Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsblackout.

blackout.

48 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kom dit topic ff kapen omdat ik zelf met vraag zit die er bij aansluit. Ik heb namelijk heel makkelijk black-outs als ik wat gedronken heb, maar dat hoeft dan echt niet veel te zijn. Na bijvoorbeeld 3-4 pintjes kan ik de dag nadien al een black-out hebben terwijl ik op die moment zelf echt totaal niet dronken was.

Heeft er iemand hier soms een verklaring voor of een remedie tegen, want dit is eigenlijk vreselijk irritant :( !
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
033Amnesia zei:
Blackouts.....

Mooie he, die drank? Jammer dat je er niks meer van herinnerd.... dit is al een bekend verhaal bij mij, ben nu bijna 19 en zuip me ieder weekend klem vanaf m'n 14e... deze oud&nieuw was gewoon echt de druppel - kan me letterlijk NIKS meer herinneren van het feest waar ik ben geweest.... Blackouts heb ik tegenwoordig vaak, maar niet zo ernstig... Kan meestal wel vage dingen herinneren, sowieso wel met wie ik was, waar we waren en wat we gedaan hebben...Maar letterlijk NIKS? Dit is voor mij echt de druppel....wat een vieze troep is het gewoon - als je het misbruikt. Is natuurlijk met alles zo maargoed.... wie kan mij vertellen wat mijn avonden nog waard waren het afgelopen jaar? Was leuk en aardig (terwijl ik dronken was), maar kan me er amper 1 herinneren. Ik ben er echt klaar mee..... kan me niet eens meer herinneren wanneer ik hier voor het laatst heb gepost (niet door de alcohol, is gewoon alweer een tijd geleden :P ), maar ik zeg het comazuipen ff gedag... ga aankomend weekend maar gewoon weer is lekker 3/4 drankjes drinken op een avond en houd het daarbij....

Suc6 iedereen, mocht je net als mij elk weekend comazuipen en beginnen die blackouts er ook al aan te komen, wens ik je veel wijsheid en succes toe... ik ga mezelf in ieder geval niet meer naar de kanker - sorry - helpen.
Klik om te vergroten...

Haha :grin:
b
bren87Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik lees al een hele hoop verhalen maar die van mij spant echt de kroon. De vraag waarom ik het steeds weer doe is me dan ook ronduit onbekend. Ik blijf dit weekend dan ook echt thuis :flushed:

Lang geleden ben ik ooit eens in slaap gevallen toen ik op weg was naar huis tijdens koninginnenacht. Ik eindigde in groningen....

Een half jaar geleden opgepakt voor openbare dronkenschap en eindigde ik in de cel. Ik wist hiervan de helft niet meer.

En nu een paar dagen geleden ben ik WEER opgepakt voor openbare dronkenschap, ik weet wel waar ik was, wat ik deed maar toen ik naar huis ben gegaan is me het allemaal zwart geworden.
Ik werd wakker in de cel, en mijn vriendin bij een vreemde gozer......
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
bren87 zei:
Ik werd wakker in de cel, en mijn vriendin bij een vreemde gozer......
Klik om te vergroten...

:rock: :rock: :tearsofjoy:

Van oud op nieuw mijn eerste black-out gehad, maar was niet van alcohol alleen. Ach ja, kan gebeuren. Les uit trekken en op naar het volgende feestje!
b
bren87Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik lijk wat hardleers te zijn wat dat betreft, beetje jammer. Ik drink dan, en heb niets door maar 1 van de laatste drankjes word me dan toch op 1 of andere manier teveel zonder dat ik dit door heb, erg lastig in te schatten. ws kom ik er met een boete vanaf als de officier van justitie in een goede bui is. Ik heb me weer belachelijk gedragen.
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb al meer dan eens geluk gehad dat ik in mijn eigen bed kon slapen :tearsofjoy:
Tijd teveel + verveling + veel alcohol en wiet + vrienden met dezelfde eigenschappen = vragen om problemen :grin:
b
bren87Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ja ik heb het gemumd op de taqxi chauffeur,de 1e keer was ik zo dronken dat ik niet wilde in stappen omdat hij me vast zou naaien betreft geld, ik had toen ook mijn id niet bij me, ik wist mijn sofi nummer uit mijn hoofd, ik woon ergens anders dan dat ik stond ingeschreven, toen dachten ze dat ik helemaal gek was en totaal in de war was want ik woonde niet waar ik zei. Ze hadden mijn vader toen gebeld :P

