaan.
Klik om te vergroten...

Bavaria :kots:
Klik om te vergroten...


Jezus crob ... 25 glazen om in te drinken!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."