en de 2e keer dacht ik geld te hebben ging ik pinnen stond er niets meer op. Het ergste was nog dat toen de politie arriveerde dat ze met me mee liepen om te pinnen maar dat ik toen via rabofoon geld probeerde over te maken, helaas deed ik daar net iets te lang over waardoor het mislukte en mijn telefoon uitviel omdat deze leeg was :cry: , toen dat gebeurde namen ze mij mee :P

Ik zou ze volgens mij 30 euro geven maar van wat ik mij eigenlijk herrinner: ik ben er voor 80 procet van overtuigd dat dit niet voor de tai chauffeur maar voor hun was ! echt waar! ik probeerde ze om te kopen en dat lukte niet omast ik geen geld direct kon overhandigen. Ik had daarnaast ook mijn legitimatie bewijs niet bij me, omdat deze al eerder is gestolen.

De volgende keer neem ik hem gewoon mee: als ie word gejat ongeveer 50- euro en nu 70 al laat ik de rekening voor openbare dronkenschap achterwege.
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#8
wow ik heb alweer zulke rare dingen gedaan vanacht, weet niks meer, heb alles aan moeten horen wat ik heb lopen uitvreten.

wat een schaamte weer.. naakt door het huis lopen, 100 keer aan de taxichauffeur vragen of die 190 wilt gaan rijden en me peuken en sleutels kwijt zijn en dan wil je je schoenen aantrekken en dan kom je je peuken tegen in je schoenen, en je sleutels ind e schoenen van een maat.

pfffffffffffffffff :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Typisch een gevalletje van niet met drank kunnen omgaan :P
En hoe is het nu met je kater?
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#10
haha typisch gevalletje van het was té gezellig en dat laatste borrelglaasje berenburg was toch net 1 teveel.

haha ben lekker licht in me kop maar geen koppijn :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoe oud ben je?
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#12
18 :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oke dacht ik al :)
Nou ja als je het maar gezellig hebt gehad, en gelukkig valt de kater mee.
Weet wel dat je je op deze manier niet populair maakt bij maten en derden
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Andyy zei:
haha ben lekker licht in me kop maar geen koppijn :grin:
Klik om te vergroten...
Zullen ook wel wat hersencellen verdwenen zijn. Ergens wel een herkenbaar verhaal though, helaas.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flameon zei:
Weet wel dat je je op deze manier niet populair maakt bij maten
Klik om te vergroten...

Waarom? Hij zorgt toch voor vermaak? :P
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dreuge zei:
Flameon zei:
Weet wel dat je je op deze manier niet populair maakt bij maten
Klik om te vergroten...

Waarom? Hij zorgt toch voor vermaak? :P
Klik om te vergroten...

haha jaa heb zelfs nog dex slopen snuiven kwam ik achter toen k op me bureau keek. :confused:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#17
ik ook vannacht, zelfs nog klappen gekregen(had ik pas na 10 minuten door haha) , maar dat verdiende ik ook wel een beetje. geen letsel opgelopen trouwens :)
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#18
TRAVOLTA zei:
ik ook vannacht, zelfs nog klappen gekregen(had ik pas na 10 minuten door haha) , maar dat verdiende ik ook wel een beetje. geen letsel opgelopen trouwens :)
Klik om te vergroten...

haha lekker bezig.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
TRAVOLTA zei:
ik ook vannacht, zelfs nog klappen gekregen(had ik pas na 10 minuten door haha) , maar dat verdiende ik ook wel een beetje. geen letsel opgelopen trouwens :)
Klik om te vergroten...

Pas na tien minuten door? Dan zal het wel meer een tik zijn geweest hahaha
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat doe je dan, om opgepakt te worden :P. Heb wel vaker dat ik dele van avonden niet onthoud maar ik misdraag mij dan niet zo om in aanraking met politie te komen (Behalve wildpissen).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."